Jump to content
Sign in to follow this  
Yra66

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel4

Recommended Posts

he, wat ik hier toch wel vervelend vind is dat ik niet snel kan zien of er iemand 'thuis' is

misschien zit ik nu wel tegen mezelf te praten.......

ik ga mn mandje maar weer eens in.

sleep tight yall en tot morgen!

PieterVR wrote:
Stevie wrote:
PieterVR wrote:
Stevie wrote:
Eerst Horizon, dan Breathe en vervolgens Boots dan is het wel vol. De Boots op volgerde van aanmelding ofzo... eek.gif

groetjes Sandra

Vroeger stond iedereen vooraan toch !! Dus een betere fan of een langer lidmaatschap fan,of een rijkere fan,noem maar op wat voor fan ?Ik heb er ook geen tijdvoor hoor om een hele nacht voor een stadion te gaan liggen,al is het wel super gezellig !!

Vertigo-tour in de Arena,wat een galmbak zeg he ! Daar werd ik al doodziek van na 1 keer en toen ging ik er nog 2,respect en terrecht hoor dat de 1e paar rechthadden op de binnenring,toch ?Maar dat werkt ook niet joh,tenminste toen hoor,ik stond bij het 2e concert rechts ff te hangen bij de camera zeg maar en deingang binnenring..lekker rustig,evenementenpilsje..nog een..storing met die pinapparaatjes bij de bar,dorst... wat een gedoe zeg,maar daar kwam ik nietvoor..Al spelen ze in Timboektoe en kan er heen,dan ga ik..

Ik weet niet hoeveel kleine kinderen ik gezien heb ? zgn. fans !! met stempeltje overdrukken op mekaar !! wat een zielepoten zeg en wat een systeem zeg !!Hetzelfde type fan,die zijn pre-sale kaarten loopt te verkopen voor normale verkoopdag,toch ?Ik heb gelukkig mijn kaarten door mijn code afgelopendinsdag,kaarten waarmee je later de ruilmarkt opgaat,mocht er een 2e komen,heb je wat in handen !!

En dat heb ik weer !! de order stond al 3 dagen op klaar om te verzenden ? per post toch ? doei..foutje in het systeem..die dacht e-ticket en er staat per post!! ??? vrijdag gemaild,automail terug,antwoord binnen 5 dagen ??dus gisteren ging het los,ik voelde het gewoon..hij komt zo...jahoor boem en erin hupveld...ehhh hup ja doe maar 6 dan..hup klik hup eraf gegooid..wat ik ook probeerde tot gisteravond aan toe bv rolstoel dan maar,bestaat niet dit..hetzelfdeweer..pissed off was ik !! Vandaag gebeld en ik heb geen schijn van kans gehad !! Alles was dus echt binnen 10 minuten digitaal verkocht..of weggereserveerd..dus iemand die 5 schermen had open had staan en bv 5 kocht,betaalde,het proces goed doorliep,dan kwamen de andere weer terug in hunsysteem,iedereen werd er wel afgegooid,ja de software ging een beetje over zijn nek daar..dus om 3 uur kon je kopen en waren terug gekomen kaarten,die niemandkon zien en terugkwamen in de voorraad !!! Eindconclussie : ik had betaald voor 4 veldkaarten op 20 juli,al 3 dagen naar de deurmat zitten koekeloeren en decomputer bij hun eigenlijk nu nog zit te wachten op het commando print en dat via een beveiligde verbinding !!En daar kwamen ze vanmorgen pas achter en komenook per post !! Zo dan !! en dan aan het eind van het gesprek verteld de dame je,dat er op internet kaarten worden aangeboden,uiteraard iets duurder !!! Dusmag ik even een teiltje nu..en wat heb ik een spijt zeg om in te zetten op de galmbak,ik ga ook echt allebei de dagen hoor...Maar ik ga nou ff uitzieken ervanen morgen maar eens een Taart online bestellen..chocolade met heel veel slagroom overal !! of is dat bij afhalen dan ineens een frambozen met vruchtjesgeworden ???

Ik heb toevallig nog een kortingsbonnetje liggen !! LOL

Weltrusten allemaal :-) en wat een week !!!! laat mij achteraan staan pffffffffffffffffff

"Will you be back tomorrow, can I sleep tonight....."

hoihoi allemaal,

moest vrijdagavond helaas werken, dus vierde mijn verjaardag zaterdagavond. Was hartstikke gezellig en kreeg van mijn ouders... de lp van NLOTH :-))) ziet erhartstikke mooi uit!

heb van mijn zusje nog de single van Boots gekregen, op cd en op vinyl.

en van wim nog een keer de cd NLOTH voor in de auto, haha, kan die luxe editie mooi blijven :-)

is hier nog wat te beleven? of zit iedereen nog steeds elders tegenwoordig?

en ilona na de ticketstress wordt het wel eens tijd om die hal van jullie feestelijk te openen, dacht ik zo ;-)

nou duik mn nest in, trusten allemaal!

5081091.jpg

deze groot genoeg kees.........???wink.gif

wat een verhaal.....ohwell.gifmaar je houdt de lol erin tenminste...roll.gif

leuke tijd om jarig te zijn nu marian...:-))))

opening hal....mmmm, ga van de week wandje sausen, sauzen...hoe dat ook mag heten...vertigo rood...;-)

veene1 wrote:

ik ga mn mandje maar weer eens in.

sleep tight yall en tot morgen!

Sleep%20Tight.jpg

Eerst nog even wat u2 surfen op het world wide web.

Dit lees ik net op het forum van de u2fanclub. Ik ben niet zo'n talenwonder maar als dit bericht waar is dan even oppassen:

Ik ben niet Dik VoorMekaar maar ik wil jullie op het volgende addertje onder het gras wijzen:

Hieronder volgt 1 van de regels van de veiling:

Bid Ranking:

Bids are ranked first by the amount bid per ticket. In case of a tie, bids are ranked by the time that the bids were placed, with earlier bids for the sameamount receiving priority. If other bidders later submit higher bids, your bid may be reassigned to a lower Ticket Group oryou may receive no tickets at all, depending on the quantities of tickets in those bids and in the Ticket Groups.

De tekst in het rood kan betekenen dat als je bijvoorbeeld 150 Euro voor een kaart hebt geboden en iemand anders een hoger bod heeft uigebracht, dat je danuiteindelijk voor 150 Euro per kaart op een zitplaats van 30 Euro kan komen te zitten.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...