Jump to content
Sign in to follow this  
Yra66

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel4

Recommended Posts

Bij albert.nl lukt het wel om in te loggen - zou het daar een stuk minder druk zijn ofzo.....

:-)

Ik ben nu wel binnen, maar wil perse veldkaarten voor de 20e en dat lukt nog niet

heb toch nog op de valreep 3 kaartjes kunnen krijgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ben wel een beetje blij!!!!!!!!

@Liseth:

Ik heb dus geen kaartjes meer nodig, hopelijk kun je er iemand anders gelukkig mee maken!!

Vanmorgen om 10.00 u was het te verwachten: gekkenhuis, niet doorheen te komen.

Maar zo rond 10.30 u. ging het vrij eenvoudig hier, juist toen het 2e concert werd toegevoegd.

Dus toen heb ik daarvoor gekozen, en dit keer dan maar tribune, kan ik na het 1e concert even uitrusten...

Op dit moment lijkt het ook rustig op eventim, suc6 voor de rest, het moet toch lukken nu.

Voor degenen die het graag willen weten, ik gebruik I.E., maar ik had wel gisteren de https pagina helemaal aan het einde in mijn favorieten staan, dus debestelpagina stond al ingesteld, of het hielp weet ik niet, maar het ging dus wel redelijk makkelijk.

Het kan zeker ook gewoon geluk zijn geweest.

cin73 wrote:

Ik ben nu wel binnen, maar wil perse veldkaarten voor de 20e en dat lukt nog niet

is ook uitverkocht :)

superbeem wrote:

cin73 wrote:

is ook uitverkocht
:)

Maar dat staat er niet bij :-)

Jaaaaaaaaaa

wat een ellende... ik kom er het laatste uur continu doorheen. Maar steeds 4 kaarten en moet er 5.

Uiteindelijk 4 gekozen en betaald via cc. Daarna proberen 1 kaartje te scoren zelfde vak.

Steeds een ander vak pffff..

na 45 minuten proberen dus ook van 102 een rij voor ons 1 kaartje. Dus we gaan met zijn vijven de 21e en de 20e gaan we samen veld!!

Joeeeeeeeeee

cin73 wrote:

superbeem wrote:

cin73 wrote:

is ook uitverkocht

Was volgens de media al binnen 10 minuten uitverkocht

cin73 wrote:

superbeem wrote:

cin73 wrote:

is ook uitverkocht

ze liggen wat achter geloof ik...maar goed, het gaat snel...ticket aantallen veranderen nog steeds...so keep on trying.

Maar op nu.nl staat dat 1e concert in 10min uitverkocht was...

superbeem wrote:

cin73 wrote:

superbeem wrote:

cin73 wrote:

is ook uitverkocht

ze liggen wat achter geloof ik...maar goed, het gaat snel...ticket aantallen veranderen nog steeds...so keep on trying.

Maar op nu.nl staat dat 1e concert in 10min uitverkocht was...

Maar ik kan ze nog wel selecteren en dan lijkt me niet dat het uitverkocht is

gezellige boel hier zeg, en ja wat een zenuwslopende ochtend. Ook ik werd er keer op keer weer uitgegooid. Om 10.30 eindelijk telefonisch contact,verteltmevrouw dat ikgeen kaarten kan bestellen omdat hun systeem eruit ligt...terwijl ik aan het bellen ben lukt het me nu wel om 2 zitplaatsen te bestellen(vak 420)en af te rekenen.Nog geen minuut later zie ik een2de datum staan, dus gelijk maar proberen voor 4 veldkaarten...en ja hoor gelukt, zie ik bij de afrekening dater ook weer 2 zitplaatsen bij zitten voor 20 juli(vak 423). Ik zit inmiddels met trillende handen achter de pc. Ok dan, 10 minuten later nog ff proberen voorde gein, kan ik zomaar weer 4 veldkaarten bestellen voor 21/7...M'n cc is nu leeggeplunderd en het resultaat is:4 veldkaarten 20/7(presale);2x2 zitplaatsen20/7; 8(!)veldkaarten voor 21/7...wat eenochtendzeg

Als ik nog kaarten tevergeven heb laatik het hier ASAP weten

I'll be up with the sun, I'm not coming down

Wat ben ik blij dat ik 4 pre-sale kaarten heb en niet hoef mee te doen in deze waanzinnige lotterij.

Veel succes nog allemaal die moeten komen.

EN GA NIET OP MP KOPEN ALS HET NIET IS GELUKT- IK WEET ZEKER DAT ER HIER NOG PERSONEN ZIJN DIE KAARTEN KUNNEN VERKOPEN OF RUILEN VOOR EEN NORMALE PRIJS !!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IK HEB KAARTJESSS!!!! Wat een zenuwslopende ochtend!! Ik kon veldkaarten betalen en toen werd ik er uitgegooid. Heb staan vloekenen tieren tegen die arme computer.... Ik kwam er niet meer in. Toen belde een vriend van me dat hij twee veldkaarten had en dat eentje voor mij is!!! Ik benhem eeuwig dankbaar!! Maaikel bedankt!!!!

Onefly wrote:

Wat ben ik blij dat ik 4 pre-sale kaarten heb en niet hoef mee te doen in deze waanzinnige lotterij.

Veel succes nog allemaal die moeten komen.

EN GA NIET OP MP KOPEN ALS HET NIET IS GELUKT- IK WEET ZEKER DAT ER HIER NOG PERSONEN ZIJN DIE KAARTEN KUNNEN VERKOPEN OF RUILEN VOOR EEN NORMALE PRIJS !!

Gefeliciteerd! En wat betreft MP, je hebt helemaal gelijk!

Haha, wat een luxeprobleem... ik dacht, beter te veel dan te weinig - ik heb nu veel te veel veldkaarten voor de 21e... dus als iemand nog nodig heeft moet iemaar aan de bel trekken (gewoon voor de normale prijs natuurlijk).

Heren, dames,

Kijk ook even op deze website - een fantastisch initiatief van een aantal U2 fans die op een normale manier fans de kans wil geven om aan kaartjes te komen,via personen die misschien een kaart over hebben.

Dus je kan voor een NORMALE prijs kaartjes kopen.

http://www.u2fansunited.nl/

Onefly wrote:

Heren, dames,

Kijk ook even op deze website - een fantastisch initiatief van een aantal U2 fans die op een normale manier fans de kans wil geven om aan kaartjes te komen, via personen die misschien een kaart over hebben.

Je kan hier dus ook kaartjes die je 'teveel' hebt aangeven en zij 'matchen' het met iemand die kaartjes nodig heeft en ze nog niet heeft kunnenkopen !!!

Dus Liseth misschien iets voor jou om je kaartjes daar aan te geven !!

Onefly wrote:

Onefly wrote:

Heren, dames,

Kijk ook even op deze website - een fantastisch initiatief van een aantal U2 fans die op een normale manier fans de kans wil geven om aan kaartjes te komen, via personen die misschien een kaart over hebben.

Je kan hier dus ook kaartjes die je 'teveel' hebt aangeven en zij 'matchen' het met iemand die kaartjes nodig heeft en ze nog niet heeft kunnen kopen !!!

Dus Liseth misschien iets voor jou om je kaartjes daar aan te geven !!

aah,goed idee, was nog niet op de hoogte van die site

ff een vraagje tussendoor. ik heb dinsdag kaarten besteld en die zouden binnen 4 werkdagen bezorgd worden. ik heb ze echter nog niet binnen. heeft iemandhetzelfde? anders neem ik ff contact op met LN.

YEAH!

2 GA kaarten besteld voor de 21e.

Bedankt voor de tip, ga ik zeker doen.

Gefeliciteerd iedereen met de aanwinsten!

Youri Nauta wrote:

YEAH!

2 GA kaarten besteld voor de 21e.

Hey Youri, ik zit nog steeds te genieten van mijn bestelling.....:-)

En we gaan er weer voor op de 20ste en 21ste!! Word nog gezellie in de rij:-)))

Ik heb ze ook nog niet binnen, bovendien kan ik de order niet terugvinden in mijn eventim maar het geld is wel afgeschreven. Toch maaar ff bellen dan(als deElectrical Storm is gaan liggen)

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...