Jump to content
Sign in to follow this  
Yra66

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel4

Recommended Posts

Onefly wrote:

Hi Michael,

Welkom, hoewel ik ook nog redelijk nieuw ben, maar iedereen is welkom.

Dat is wel ff mooi meegenomen als je aan het 'proefdraaien' bent en je kan ineens al kaartjes kopen.

Maar volgens mij is het ook niet zo dat ze precies om 10.00 uur 'open' gaan hoor.

Ik had van de week in de pre-sale ook om 9.49 uur mijn kaartjes gekocht terwijl er 10.00 uur werd aangegeven.

Maar veel succes in ieder geval !!

Ja, ik had ze woensdag idd ook al voor tienen gekocht. Ik ga het morgen uiteraard weer te vroeg proberen.

Onefly wrote:

Hi Michael,

Welkom, hoewel ik ook nog redelijk nieuw ben, maar iedereen is welkom.

Dat is wel ff mooi meegenomen als je aan het 'proefdraaien' bent en je kan ineens al kaartjes kopen.

Maar volgens mij is het ook niet zo dat ze precies om 10.00 uur 'open' gaan hoor.

Ik had van de week in de pre-sale ook om 9.49 uur mijn kaartjes gekocht terwijl er 10.00 uur werd aangegeven.

Maar veel succes in ieder geval !!

Ja, ik had ze woensdag idd ook al voor tienen gekocht. Ik ga het morgen uiteraard weer te vroeg proberen.

Denk het wel hoor - als hij zich eerder inschrijft dan de pre-sale is afgelopen moet het wel lukken denk ik.

En als hij de kaartjes maar niet doorverkoopt op MP - dat zijn de enige voorwaarden volgens mij :-)

Al die weken wel alles meegelezen hier,eerst de stressdagen van de pre-sale "en de werkt het wel?zweetdruppels op het voorhoofd-dagen"verwerkt.Nu nogsteeds niet rechtstreeks de community in,maar komt wel..eerst de presale-jongens wat logisch is !!

Ik heb zelf mijn kaarten op zak en ook s'morgens om 09.45 floepte die erin !! thank god !!

Maar ff wat anders,wat mij net opviel is dat de site van eventim al klaarstaat volgens mij !! kijk maar eens via de concertzoeker op alfabet !! ineens staateinddatum op 21 juli !!! m.a.w. ?? ik gok erop dat de software klaarstaat voor morgenochtend en zo overfloept naar concert nr. 2 !! toch maar ff meeklikkenmorgen !! :-) Je moet wel inloggen anders zie je het niet !!

Succes allemaal !!!!

Als hij zich voor de pre-sale registreerd en zijn kaartjes niet op MP verkoopt voldoe je wel aan de voorwaarden denk ik.....

JessLS wrote:

Dan volgende week inderdaad Dublin, heb alleen geen presalecode meer.....misschien nog lid worden op naam van mijn hubby......?!

ik heb mijn vriend ook lid gemaakt............... hahaha maar ik denk dat er hier wel meerdere zijn....... allemaal wil ik nog niet zeggen maar meer dan dehelft... ;-)

Angel of Heerlen wrote:

Evening all. Ik ben Michaël, één van die nieuwe "gezichten". Sinds 2004 lid van Zootopia, de gratis versie en dus geen deelnemer aan de presale voor Vertigo (desondanks voor zowel Brussel als A'dam III goede tix) Sinds vorige maand toch maar de creditcard gebruikt om betalend lid te worden. $ 50 well spent I might add: 4 veldkaartjes voor A'dam I in the pocket. Aangezien met z'n 7en willen gaan en de anderen mijn U2.comvoorbeeld niet gevolgd hebben zal het morgen zweten worden achter de PC. Ik hoop dat het net zo gaat als de voorverkoop voor Vertigo Brussel. Die zou officieel pas om 10.00 beginnen maar toen ik om 7.30 alvast ging proefdraaien kwam ik erachter dat ik al kon bestellen en 3 minuten later had ik de gewenste kaartjes al binnen. Verwacht het eerlijk gezegd morgen niet, ook al omdat veel Belgen het zekere voor het onzekere zullen nemen.

Ik wens iedereen veel succes morgen en ook voor andere (pre)sales.

Denk dat het morgenvroeg hooguit paar minuten eerder van start gaat maar ik heb voor de elevation tour ook zo een stunt meegemaakt toen kon ik sochtends inalle vroegte kaartjes kopen voor Las Vegas die eigenlijk pas eind van de middag in de verkoop zouden moeten gaan.... ik wilde al effe proefdraaien...... maarkwam steeds stap verder.... toen creditcard gegevens..... snapte er geen yota van maar gewoon kaarten..... ik juichen op het werk..... half 8 sochtends en ikben dus GEEEEEEN ochtendmens dus iedereen dacht dat ik klap van de molen had gehad.... ach ja

mooi allemaal

SUCCES ALLEMAAL MORGEN!!!!

Ja, dat zijn leuke verrassingen. Toen ik m'n vrienden destijds belde, wilden ze het niet geloven en dachten ze dat ik een grapje maakte. Met dank trouwensaan de kids, ben ook geen ochtendmens maar was dankzij hen al om 6.45 u op en dat op zaterdag!!

Marian nog van harte

gefeliciteerd met je verjaardag

Trusten people!

Succes, ik ga wel meekijken en wachten op A'dam 2, dus doet allen snel uw aankopen!

Zo in sneltrein vaart de eerste 23 pagina's doorgelezen. Gaat weer in het buiten verblijf nummer 4.

goedenavond allemaal!!!

toch komt ticketstress ff om de hoek kijken nu ik alles weer zo lees...;-))))

niet wachten op amsterdam 2, maar blijven proberen vanaf 10.00 uur hanshe.....

heb nog nooit bij live nation gehad dat ze vóór 10.00 uur begonnen....

en laatste maanden toch elke keer goed geoefend ook....en soms tickets gescoord...

metallica bv, voor iemand anders dan weer...duurde bekant ook 4 uur........

dus volhouden morgen mensen!!!!

jess, alleen als je op reply klikt kun je gekleurde letters maken, en nog veel meer leuke dingen...:-))))

quick reply is saai....:-)

IETS TE LAATohwell.gif...HARTELIJK GEFELICITEERD

MET JE VERJAARDAG MARIAN !!!!

Happy%20Birthday%20to%20You%20!!!.jpgbanana.gifbanana.gifbanana.gif

heel veel succes allemaal

morgenochtend!!!!!!

go for it !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! happy.gif

buyu2tix.gif

Nog ff he Ilona en dan tickets proberen te scoren voor Amsterdam 2. Ik moet ook nog voor mijn kennissen uit zuid-afrika proberen tickets te kopen.

moet voor 1 nog een paar...en 2......;-))))

ik houd de moed erin hoor.....komt goed!!!:-)

kennissen uit zuid-afrika...beetje met voorbedachte rade juul?? niets mis mee, zou ik ook doen...;-)

Niet uit voor bedachte rade ;-))) maar ze zijn dan net in nederland op vakantie.

ga m'n bed opzoeken....tot straks zullen we maar zeggen....sweet dreams juul!!

hartstikke leuk juul, en dan ff een U2 concert meepikken....:-)

byeeee!!!

Ik ben weer bij met lezen.... grin.gif Iedereen veel succes morgen met dekaarten! Gaat jullie ongetwijfeld lukken.

Goede nacht alvast.

Grtz Ko

Gisteren kreeg mijn medewerker een telefoontje van de amsterdamse recherche. Of wij een zwarte bedcover van de het merk van Dijck hadden verkocht. De recherchehad namelijk van die fa door gekregen dat wij zo'n bedcover hadden ingekocht. En als wij dit hadden verkocht of we wisten aan wie. Maar die bedcover hebbenwij nog in de winkel.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...