Jump to content
Sign in to follow this  
Yra66

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel4

Recommended Posts

Hier gisteren ook heel hectisch. In eerste instantie lukte het om maar 1 tribunekaart voor het eerste concert te bemachtigen. uit eindelijk heb ik tochveldkaarten weten te bemachtigen voor het veld welliswaar de 2e dag.

Nu nog kaarten voor Barcelona zien te bemachtigen. Ik heb hier een presalecode ik begrijp alleen nog niet hoe het allemaal werkt. Iemand hier suggesties??

Die tribunekaart gaat overigens naar een liefhebber voor de normale kost prijs. Of ruilen voor Barcelona.

Yra66 wrote:

zo is het pas echt opgelucht ademhalen als alles op de deurmat valt:-) Maar heb er wel vertrouwen in dat het goed komt:-).

Allemaal een mooie zondag.........heb hubbie beloofd een redelijk U2 vrije dag te hebben:-))

Yvonne, ben het helemaal met je eens! Maar denk ook echt wel dat het goed komt, heb 50-50 kaarten gedaan, post en e-tickets, dus heb al iets in handen!

En mijn echtgenoot snakt ook naar een U2 vrije dag.....gelukkig is hij vandaag aan het werk in Leeuwarden! LOL:-) Betekent echter wel dat alle huishoudelijketaken vandaag voor mij zijn...blehhhhh...zet wel even een muziekje op........:-)) Tot later wellicht! Prettige zondag allemaal!

uniek wrote:

Hier gisteren ook heel hectisch. In eerste instantie lukte het om maar 1 tribunekaart voor het eerste concert te bemachtigen. uit eindelijk heb ik toch veldkaarten weten te bemachtigen voor het veld welliswaar de 2e dag.

Nu nog kaarten voor Barcelona zien te bemachtigen. Ik heb hier een presalecode ik begrijp alleen nog niet hoe het allemaal werkt. Iemand hier suggesties??

Die tribunekaart gaat overigens naar een liefhebber voor de normale kost prijs. Of ruilen voor Barcelona.

http://www.u2.com/tour/index/ staan ook FAQ

Heeij hallo ...

Een U2 vrije dag ... echt raar :)))

Wat was het heftig gister! Maar zo happy dat het goed is gekomen!

Nog ff wachten op Denis zijn definitieve excel van wie allemaal waar heen moeten qua kaartengeruil, ook weer een leuk evenement ...

Jullie meoten ff rustig aan doen deze dagen en alle krachten sparen voor de pré sale Dublin!

En Tina welcome back!!!!

Ondanks U2 stress gemis wel een erg fijne vakantie gehad?

Fijne zondag allemaal!!!

(en de zon schijnt alweer - HEERLIJK)

natasja wrote:

uniek wrote:

Hier gisteren ook heel hectisch. In eerste instantie lukte het om maar 1 tribunekaart voor het eerste concert te bemachtigen. uit eindelijk heb ik toch veldkaarten weten te bemachtigen voor het veld welliswaar de 2e dag.

staan ook FAQ

Hallo Natasja,

de code kun je gebruiken zodra de pre-sale van Barcelona begint (je krijgt hier ook bericht van wanneer je kunt bestellen)dan klik je via U2.com Barcelona aanen kom je op een site(weet niet welke dit is voor Spanje) hier moet je dan de code invoeren om te kunnen bestellen .Het wijst zich vanzelf.Ik heb ze afgelopendinsdag mogen bestellen voor Amsterdam omdat ik Horizon lid ben.Scheelt een hoop stress.Gisteren was geen doorkomen aan.Succes

Geniet van deze zonnige zaterdag.

Ben opgestaan met een megaknallende koppijn dus alvast paracetamolletjes achterover geslagen en lekker naar buiten in een tuinstoel hangen.

Blijf de kaartverkoop toch wonderlijk vinden hoor. En zo goed geslaagd uiteindelijk terwijl de wanhoop al had toegeslagen. Werd er doodziek van, van dat eruitknallen. Heb je kaartjes zijn het de verkeerde. Heb je goede word je eruit geknald.

Broer heeft nog dichtgeslagen oren van mijn gegil en gescheld en uiteindelijk gegil toen hij in ieder geval kaartjes had.

En toch hoort het erbij die ticketstress voor U2, het moet alleen niet ten koste van mijn uiteindelijke leeftijd gaan :-) want die is rap verminderd sindsgisteren vrees ik.

hobbes wrote:

Nog ff wachten op Denis zijn definitieve excel van wie allemaal waar heen moeten qua kaartengeruil, ook weer een leuk evenement ...

.Die is gisteren nog verstuurd. Check je mail even anders stuur ik hem nog even aan je door. Misschien dat jij hem begrijpt roll.gifen kun je het me uitleggen.laugh.gif

Achtung327 wrote:

natasja wrote:

uniek wrote:

staan ook FAQ

Hallo Natasja,

de code kun je gebruiken zodra de pre-sale van Barcelona begint (je krijgt hier ook bericht van wanneer je kunt bestellen)dan klik je via U2.com Barcelona aan en kom je op een site(weet niet welke dit is voor Spanje) hier moet je dan de code invoeren om te kunnen bestellen .Het wijst zich vanzelf.Ik heb ze afgelopen dinsdag mogen bestellen voor Amsterdam omdat ik Horizon lid ben.Scheelt een hoop stress.Gisteren was geen doorkomen aan.Succes

Nou ...Natasja (ik dus) weet prima hoe het werkt hoor hahahahaha. Ik had de link gegeven. Ene Uniek vroeg om de info !

Vandaag, in tegenstelling tot gisteren, hier ook een prachtig zonnetje. Deze dame (nou ja.....dame hahahahaha) gaat lekker op haar luie achterwerk in de tuinzitten smile.gif

Laters !!!!

Hier geen zonnetje, was al weg voordat ik de tuin in kon.....zucht! Enne, helaas geen presalecode voor Dublin, dus wie over heeft....ik wil best ruilen voorMilaan of ze tegen kostprijs overnemen.......heb ook nog veldkaarten voor Amsterdam....hoor het graag! Wil ook voor anderen ruilen om andere tickets tekrijgen, in ruil weer voor Dublin. Vrijdag maar proberen illegaal op werk de vvk te doen......

hallo medemensjes van U2

vandaag een heerlijke rustdag na het harde om aan kaartjes te komen voor de 21 ste

Jacqueline wrote:

hobbes wrote:

.Die is gisteren nog verstuurd. Check je mail even anders stuur ik hem nog even aan je door. Misschien dat jij hem begrijpt
image
en kun je het me uitleggen.
image

Heeij drop!

Gaat hoofdpijn al wat beter?

Heb die mail wel gehad maar dacht dat hij nog verder ingevuld zou moeten worden, vond hem nog erg leeg ...

zal er beter naar kijken, dat gaan we snappen!

hobbes wrote:

Jacqueline wrote:

hobbes wrote:

.Die is gisteren nog verstuurd. Check je mail even anders stuur ik hem nog even aan je door. Misschien dat jij hem begrijpt
image
en kun je het me uitleggen.
image

Heeij drop!

Gaat hoofdpijn al wat beter?

Heb die mail wel gehad maar dacht dat hij nog verder ingevuld zou moeten worden, vond hem nog erg leeg ...

zal er beter naar kijken, dat gaan we snappen!

Ik keek er in eerste instantie volledig overheen, maar let ook op de tabbladen onderaan het bestand !!! De samenvatting maakt wellicht e.e.a. wat duidelijker.

U2-vrije zondag? Heb vanochtend toch al weer lekker NLOTH beluisterd. Terwijl ik mijn zaterdagkrant in het zonnetje zat te lezen.

Inmiddels is de cd afgelopen, de krant uitgelezen, en het zonnetje weer verdwenen achter grijze wolken.

Wat zal ik nu eens gaan doen?

Dit is een plaatje van het U2 360 concert in Parijs. Voor het eerst kun je zien tot hoe ver je met een veldkaart kunt komen, tenminste, ik neem aan dat allesdat groen is met een veldkaart binnenkomt...

Klik hier om het plaatje te zien.

Ziet er gaaf uit, maar ik heb begrepen dat de groene vakjes bij het podium alleen verkrijgbaar zijn met kaarten die bijv gewonnen zijn met een actie of zoalshier, door te bieden op de kaarten,opbrengst voor een goed doel.

Denk dat wij het moeten doen met het grote groene vlak,maar da's ook niet verkeerd!

Misschien naïef, maar ik ga er nog steeds vanuit dat ook wij in het groene vak vooraan kunnen komen.

JR01 wrote:

Dit is een plaatje van het U2 360 concert in Parijs. Voor het eerst kun je zien tot hoe ver je met een veldkaart kunt komen, tenminste, ik neem aan dat alles dat groen is met een veldkaart binnenkomt...

Gaaf plaatje jr.

Even een vraagje: hoe kom ik vooraan te staan?? hihi.

Ingrid wrote:

Misschien naïef, maar ik ga er nog steeds vanuit dat ook wij in het groene vak vooraan kunnen komen.

Hier nog 1 hoor, als ik bij die veiling : http://www.ticketmaster.nl/adm/nl/U2_AUCTION_RED.html

de red zones bekijk dan is dat dus volgens mij buiten het podium en de catwalk, ik ga er nog steeds van uit dat de binnenste ring bereikbaar is voor mensen metgewone veldkaartjes.

Wel een mooi plaatje van parijs. Hmmm parijs.. is best goed aan te rijden eigenlijk he... eyes.giflaugh.gif

spanish eyes girl wrote:

JR01 wrote:

Dit is een plaatje van het U2 360 concert in Parijs. Voor het eerst kun je zien tot hoe ver je met een veldkaart kunt komen, tenminste, ik neem aan dat alles dat groen is met een veldkaart binnenkomt...

Gaaf plaatje jr.

Even een vraagje: hoe kom ik vooraan te staan?? hihi.

Moet je even in de sectie FAQ kijken, daar staat het vast bij. roll.gif

En over die veiling trouwens, gaat voor mijn idee nou niet echt als een speer. 155 euro hoogste bod nu en volgens mij heb ik er nu een stuk of 3/4 langs zienkomen vanaf het startbod van 95 euro.

Ik vraag me af hoeveel kaarten ze hebben, de 10 hoogste bieders krijgen immers de backstage rondleiding dus er zullen vast aardig wat kaarten zijn.

Heb nog getwijfeld om te bieden maar doe het toch maar niet.

Ben ook maar weer naar binnen getrokken. Zon zit achter een hele dikke grote wolk.

Was hier ook nog even gedoe met de buitenkraan. Volgens M. zat er geen afsluiter in de meterkast voor de buitenkraan en kon hij die dus ook niet uitzetten voorde winter. Toen vroeg ik of hij wel dan de buitenkraan had afgetapt. Jaaaaa was zijn antwoord (naar nu blijkt heeft hij gewoon even buiten de kraanopengedraaid, heee water, en weer terug gedraaid.

Heden ochtend wilde ik dus de schildpad/zandbak van Gwen even schoon maken. En tja, toen had ik geen water......... Heb uiteindelijk wel een hele mooie blauwehendel gevonden waarmee je de buitenkraan kan afsluiten in de winter (en hem daarna dus nog wel aftappen). Gelukkig bleek er niets met de leidingen aan de handte zijn maar met iets wat in het tapkraantje zelf zit. Nou ja, dan van de week maar even een nieuwe kraantje halen.

Hee daar is weer een straaltje zon. Ga zo Gwen even op bed leggen voor een middagdut en dan ga ik datzelfde hopelijk buiten in de zon doen.

Chelyn wrote:

Ingrid wrote:

Hier nog 1 hoor, als ik bij die veiling :

de red zones bekijk dan is dat dus volgens mij buiten het podium en de catwalk, ik ga er nog steeds van uit dat de binnenste ring bereikbaar is voor mensen met gewone veldkaartjes.

Ik denk er net zo over hoor !

Hier is de zon inmiddels ook achter de wolken verdwenen frown.gif........nou ja,toch weer even van kunnen genieten !

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...