Jump to content
Sign in to follow this  
Yra66

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel4

Recommended Posts

Voor degenen die zich zorgen maken over de het bezorgen van de kaartjes met de post (wat betreft betrouwbaarheid postbode hahahaha).....kaartjes zitten in eendoodnormale envelop en er is dus nergens aan te zien wat er in zou kunnen zitten !!!

Ben nu weer weg wink.gif

Laters !!!!

Ik ga er ook weer van door, werken he. En o ja, cursus verzetten ging niet, ze belden met net terug. Ik leg me er bij neer. Tot vanaaf!

zou mogelijkheid zijn!

weet je in elk geval dat hij/zij ticket niet doorverkoopt.......m'n engels is ook niet zo bie helaas......

misschien kan iemand je wel helpen van hier...?

yeoldeinn wrote:

Ik heb tics voor milan kunnen bemachtigen zonder mijn pre sale code te moeten gebruiken.

Daar ik geen verdere tics meer nodig heb ga ik m'n code niet hoeven gebruiken.

Wil er iemand mijn code hebben?

wohw!!!!!!!!

ik wil hem graag van je overnemen!

muis wrote:

zou mogelijkheid zijn!

weet je in elk geval dat hij/zij ticket niet doorverkoopt.......m'n engels is ook niet zo bie helaas......

Dat is zo ja.. ik ga vanavond wel even kijken of ik op mijn beste engels wat in elkaar kan flansen en lukt dat niet dan roep ik hier wel om hulp!laugh.gif

en nu ga ik echt.... tongue.gif

saskia67 wrote:

Ik ga er ook weer van door, werken he. En o ja, cursus verzetten ging niet, ze belden met net terug. Ik leg me er bij neer. Tot vanaaf!

Hi Saskia,

ff een rare vraag, maar de meeste cursussen worden op een PC gegeven - meestal hangt daar ook internet aan vast.

Stel nu dat dat zo is en je kunt via die PC op internet, dan kun je in praktijk dus inloggen op U2.com en gebruik maken van je Pre-sale code en gewoon zelf jekaartjes bestellen.

Je zult best wel pauze hebben of zo.

Of wordt de cursus niet gegeven op een PC - zou natuurlijk ook kunnen

muis wrote:

vraagje: wat denken jullie?? als we wijzigingen gaan doorvoeren in aantal nachten hotel dublin via booking.com, zal dan de duurdere prijs tevoorschijn komen??????

Ik vrees van wel, ja.

mogge tina, alles weer op de rit???:-)

kun je die even vertalen naar het Vlaams??

spanish eyes girl wrote:

yeoldeinn wrote:

Ik heb tics voor milan kunnen bemachtigen zonder mijn pre sale code te moeten gebruiken.

Daar ik geen verdere tics meer nodig heb ga ik m'n code niet hoeven gebruiken.

Wil er iemand mijn code hebben?

wohw!!!!!!!!

ik wil hem graag van je overnemen!

Zodat ik hier ook weer mensen er blij mee kan maken.

hahaha doei doei!

Het maakt ook geen snars uit hoe ze eruit zien, zo ontzettend fijn dat ze al binnen zijn!!!!

Duurde vorige keer kan ik me herinneren weeeeeeeeeeeeken en dan ga je toch weer in de strespiepzak

Hoe ben je dan eigenlijk aan Milaan tickets gekomen? Gewoon nu gekocht voor het tweede concert?

ik denk qua hotel: het schijnt een stuk duurder geworden te zijn per nacht om daar te kunnen blijven, dus als je nu iets wijzigt met een extra nacht ofzo datje dan die duurdere prijs zou moeten betalen, gok ik dan, in mijn beste vlaams :)

Goeiemiddag allemaal, errug handig zo'n lijstje met namen:-)) Iedereen al weer wat bijgekomen van de weekendstress?? Mooi dat de kaarten op de deurmatbeginnen te vallen ga pas echt dansen als ze binnen zijn.

Jammer dat er al weer valse kaarten in omloop!

Hoop dat het goed gaat met de sollicitatie van Pascal en Ad, sterkte.

En voor iedereen die morgen de presale gaat beleven............alvast veel sterkte:-)) hoop morgenavond weer een heleboel gelukkige mensen te "zien"

Muis = Ilona

Veene1 = Patricia

Onefly = Sander

Yra66= Yvonne

Hobbes = Miriam

Kootje = Ko

Ingelke = Edith

basjanssen = Bart

Chelyn= Bianca

JR = JR

Gloria002 = Tina

o jee, moet ik al die namen ook weer onthouden, ik was nu eindelijk mee!!

laugh.gif

gloria002 wrote:

Muis = Ilona

Veene1 = Patricia

Onefly = Sander

Yra66= Yvonne

Hobbes = Miriam

Kootje = Ko

Ingelke = Edith

basjanssen = Bart

Chelyn= Bianca

JR = JR

Gloria002 = Tina

Spanish Eyes Girl = Willy

Chelyn wrote:

muis wrote:

doe nog even een oproep hier chelyn!! wie weet....:-))))

Bedoel je bij het Engelse gedeelte tickets for sale?

Hmmm vanavond even kijken of ik wat engels in elkaar kan flansen. Moet nu weg, zit al véél te lang achter de pc moet nog van alles doen.
image

ik wil je gerust helpen, geef maar een seintje als het nodig is.

a propos, als je je ticket in de zoo verkoopt, velen onder ons kennen hier geweldig veel mensen. er is een erg grote kans dat iemand weet wie je ticket wilkopen.

Er zijn nu echt geen kaartjes meer te koop via LiveNation en Eventim.
Staan beide op uitverkocht, dus ook de allerlaatste kaartjes die er nog waren zijn nu weg.

Goh wat voel ik me toch gelukkig !!!

Chelyn wrote:

muis wrote:

zou mogelijkheid zijn!

Dat is zo ja.. ik ga vanavond wel even kijken of ik op mijn beste engels wat in elkaar kan flansen en lukt dat niet dan roep ik hier wel om hulp!
image

en nu ga ik echt....
image

Hier:

http://community.u2.com/topic/2381/master/1/?page=1

staan te verkopen kaartjes,

er is in dezelfde lijst ook een wanted en trade topic dus ik zou hem daar in ieder geval posten als ik jou was,

gewoon overnemen van wat andere mensen geschreven hebben ;)

spanish eyes girl wrote:

Is Natasja de enige tot nu toe die de presale tickets heeft ontvangen??

Ik heb ook nog niets binnen Willy

ik hoop ook spoedig de kaarten binnen te krijgen, zou binnen 5 werkdagen thuis bezorgt worden.

Zal me melden als ik ze heb.

was inderdaad wel even stress maar gelukkig is het goed gekomen.

Onefly wrote:

Goh wat voel ik me toch gelukkig !!!

Ik hoop me morgen even gelukkig te voelen met dublin tickets op zak!!!

pascal is op de terugweg van het verkennend gesprek. 't is aanwerving via een recruteringsbureau en hij moest bij een jong kippetje zijn dat het nodigvindt om haar diploma naast haar naam te vermelden. *zucht*

enfin, het gaat dus om de job van educatief medewerker in het waterwinningsbedrijf dat hier zowat in onze achtertuin ligt. het is a propos de allereerste plekwaar ik gesolliciteerd heb toen we hier terug kwamen wonen omdat het zo wondermooi gelegen is. Echt waar, als ik daar ga fietsen sterf ik telkens een beetjevan verrukking. lol.

enfin, voor diegenen die pascal alleen kennen als journalist die 24 op 24 draait ... in een vorig leven is hij nog leraar geweest. In de lagere school en laterook in 't Middelbaar. Dit ligt dus wel een beetje in die lijn.

Maar er zijn dus twee strekkingen ... de ene groep wil iemand die meer bioloog is of zo, de andere wil iemand die zeer goed met mensen kan omgaan, die vlot tertaal is - ook in 't Frans, ... we weten dus nog niet welke groep de bovenhand zal halen en ik weet dus ook nog niet hoe dit gesprek verlopen is. binnenzowat een half uurtje is ie wel thuis.

Er komt nu ook een 2e concert in Milaan
Op 8 juli - verkoop begint op 20 maart.
Wel apart dat dat niet direct er achteraan gaat dan net als in A'dam.

lopen we hier wat te stressen over onzekerheid en zo ... robbelde ik gisteravond over een post van Jacquie (JustgimmewhatIwant) in the Hearts+Minds ... zeheeft de Zootopian Kiva Team heropgestart. Enfin, ik bedacht dat het weer een nieuwe maand is en dat ik traditiegetrouw een Kiva-lening uitpik. Kwam ik eenvrouw tegen in Togo van 39 jaar - zo oud als ik - die 5 kinderen moet grootbrengen en een maand geleden is haar man gestorven. en ik bedacht bij mezelf: mens... jij weet niet wat onzekerheid wil zeggen, stop met stressen.

enfin, voor de liefhebbers, ons Kiva team heeft nu 23 leden en 78 leningen. wees welkom :-)

Kiva = micro financiering // ofte het warm water heruitgevonden :)

http://www.kiva.org/community/viewTeam?team_id=827

spanish eyes girl wrote:

OHWWWWWW Ben heel benieuwd Tina, hoe het gesprek is verlopen!

Leuke job!!

precies wat wij er ook van denken :-)

we zullen ook terug een auto moeten kopen. Geen van allebei geeft graag veel geld uit aan auto's - daarvoor reizen we allebei te graag :P- en ik heb mejaren geleden voorgenomen om nooit geen nieuwe auto meer te kopen. maar ja ... wat nemen we nu he. Onderweg naar huis van skiverlof zei pascal: kijk maar goednaar alles wat op de weg rijdt en tegen dat we thuis zijn wil ik dat je je keuze gemaakt hebt. De eerste die we voor ons hadden op de terugweg ... een PorcheCarrera. HAHAHAHAHA!

niet goed schat? die hebben hele goeie remmen hoor.

hihihi

Een volmondige Bawahaha!!!!

Niet fijn om nu ook nog eens een auto te moeten kopen.

Ergens in je achterhoofd weet je het wel dat dat het risico is van het rijden van een auto van de zaak.

Wij hebben hetzelfde gehad toen bas besloot voor zichzelf te beginnen.

Hebben er toen voor gekozen om het lease contract over te nemen.

Maar het ligt bij ons denk ik anders, omdat bas eea kan afschrijven.

Misschien kan Pascal eens informeren bij de lease maatschappij wat het kost om jullie auto te kopen?

In deze rare tijd misschien niet eens zo'n gek idee. De grote kop is er inmiddels al vanaf. Jullie auto is n nog ook zo'n 3 jaar oud??

't is geen lease auto, hij is in november 2005 gekocht door de baas en ik val nog liever dood dan die man er geld voor te geven. hahaha!

pascal is vele jaren zelfstandige geweest en wij hebben die activiteit nooit stopgezet, gewoon tijdelijk stilgelegd omdat je als journalist in bijberoep tochgeen sociale bijdragen moet betalen en het je uiteindelijk niks kost om te te behouden. we hebben een plan in het achterhoofd dat hij dat bijberoep blijfthouden om eea fiscaal aftrekbaar te maken ... een klein beetje activiteit, net genoeg opbrengsten om de kosten in te brengen of mssn wel een klein verliesjezodat z'n ander belastbaar inkomen daalt ... boekhoudkundige goochelstruuks natuurlijk ..; maar bon, dan moeten we de energie hebben om mensen en verhalente vinden en teksten te schrijven (ik had een reeks voor Bootmagazine in gedachten: de mensen hun favoriete reis per boot - hoofdredacteur vond 't een ergleuk idee - ik heb al een eerste verhaal vast van een trip per zeilboot naar de Great Barrier Reef) ..; enfin, we'll see. eerst een hoofdactiviteit op't menu en dan de rest :)

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...