Jump to content
Sign in to follow this  
Yra66

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel4

Recommended Posts

Youri Nauta wrote:

YEAH!

2 GA kaarten besteld voor de 21e.

Zijn die GA kaarten gewonen "veldkaarten"? (die van 60,50) waarmee je als je op tijd bent de cirkel kunt inlopen?

Of is het ook echt een speciale categorie?? (zo ja, dan heb ik die nergens gezien)

Onefly wrote:

Bij albert.nl lukt het wel om in te loggen - zou het daar een stuk minder druk zijn ofzo.....

:-)

hahahahahahaha!!!! quote van de dag!!!!roll.gif

nou, was succesvol en productief ochtendje......en vermoeiend......wink.gif

Dieder wrote:

ff een vraagje tussendoor. ik heb dinsdag kaarten besteld en die zouden binnen 4 werkdagen bezorgd worden. ik heb ze echter nog niet binnen. heeft iemand hetzelfde? anders neem ik ff contact op met LN.

hoi dieder!! ik denk dat live nation het een beetje druk heeft.....komen vast dieder!!

heb nog van niemand gehoord dat amsterdam tickets binnen zijn....don't worry....wink02.gif

superbeem wrote:

Youri Nauta wrote:

YEAH!

Zijn die GA kaarten gewonen "veldkaarten"? (die van 60,50) waarmee je als je op tijd bent de cirkel kunt inlopen?

Of is het ook echt een speciale categorie?? (zo ja, dan heb ik die nergens gezien)
GA kaarten zijn de gewone veldkaarten.

GA = General Admission.

Youri Nauta wrote:

superbeem wrote:

Youri Nauta wrote:

YEAH!

GA kaarten zijn de gewone veldkaarten.

GA = General Admission.

merci

nou het is uiteindelijk gelukt maar jeetje mina wat een gedoe....

werd gek van die rij mannetjes en vrouwtjes!

haha veldkaarten voor 20e en 21e!

Nu Dublin nog ;-O

Fijn weekend allemaal!

muis wrote:

Dieder wrote:

ff een vraagje tussendoor. ik heb dinsdag kaarten besteld en die zouden binnen 4 werkdagen bezorgd worden. ik heb ze echter nog niet binnen. heeft iemand hetzelfde? anders neem ik ff contact op met LN.

hoi dieder!! ik denk dat live nation het een beetje druk heeft.....komen vast dieder!!

heb nog van niemand gehoord dat amsterdam tickets binnen zijn....don't worry....
wink02.gif

heb ze ook nog niet

zal wel pas na het weekend worden

bah geen zin om nu te gaan werken

lekker zonnetje hier

yessssss

1 veldkaart .... ongelofelijk .... ben ik blij dat ik geen vriendin heb ...... nja ..... eeeeeh

en ik heb voor mijn ouders een plekkie achter t podium, de cheopo tickets, kunnen ze nog kiezen, vak 413 recht achter t podium of 416 redelijk onderin en dusvrij vooraan ... wat ik over heb gaat naar de echte fans ...

ik heb verder lizette gepm-t voor 1 verldkaart, als mogelijk ruilmateriaal voor milan of glasgow (of parijs) .....

of heeft iemand anders nog een veldkaart in de aanbieding, waar ik mee kan gaan ruilen ...

dat zou geweldig zijn,

ik had echt verwacht 4 veldkaarten te kunnen scoren, en dan zo mijn zomer in te gaan vullen ....

maar wie weet ... de gekte is nog niet klaar ....

\

en heb ook gebeld .... eindelijk erdoor......

wat een ku***wijf daar .... ja nee veldkaarten lukt niet .... nee die zijn iop ..... eeehh .... mijn baas zegt dat we geen veldkaarten meer kunnen verkopen ...ik geloof t niet zei ik nog ..... nee meneer sorry .... ok tribune dan ... want internet lag plat ... kan die tuthola niet aangeven welk vak ..... wel de rijen de stoel, maar geen vak ....

dus ik weer ... dat geloof ik niet .... nee het is echt zo .... ok, laat maar dan, zak er maar in, krijg de ***** en houdoe ....

kut zooi .... 10 euro belkosten voor nop .... nja ...... die pijn kunnen we lijden ...

ok, tijd voor een douche, en wat duimen .....

laat je t snel weten lizette .... wil je niet pushen ofzo ....

hoi hoi

en in ieder geval de 20e en de 21e op t veld ... jaaaaaaahoeeeeeeeeee

only love .....

Pfffff ik heb min of meer wat ik wilde hebben: 1 ticket voor vak 119. Het was me teveel gedoe om net zo lang door te gaan tot ik nog een vak verder zat of deoverkant kon krijgen. Stom systeem waar je niet zelf je plaats kan kiezen! Ik wilde of de beste, of de de goedkoopste tickets achter het podium). Maar datduurde nog langer. Toen heb ik deze maar genomen. Voor de 20e heb ik GA, maar de 2e dag wil ik kunnen zitten :)))

Ik heb 4x vak 402 rij 20 stoel 421 t/m 424 over op dinsdag tegen kostprijs (86 euro p/st.). Er zijn ook nog een paar vrienden in de running maar geef me maaren PM als je belangstelling hebt.

Ik wilde perse 4 kaarten voor vak 114 op dinsdag, gek genoeg gingen eerst de 2e ring vakken van die "soort" in de verkoop.

Ik heb ik dus kaarten over.

Gefeliciteerd allemaal!

Ik heb woensdag al veldkaarten gescoord voor de 20e en vandaag kaarten vak 430 voor de 21e. Heerlijk :)

Is het hier bij iedereen nog gelukt om aan kaarten te komen?

Bij mij lukte het vrij snel allemaal.

Heb nu 2 veldkaarten over voor 20 juli die ik graag wil ruilen voor veldkaarten voor een buitenlands concert, bij voorkeur Dublin of Milaan. Iemand interesse?

Dieder wrote:

heb ze ook nog niet binnen Dieder, zou mooi zijn als je een update kan geven

adanja wrote:

Heb nu 2 veldkaarten over voor 20 juli die ik graag wil ruilen voor veldkaarten voor een buitenlands concert, bij voorkeur Dublin of Milaan. Iemand interesse?

Ik wil er wel graag 1 van je kopen.

muis wrote:

Dieder wrote:

heb nog van niemand gehoord dat amsterdam tickets binnen zijn....don't worry....
wink02.gif

Heeft de "vaste" club al kaartjes die ze wilde hebben?:-)

Ik heb ook nog 2 tribune kaarten kunnen scoren voor het 2e concert........geen veld...........maar je bent er weer bij:-)))))))))))))))

bajanssen wrote:

word van wachtrij naar wachtrij gezet, heb al 3 keer kaarten in mijn mandje gedaan en als ik dan bestel druk ben ik weer weg en weer alles kwijt..........

volgende keer gewoon via het postkantoor, dat werkt eerlijker.

als iemand toevallig nog 2 veldkaarten voor amsterdam over heeft.....

Je hebt een pm!

Yra66 wrote:

Yes!

JR01 wrote:

Yra66 wrote:

Yes!

das mooi:-) pffffff blijft soms ff stressen:-) maar oh..........wat kun je nu waanzinnig veel plezier hebben!!

cin73 wrote:

adanja wrote:

Ik wil er wel graag 1 van je kopen.

Sorry maar ik wil eerst proberen te ruilen. Als dat echt niet gaat lukken dan wil ik ze verkopen, maar daar wacht ik voorlopig nog even mee.

ben keimoe.........ga zo denk ik toch maar ff een tukkie doen........:-)

wallen hangen tot de knieën........

maar alles in the pocket wat ik graag wilde!!

iedereen gefeliciteerd die tickets hebben kunnen scoren!!!!!!:-))))))

Yra66 wrote:

JR01 wrote:

Yra66 wrote:

Yes!

das mooi:-) pffffff blijft soms ff stressen:-) maar oh..........wat kun je nu waanzinnig veel plezier hebben!!

.

De totaal score heeft de stoutste verwachtingen overtroffen roll.gif

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...