Jump to content
Sign in to follow this  
Yra66

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel4

Recommended Posts

Ben wel benieuwd wanneer de eerste kaarten in de bus gaan vallen hier. Jammer dat ik van de presale geen orderhistorie kan zien.

Maar voor 21 juli staan ze in ieder geval 'in behandeling' dus nog ff wachten tot ze op verzonden staan smile.gif

natasja wrote:
muis wrote:
natasja wrote:
Ga zo nog ff aan m'n baas doorgeven dat ik er morgen niet ben.....dat wist hij nog niet hahahaha. Is gelukkig bij ons ook nooit zo moeilijk wink.gif

Ik wou een account aanmaken bij livenation.com en zag dat je enkel US en Canada kon opgeven als land. vervolgens heb ik hen gemaild om te vragen hoe dat zit.en hoe ik dan verondersteld wordt om vanuit Europa kaartjes te kopen voor U2's shows in US en ja ... toen wisten ze te zeggen dat enkel mensen met een USof Canadees adres tickets kunnen kopen. ze raadden me aan om contact op te nemen met de venue waar U2 speelt om te horen of zij me kaarten konden verkopen.

beetje duf

?!

maar bon, mssn is het helemaal niet livenation.com waar de tickets inde verkoop zullen gaan. volgens mij wordt het voor ierland toch ticketmaster dus wie zegtdat het in US niet ook zo is. dunno ...

Miringeltje wrote:

spanish eyes girl wrote:

Miriam,

Even een vraagje.

Een tijdje geleden is er hier geconstateerd dat wij geen tickets kunnen kopen bij livenation.com.

Er zijn er hier een paar die van plan zijn om naar Amerika te gaan.

Mogen we tzt bij jou aankloppen please??

Ja, natuurlijk mag dat!

Hoe zijn jullie er achter gekomen dat jullie niet bij livenation.com kunnen kopen?

Een paar van mijn Amerikaanse vrienden hebben wel tickets kunnen kopen bij livenation.nl voor Amsterdam.

Tina heeft contact gehad met livenation.com hierover. Je kunt dat soort dingen maar beter bijtijds weten he wink.gif

spanish eyes girl wrote:

Miriam,

Even een vraagje.

Een tijdje geleden is er hier geconstateerd dat wij geen tickets kunnen kopen bij livenation.com.

Er zijn er hier een paar die van plan zijn om naar Amerika te gaan.

Mogen we tzt bij jou aankloppen please??

Voor kaartjes en slaapadressen glasses.gif

Miringeltje wrote:

Tot later!

Nu echt tijd om naar bed te gaan.

trusten !!!

vraagje: wat denken jullie?? als we wijzigingen gaan doorvoeren in aantal nachten hotel dublin via booking.com, zal dan de duurdere prijs tevoorschijnkomen??????

mogge tina, alles weer op de rit???:-)

muis wrote:

vraagje: wat denken jullie?? als we wijzigingen gaan doorvoeren in aantal nachten hotel dublin via booking.com, zal dan de duurdere prijs tevoorschijn komen??????

mogge tina, alles weer op de rit???:-)

je moet dat in ieder geval wijzigen door contact op te nemen met het hotel (wijziging van aantal nachten kon ik niet doen via booking.com) maar zou toch raarzijn als je meer moet gaan betalen als je wel al geboekt hebt maar wat minder nachten wil. Als dat zo is dan kun je waarschijnlijk beter het aantal nachtenlaten zoals het nu is !

Ik heb vorige week maandag al gewijzigd en toen waren de prijzen nog hetzelfde dus heb ik gewoon de ene boeking geannuleerd en een nieuwe boeking gedaan.

morge muis.

ik heb ondaks het stressen en ook wel een beetje balen en vloeken toch wel een fijn weekend achter de rug.

Heb ondanks alles toch nog net 3 veldkaarten kunnen krijgen, hopelijk komen er daar nog 2 bij. Dan kan ik iedereen gelukkig maken.

Blijf het een oneerlijk systeem vinden, maar de volgende keer ( als ze in 2010 weer in nederland komen) zorg ik gewoon dat ik als betalend lid aan de presalemee kan doen. Ik vind het wel een mooie zaak dat mensen, leden, die kaarten over hebben ze hier voor de normale prijs van de hand willen doen! Maak ik even eendiepe buiging voor want daarmee zijn mensen als ik geholpen en kunnen de handelaars hopelijk steeds minder de vuile handel blijven voeren.

Nu is het afwachten wie er de 21ste in het voorprogramma komt.

Ik heb tics voor milan kunnen bemachtigen zonder mijn pre sale code te moeten gebruiken.

Daar ik geen verdere tics meer nodig heb ga ik m'n code niet hoeven gebruiken.

Wil er iemand mijn code hebben?

'ellow.. Zit hier nog steeds brak vd griep, en hoesten... niet gewoon.. wordt er een beetje simpel van.. Tina, heb je me meel gehad?

En wat lees ik...vanavond 8 uur NL tijd presale nieuws??

'ellow.. Zit hier nog steeds brak vd griep, en hoesten... niet gewoon.. wordt er een beetje simpel van.. Tina, heb je me meel gehad?

En wat lees ik...vanavond 8 uur NL tijd presale nieuws??

goedemorgen zonder zorgen!

werd ik net wakker om 10:02 uur.........neeeeeeeeeeee! ik moet er uit! sta ik beneden zie ik dat het maandag is.....pffffff

yeoldeinn wrote:

Ik heb tics voor milan kunnen bemachtigen zonder mijn pre sale code te moeten gebruiken.

Daar ik geen verdere tics meer nodig heb ga ik m'n code niet hoeven gebruiken.

Wil er iemand mijn code hebben?

ik heb wel interessen in je code, heb amsterdam gemist dus wil graag voor parijs gaan! heb je een berichtje gestuurd

Onefly wrote:

Moggel allemaal,

Hierbij een leuke link naar een colum uit het AD over de "kaartverkoop"

Uiteraard wordt er gerefereerd aan de verkoop van afgelopen zaterdag, met de daarbij behorende plaatsjes van de virtuele wachtrij op eventim.nl

Ik had het gezien in de AD zaterdag, maar kon het linkje niet snel vinden.

Zal zo mn collega eens bellen om te vragen of ze nou nog kaartjes heeft gescoord. Kreeg zaterdag een soort van paniek sms van haar, maar verder niks meergehoord

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...