Jump to content
Sign in to follow this  
Yra66

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel4

Recommended Posts

Muis = Ilona

Veene1 = Patricia

Onefly = Sander

Hobbes = Miriam

Kootje = Ko

Ingelke = Edith

basjanssen = Bart

Chelyn= Bianca

JR = JR

haha, het leven is zo simpel

Yeeah! Morgen is de dag....en dan moet mijn hubbie de kaartjes voor Londen scoren. Ik heb nu al buikpijn tired.gif. In ultieme poging net naar cursus gebeld of ik misschien bij de groep vanwoensdag kan aanschuiven, ze bellen terug (...) maar heb weinig hoop....dussss....

Ilona, heb jij nog tips om mijn hubbie door het bestelproces te loodsen ;-) ....

HELP HELP HELP HELP HELP

hihihihi........

saskia, londen ook via livenation??? kweeniet, want ik moet alleen op ticketmaster.ie zijn, dus rest uit m'n reminder!;-)

zou zeggen, laat 'm ff oefenen voor een ander concert alvast....raakt ie een beetje gewend aan alles....

is het een stresshaantje? dan zou ik me grote zorgen maken.....nee hoor.....komt vast goed!!

morgen ga ik ook voor eerste keer presale gebruik, wat kan internet soms spannend zijn....hahahahaha

muis wrote:

hihihihi........

saskia, londen ook via livenation??? kweeniet, want ik moet alleen op ticketmaster.ie zijn, dus rest uit m'n reminder!;-)

zou zeggen, laat 'm ff oefenen voor een ander concert alvast....raakt ie een beetje gewend aan alles....

is het een stresshaantje? dan zou ik me grote zorgen maken.....nee hoor.....komt vast goed!!

morgen ga ik ook voor eerste keer presale gebruik, wat kan internet soms spannend zijn....hahahahaha

Woe...ik hem al zo gek gemaakt...hij er geen zin meer in laugh.gif

Ik kan natuurlijk ook 's avonds als ik thuis ben het zelf doen, maar dan loop ik wel wat risico's...bijv geen veldkaarten meer. Aan de andere kant, zoveel eerste pre salers zullen er nou toch ook weer niet zijn dat veldkaarten meteen uitverkocht zijn.....

over boodschappen doen gesproken.....

zo naar de matswinkel.......hebben ze nu weer stickerkorting......krijg je een folder met stickers, mag je dan op een produkt plakken, dan pas krijg jekorting..........kom je in de winkel, sjips, stickers vergeten......word er zo helemaal gaar van.......

bovendien pas verbouwd, dus kan al niets meer vinden........

zo, dat ben ik ook ff kwijt....hahahaha

actie_sticker_infoblok_200x100.jpg

Als je nu mazzel hebt dan staat vanavond de link er al, was vorige week ook.

Dan weet je in ieder geval waar je je kaarten moet gaan bestellen en kun je vast een wachtwoord enzo aanmaken, dan is dat geregeld, en probeer je idd gewoonkaarten te kopen voor iets anders, komt goed joh!

En als je jou login nu geeft, of msn dan is er morgen vast wel iemand die mee kan kijken.

Fijn die paniek en supererg als je zelf niet thuis bent!

Ik zag dat Polen ook vrijdag in de verkoop gaat en dus ook dinsdag en woensdag in de pré sale.

Ik moet eens op zoek naar wat Poolse U2.com members voor als die site geen knop "english" heeft ...

middag edge!:-)

saskia......niet handig aangepakt dan....hahahahaha

weet ook niet of er veel zijn....maar ja.........heel veld alleen door presale uitverkocht?? denk het ook niet hoor....

Eeven een heugelijke mededeling (en dan snel weer terug de zon in) voor mezelf, Denis en Ilona......

kaartjes 20 juli zijn net binnengekomen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lekker zeg om ze echt vast te kunnen houden banana.gif

Ik heb net een advertentie op MP gezet, ik heb namelijk nog 1 los tribunekaartje over en ik denk niet dat je die heel makkelijk kwijt raakt aangezien mensentoch vaak 2 of meer kaartjes zoeken. Zeker tribune.

Hij staat daar gewoon voor de door mij betaalde prijs. Hoef geen winst te maken.

Al loop ik wel risico dat ik hem verkoop aan iemand die hem dan weer door tracht te verkopen mét winst. Maar dat risico loop je altijd ook als ik hem via hyvesof zelf u2fansunited verkoop. Ook voor dat laatste heb ik het kaartje opgegeven en ik zet hem ook nog op andere plaatsen.

Mocht iemand hier toevallig nog iemand weten laat het dan even weten, het gaat om het volgende kaartje :

Voor U2 op 21-07-2009 Vak E/102 rij 8

Geen e-ticket dus ik moet het kaartje nog thuis krijgen.

Kan opgehaald worden als hij binnen is of verzonden als dat gewenst is.

Prijs was 80 euro + 8 euro service kosten en 2 euro verzendkosten = 90 euro.

joepieeeeeeeeeeeeehhhhh!!!!

pieeeeeeeuwwwwwwwwww!!!!

banana.gif

hobbes wrote:

Als je nu mazzel hebt dan staat vanavond de link er al, was vorige week ook.

Dan weet je in ieder geval waar je je kaarten moet gaan bestellen en kun je vast een wachtwoord enzo aanmaken, dan is dat geregeld, en probeer je idd gewoon kaarten te kopen voor iets anders, komt goed joh!

En als je jou login nu geeft, of msn dan is er morgen vast wel iemand die mee kan kijken.

Fijn die paniek en supererg als je zelf niet thuis bent!

Ik zag dat Polen ook vrijdag in de verkoop gaat en dus ook dinsdag en woensdag in de pré sale.

Ik moet eens op zoek naar wat Poolse U2.com members voor als die site geen knop "english" heeft ...

Ik zit vanavond aan mijn pc vastgeplakt wink.gif

Gefeliciteerd met de tickets, ik denk dat ik de mijne morgen binnen zal krijgen !!

groot gelijk chelyn, 1 enkel kaartje kun je maar beter verkopen en ja, wat die ander ermee doet....moet ie dan zelf maar weten....tis niet anders....

ga ff matsen....

goede tip miriam!!!!

thanks!!

Onefly wrote:

veene1 wrote:

Ilona, we kunnen toch zelf ook het lijstje namen aan vullen. Je hebt al genoeg aan je hoofd

Chelyn wrote:

Bedankt Pieter, ik ga maar een lijstje maken met namen anders ga ik dat niet onthouden, komt nog wel.

Bovenaan staat nu Muis = Ilona
image

Veene1 = Patricia

Onefly = Sander

Yra66= Yvonne

Goeiemiddag allemaal..........weer even verder lezen hoor:-)

Maar Saskia, als je morgenavond zelf tickets gaat kopen via Pre-Sale heb je echt nog wel veldkaarten hoor.

Je moet je ook weer niet helemaal gek laten maken door alles en iedereen die hier gestressssssst zijn.....

Ik weet zeker dat het gaat lukken - je hebt zo te horen een Horizon code, dus zit je bij de eerste ronde, ik weet zeker dat er voor de 3e ronde nog voldoendekaartjes zijn.

Stel dat er 10.000 veldkaartjes zijn voor het concert - dat zou betekenen dat er 2500 U2 members hier op U2.com een betaald membership moeten hebben om allekaartjes in een keer te kunnen kopen - dat gebeurt echt niet.

Dus jij hebt echt wel de mogelijkheid om kaartjes te kopen, ook als je het zelf morgenavond zou doen.

Maar veel succes :-)

Woooooooooow Natasja, dat is supersnel!!!!!!!!!!

Zijn het 'mooie' kaartjes???

Vroeger (oud wijf ...) waren ze zo mooi, ik heb merendeel E-tickets en die vind ik eigenlijk zo mega lelijk ...

Haha, Ilona met je plakstickers :))

Was vanochtend in supermarkt, bij kassa, gewoon mijn gehele portemonnee vergeten ... zo dom ...

Kaartjes zijn niks bijzonders om te zien maar ach....de tijden van de mooie kaartjes waren al een tijdje voorbij helaas. En uiteindelijk gaat het erom dat weze hebben he hahahahaha

muis wrote:

groot gelijk chelyn, 1 enkel kaartje kun je maar beter verkopen en ja, wat die ander ermee doet....moet ie dan zelf maar weten....tis niet anders....

Is zo, heb daar helaas geen controle over. In mijn omgeving is niemand die nog een enkel kaartje nodig heeft en ik moet hem natuurlijk wel kwijt.

Saskia, ik denk ook dat je ook 's avonds nog met gemak je kaartjes kan scoren Het aantal horizon leden zal misschien 20.000 zijn en die gaan allemaal voorverschillende concerten USA en Europa. Voor Amsterdam heb ik mijn (nou ja.....die van Dion) Breathe account gebruikt....dus dag 2 en dat ging zo snel ensimpel. Ik denk dat alleen Dublin een stuk drukker zal zijn en de rest gewoon vergelijkbaar. Maar ja.....dat is alleen wat ik denk natuurlijk.

Onefly wrote:

Maar Saskia, als je morgenavond zelf tickets gaat kopen via Pre-Sale heb je echt nog wel veldkaarten hoor.

Je moet je ook weer niet helemaal gek laten maken door alles en iedereen die hier gestressssssst zijn.....

Ik weet zeker dat het gaat lukken - je hebt zo te horen een Horizon code, dus zit je bij de eerste ronde, ik weet zeker dat er voor de 3e ronde nog voldoende kaartjes zijn.

Stel dat er 10.000 veldkaartjes zijn voor het concert - dat zou betekenen dat er 2500 U2 members hier op U2.com een betaald membership moeten hebben om alle kaartjes in een keer te kunnen kopen - dat gebeurt echt niet.

Dus jij hebt echt wel de mogelijkheid om kaartjes te kopen, ook als je het zelf morgenavond zou doen.

Maar veel succes :-)

Thankx! Ik denk dat je wel gelijk hebt, misschien moet ik die kostbare Horizon code inderdaad maar niet handen van mijn hubbie geven...straksverprutst hij het nog, bestelproces niet goed afgerond en code foetsie eek.gif. Dat wordt

dan hommeles.... kijk, als ik het nu zelf fout doe ... wink.gif

doe nog even een oproep hier chelyn!! wie weet....:-))))

o ja, portomonnee meenemen....ook handig...;-))))

later!!!

natasja wrote:

Saskia, ik denk ook dat je ook 's avonds nog met gemak je kaartjes kan scoren Het aantal horizon leden zal misschien 20.000 zijn en die gaan allemaal voor verschillende concerten USA en Europa. Voor Amsterdam heb ik mijn (nou ja.....die van Dion) Breathe account gebruikt....dus dag 2 en dat ging zo snel en simpel. Ik denk dat alleen Dublin een stuk drukker zal zijn en de rest gewoon vergelijkbaar. Maar ja.....dat is alleen wat ik denk natuurlijk.

Ik heb mijzelf weer tot kalmte gemaand alien.gif .

muis wrote:

doe nog even een oproep hier chelyn!! wie weet....:-))))

Bedoel je bij het Engelse gedeelte tickets for sale?

Hmmm vanavond even kijken of ik wat engels in elkaar kan flansen. Moet nu weg, zit al véél te lang achter de pc moet nog van alles doen. embarassed.gif

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...