Jump to content
Sign in to follow this  
Yra66

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel4

Recommended Posts

Goedemorgen allen.

Makkelijker bijlezen een nieuw begonnen topic.

Ik hou m'n hart vast voor morgen...

ik heb geen tip maar wens een ieder maar alvast veel succes!

En dan de pre sale Dublin, ooooooohh.

Heerlijk om hier de onrust ff neer te leggen.

mogge allemaal!!!

tjemig.....kon niet meer inloggen hier...???

dan maar grijze achtergrond....maar tijdens quick reply ging ik weer naar home???

nah, nu lukte inloggen ineens wel...dus heb nu weer zwarte ondergrond....:-)

paul!!!

als ik had geweten dat je toch ook voor milaan zou gaan.........

kwam tot bestelpagina, aantal tickets....daarna op blzzzz om je naam en alles in te vullen....

verder ben ik niet gegaan......dus weet niet wat er daarna zou gebeuren......

had je het nu over ruilen barcelona????? ben niet van plan om daar naar toe te gaan......

ik lachte dus om ....ikel ? hahahaha

Vannacht erg slecht geslapen. Dat er bij eventim geen orderhistorie te vinden is....prima maar ik dacht gisterenavond voor het slapen gaan ...goh ff checken ofhet wel van cc is afgeschreven. Dat was het NIET......aaaarghhhhhh. Heel doemscenario ging door m'n hoofd. Gewoon helemaal geen tics voor A'dam ??

Vanochtend weer ff gekeken en gelukkig........de afschrijving stond er nu wel smile.gif

kan iemand mij vertellen of Gelsenkirchen daadwerkelijk nog terug komt op de tour lijst? en wat kunnen we qua prijzen verwachten bij parijs op 11 juli want ikkan daar helaas nog niks over vinden

gr

natasja wrote:

ik lachte dus om ....ikel ? hahahaha

Vannacht erg slecht geslapen. Dat er bij eventim geen orderhistorie te vinden is....prima maar ik dacht gisterenavond voor het slapen gaan ...goh ff checken of het wel van cc is afgeschreven. Dat was het NIET......aaaarghhhhhh. Heel doemscenario ging door m'n hoofd. Gewoon helemaal geen tics voor A'dam ??

Vanochtend weer ff gekeken en gelukkig........de afschrijving stond er nu wel
image

Gelukkig!

Ja dat kunnen hyperige momenten zijn zulke dingen.

Niemand hier kan iets vertellen over concerten die niet officieel zijn aangekondigd op u2.com.

Alles wat niet offficieel aangekondigd is, is pure speculatie. Dus vraag er alsjeblieft op deze thread ook niet naar.

Nou Juul, ook eens ff gekeken en voor 3 nachten is ons hotel ook 130 euro duurder geworden en nog maar 2 kamers beschikbaar..........hebben we goed gedaan!!!!!

Als we nou geen tics Dublin scoren kunnen we onze hotelboekingen ook altijd nog op MP zetten roll.gif

Nog een keertje dan. Goedemorgen saampjes. Nog steeds alleen maar sale soon in het touroverzicht bij Londen, oei ik barst van nieuwsgierigheid, hihihi

De Michael J fans hebben het niet makkelijk gehad:

Het bestellen van tickets via internet verliep niet vlekkeloos waardoor veel fans achter het net visten. Die kunnen eventueel nog naar online veilingen alseBay, waar kaarten te koop staan voor rond de 8.000 euro.

Terwijl dat geloof ik wel 50 concerten zijn of zo eek.gif

zoon heeft net printer geinstalleerd...

ikel?? wilde dat niet schrijven..., maar dacht wel aan....hahahhahaha

waarschijnlijk ben je nooit zo blij geweest dat er geld van je visa af is natas!!;-)

gotenburg nu in de verkoop??

op welke site?? weer ff oefenen...;-)

natasja wrote:

Als we nou geen tics Dublin scoren kunnen we onze hotelboekingen ook altijd nog op MP zetten roll.gifdoe niet zo eng!!

en croke 2 staat er ook bij lees ik! mooi zo!!

Jee wat is het moeilijk op de site te komen...en te blijven. Hier een nieuwtje van de BBC.

U2's new album No Line on the Horizon has made its debut at the top of the US charts, according to figures from industry magazineBillboard.

It is the group's seventh album to top the charts in the US, after selling 484,000 copies in its first week.

Sales, however, were slower than that of their last album, 2004's How to Dismantle an Atomic Bomb.

The band's label said the album is also heading for the top slot in 30 countries worldwide this weekend.

The album made its debut at number one in the UK charts, becoming U2's 10th British number one.

The album was accidentally leaked on the internet two weeks before its release.

'Phoney English accent'

U2 played a gig for 950 fans in Somerville, Massachusetts on Wednesday at which they revealed they would like to re-record some of their earlier materialincluding the 1980 album Boy.

Speaking to the crowd, lead singer Bono said: "I would love to sing that album again and finish that. The early records, there's some beautifulsongs that feel a little bit unfinished to us."

He went on to explain he'd like to change his use of a "phoney English accent" on the album.

Earlier in the week guitarist The Edge, after revealing to MTV that even his mother calls him The Edge, said: "There are so many U2 songs that I amquite happy not to play.

"We still want to rewrite some of them, and who knows we may at some point re-release a few of our early albums with a few changes."

Ben nu weg. Laterz.

Hey Ilona,

Ik heb begrepen dat je "Muis"bent. dusssssssssssssss... heb je nog petjes???

fijn, al die berichten over het vastlopen van livaenation enzo..... Moet morgen alle zeilen bijzetten om aan veldkaarten te komen voor amsterdam, ben al nietgelukkig met de manier van verkoop en het wordt er zo niet beter op.

Zal vanavond weinig slapen wroden ben ik bang, en morgen zenuwen, zenuwen en nog meer zenuwen.

Misschien ook wel een beetje vloeken, durf niks te beloven......

Telefonisch kun je ze niet bestellen?

muis wrote:

waarschijnlijk ben je nooit zo blij geweest dat er geld van je visa af is natas!!;-)

Na al die berichten ook maar is gekeken op de CC...kon er niet inkomeneek.gif, na een aantal pogingen toch gelukt het en het bedrag is afgeschreven...----> erg happy nu!

heb btw al 2 reakties gehad op "advertentie" MP.....

"Maar waar kan ik die kaarten kopen dan.

Ik zie alleen maar kaarten van 219 euro"

mensen weten gewoon niet waar ze tickets kunnen kopen........?!

Välkommen

Du har placerats i kö

På grund av ett biljettsläpp är det mycket trafik till ticnet.se och våra bokningsservrar.

Du har blivit placerad i kö och du kommer att släppas in automatiskt när det blivit din tur.

wachttijd 15 minuten voor Göteburg!

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...