Jump to content
Sign in to follow this  
Yra66

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel4

Recommended Posts

Ik snap het Tina.

Psies eerst hoofdactiviteit!

Is Pascal al thuis?

Ben zo benieuwd nl.

En ja Bootmagazine. Vond het destijds een prachtig artikel van jou en hubbie!

gloria002 wrote:

spanish eyes girl wrote:

OHWWWWWW Ben heel benieuwd Tina, hoe het gesprek is verlopen!

Leuke job!!

precies wat wij er ook van denken :-)

we zullen ook terug een auto moeten kopen. Geen van allebei geeft graag veel geld uit aan auto's - daarvoor reizen we allebei te graag
:P
- en ik heb me jaren geleden voorgenomen om nooit geen nieuwe auto meer te kopen. maar ja ... wat nemen we nu he. Onderweg naar huis van skiverlof zei pascal: kijk maar goed naar alles wat op de weg rijdt en tegen dat we thuis zijn wil ik dat je je keuze gemaakt hebt. De eerste die we voor ons hadden op de terugweg ... een Porche Carrera. HAHAHAHAHA!

niet goed schat? die hebben hele goeie remmen hoor.

hihihi

lig in een deuk:-))))))))

Net een mail gehad...met nieuwe pre-sale data:

First up, a second Dublin show was announced on Friday - and a pre-sale for our subscribers will open this week for Paris (July 11th), Nice (July 15th) andboth Dublin shows (July 24th and 25th).

allé vooruit, hij is thuis.

bij een kip van 25 nog ns z'n hele CV mogen uiteen doen. geen mens die weet waarom want het staat al op papier.

komen ze vragen wat z'n ouders doen ... tja jongens, da's goed om dat de vragen aan gastjes die in 't school zitten maar toch niet aan iemand van46. En in Pascal's geval zijn z'n ouders wel al 13 jaar dood.

*zucht*

enfin, volgende maandag is het conclaaf en als hij tegen volgende dinsdag niets gehoord heeft zal het niks zijn.

nu ff boodschappen doen en met ons Molly naar de dierenarts. ze zal weer blij zijn. (NOT!)

gloria002 wrote:

allé vooruit, hij is thuis.

bij een kip van 25 nog ns z'n hele CV mogen uiteen doen. geen mens die weet waarom want het staat al op papier.

komen ze vragen wat z'n ouders doen ... tja jongens, da's goed om dat de vragen aan gastjes die in 't school zitten maar toch niet aan iemand van 46. En in Pascal's geval zijn z'n ouders wel al 13 jaar dood.

*zucht*

enfin, volgende maandag is het conclaaf en als hij tegen volgende dinsdag niets gehoord heeft zal het niks zijn.

nu ff boodschappen doen en met ons Molly naar de dierenarts. ze zal weer blij zijn. (NOT!)

Spannend!! wat een domme vraag trouwens...........

gloria002 wrote:

muis wrote:

vraagje: wat denken jullie?? als we wijzigingen gaan doorvoeren in aantal nachten hotel dublin via booking.com, zal dan de duurdere prijs tevoorschijn komen??????

Ik vrees van wel, ja.

mogge tina, alles weer op de rit???:-)

kun je die even vertalen naar het Vlaams??

och....nou dan gaan we maar 5 nachten willy....wat jij???wink.gif data is inelk geval oke....happy.gif

in het vlaams...mmmm

tina, heb je vandaag je kiet al gekuist en ook jezelf, kortom, alles weer op zijn plek?? of zoiets.....cute.gif

hoop zo dat het wat word voor pascal tina, enne....dat schrijven en foto's maken voor boot magazine...

ik zeg: goed team, doen!!wink.gif

en een porsche cayenne.....nou, die remmen zeker goed, ooit ff in mogen rijden...oei, oei....dat rijdt....wow.......smokin.gif

neem je dan maar 1 zitplaats willy??

Hello,

Even snel vanaf mijn werk:

SMS'je van Corina gehad: TIX zijn binnen...Lekker!

Ben meteen weer pleitos!

Ciao...

moet pascal soms het kippetje vervangen tina....??? hihihihi

ongeveer alles terug op z'n plek ja, nog een laatste wasje bezig. huisje is terug proper

net toestemming gekregen voor nog een halve dag verlof morgen (mailtje teruggekregen van de secretaris). alles is in de sjakosh!!

(haha, ik dacht - mssn is het tijd dat ik dat stel nederlanders weer een nieuwe uitdrukking leer. het betekent zoveel als: alles in orde - sjakosh is dialectvoor handtas - ik noem dat ook soms alaambak en dat is dan weer Westvlaams voor gereedschapskist - ondertussen is iedereen het noorden kwijt? roll.gif)

doeg!

Yra66 wrote:

Iemand al een idee trouwens wie the special guest is?

Nee maar hoop op Snow Patrol

Onefly wrote:

Yra66 wrote:

Iemand al een idee trouwens wie the special guest is?

Nee maar hoop op Snow Patrol

Hoop ik eigenlijk ook een beetje op:-)

On Sale this Week

16 March 2009
Last week the first three shows to go onsale for the upcoming tour sold out in minutes - and second shows were added in each city, Gothenburg, Amsterdamand Milan.

At the end of this week another nine shows go on sale, including two in Dublin. We'll be emailing all our U2.com subscribers in advance with details oftheir presale access which begins tomorrow.

Dates of which support acts will be with U2 in which cities are also being confirmed including: Snow Patrol (Milan, Nice, Gothenburg); Glasvegas (Dublin,Glasgow, Cardiff), Elbow (London, Sheffield) and Kaiser Chiefs (Paris, Dublin).

The Patrol will support one of the biggest bands in the world on the Milan and Gothenburg legs of the tour, performing on aunique stage which affords an unobstructed view for the audience.

The shows are:

07 July 09 - Milan, San Siro.Italy

31 July 09 - Gothenburg, Ullevi Arena. Sweden

mmmmmmmm lijkt er niet op, maar ff rustig afwachten

Onefly wrote:

On Sale this Week
16 March 2009
Last week the first three shows to go onsale for the upcoming tour sold out in minutes - and second shows were added in each city, Gothenburg, Amsterdam and Milan.

At the end of this week another nine shows go on sale, including two in Dublin. We'll be emailing all our U2.com subscribers in advance with details of their presale access which begins tomorrow.

Dates of which support acts will be with U2 in which cities are also being confirmed including: Snow Patrol (Milan, Nice, Gothenburg); Glasvegas (Dublin, Glasgow, Cardiff), Elbow (London, Sheffield) and Kaiser Chiefs (Paris, Dublin).

Nog niets bevestigd voor Amsterdam dus, hou nog hoop:-) Zolang het geen Frans Bauer is vind ik alles best.

Yra66 wrote:

The Patrol will support one of the biggest bands in the world on the Milan and Gothenburg legs of the tour, performing on a unique stage which affords an unobstructed view for the audience.

The shows are:

07 July 09 -
Milan, San Siro. Italy

31 July 09 -
Gothenburg, Ullevi Arena. Sweden

Maar amsterdam zou nog steeds kunnen, want op hun website waar bovenstaand stukje vanaf is gehaald staat ook niet dat ze in Nice optreden alsvoorprogramma, en dat staat weer wel op de officiele U2 site.

Dus we houden hoop - zou wel extra bonus zijn U2 en een goed voorprogramma !!!

Onefly wrote:

Yra66 wrote:

The Patrol will support one of the biggest bands in the world on the Milan and Gothenburg legs of the tour, performing on a unique stage which affords an unobstructed view for the audience.

The shows are:

07 July 09 -
Milan, San Siro. Italy

31 July 09 -
Gothenburg, Ullevi Arena. Sweden

Maar amsterdam zou nog steeds kunnen, want op hun website waar bovenstaand stukje vanaf is gehaald staat ook niet dat ze in Nice optreden als voorprogramma, en dat staat weer wel op de officiele U2 site.

Dus we houden hoop - zou wel extra bonus zijn U2 en een goed voorprogramma !!!

Had ook in 2001 ook al op Snow Patrol gehoopt, toen hadden we de Killers en Kaisers Chiefs, dus zou nu

leuk zijn om Snow Patrol te hebben.

heb toen Snow Patrol gehad en ik vond ze toen al goed. Heb sindsdien ook een aantal cd's van hun gekocht. Mij maken ze dus ook gelukkig als zij in hetvoorprogramma staan.

Enne over Fransje gesproken..ik gok erop dat ie van de week bij mij aan de deur staat met een huppeltrofee en zegt de FB-ticketexpress !!!!

cees2122 212 wrote:

Enne over Fransje gesproken..ik gok erop dat ie van de week bij mij aan de deur staat met een huppeltrofee en zegt de FB-ticketexpress !!!!

heb niks tegen Frans Bauer hoor:-)) alleen de combinatie met U2 ........mmm dat wil bij mij niet zo:-)))

Alleen de pré sale kaarten zijn nog maar binnen gekomen toch? Niet die die afgelopen zaterdag gekocht zijn?

Tina, wat een rare vraag bij een gesprek, voelt een beetje als: "bent u van plan zwanger te worden binnenkort".

Spannend dus aankomende tijd, duimen tot dinsdag!

Ieder voorprogramma gaat geweldig zijn volgens mij, als je nu ziet hoe beginnend al die bands van de vorige keer waren en wat er nu van geworden is, ben ikeigenlijk ook wel benieuwd naar een nieuwe band, want ze kunnen goed voorprogramma's kiezen :)

Zo even wat gaan sporten. Gistermorgen heb ik mij gewoon verslapen. Er stond een route van 12,5 km op het programma. Maar helaas. Nog 6 dagen en dan is hetweer zover.

Hier nog geen ticks ontvangen helaas. Vorige keer zijn die van Dublin op een ander adres geleverd, wij woonden op 133 en er was een stukje van het nummerafgevallen. Wij zaten te eten en de bel ging. Zuchtend en steunend open gedaan. Stond een mevrouw met een envelop. Ik geloof dat deze envelop voor u isbestemd? Ik kijk er naar, gris het uit het arme mens haar handen en zeg dat ik haar heeeeel dankbaar ben. Heb haar maar niet verteld wat voor schat ze in haarhanden had uit vrees dat ze ze niet meer zou geven.

Wou nog wat zeggen maar weet het niet meer. Nou ja, eerst maar even eten dan.

Toedels.

Nou ik heb de kaarten van de pre-sale nog niet binnen anders...

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...