Jump to content
Sign in to follow this  
Yra66

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel4

Recommended Posts

tja....

moet sebiet gaan werken, dacht even om het hier te vragen maar blijkbaar pas ik hier niet in het plaatje?

hahaha...mogge Ilona! En Natas! En JR!

En sorry de andere namen zeggen me even niets...maar ook 'smorgens deze morgen natuurlijk

muis wrote:

natasja wrote:

Anouk heeft al dagen bijna geen stem meer. Is een griepje geweest en kan nog wel 2 weken zo blijven
image
.

Ze heeft wel een neusspray gekregen....kan ze in ieder geval een beetje normaal ademhalen

minder natasja...

gemeen virusje dus...

Ik heb haar in ieder geval vandaag nog thuis maar vanavond is er disco op school waarbij ik help en daar wil ze erg graag heen dus dat proberen we wel

natasja wrote:

muis wrote:

mag je op MP een link naar livenation plaatsen????

volgens mij weten veel mensen niet waar je uberhaupt tickets kunt kopen......

Geen idee maar dan zeg je toch gewoon dat ze via de website van livenation (zonder website te plaatsen) kaartjes kunnen kopen !

roll.gifjij bent niet blondt.....hahahahaha

Natasja, wil je wel oppassen met neusspray. Geen idee welke het is, maar zou verslavend kunnen werken. Had het onlangs van mijn zwager gehoord.

Vervelend voor Anouk!

muis wrote:

natasja wrote:

muis wrote:

mag je op MP een link naar livenation plaatsen????

volgens mij weten veel mensen niet waar je uberhaupt tickets kunt kopen......

Geen idee maar dan zeg je toch gewoon dat ze via de website van livenation (zonder website te plaatsen) kaartjes kunnen kopen !

wink.gif)

Goeiesmorgens. Heb een beetje een houten kop vanochtend, gisteravond iets teveel biertjes naar binnen gegoten. Grieks bier, Palm, Guiness en gewoon bier.

PieterVR wrote:

Natasja, wil je wel oppassen met neusspray. Geen idee welke het is, maar zou verslavend kunnen werken. Had het onlangs van mijn zwager gehoord.

Vervelend voor Anouk!

Zo'n beetje iedere neusspray kan verslavend werken daarom moet je het ook nooit langer dan een week gebruiken en niet meer dan 3x per dag. Ik pas op hoorPieter maar bedankt voor je bezorgdheid wink.gif

@Yeoldeinn, als je Engels redelijk is moet je er wel uitkomen op de site informatie.

Zo niet: word betalend lid van u2.com, wacht op je pre-sale code, vervolgens krijg je vanzelf een mail wanneer er weer een pre-sale start.

Het is deze week wel stressen geweest voor een aantal mensen, want pas op het laatste moment begrepen zij het e.e.a.

Je kunt ook gewoon wachten op de off. verkoop van je gewenste concert, dan kun je ook proberen via internet te kopen. Het scheelt je iig het abo. geld voor eenjaar lidmaatschap.

Aiii, houten kop! Sterkte

Zal wel niet de hoeveelheid geweest zijn? Maar de verschillende soorten? Of is dit een standaard "biertjesmenu"?

Ik las iets over goed nieuws voor Juul, maar kan in het vorige draadje niet vinden wat het goede nieuws dan was??

Oh, nu lees ik het net wel, omdat ik met deze post even aan het wachten was tot de 60 seconden voorbij waren...

je kan dus ook geen verschillende biersoorten door elkaar drinken schijnbaar???;-)

JR01 wrote:

Goeiesmorgens. Heb een beetje een houten kop vanochtend, gisteravond iets teveel biertjes naar binnen gegoten. Grieks bier, Palm, Guiness en gewoon bier.

Oef.....ja daar kun je een lekkere houten kop van hebben de volgende dag maar gisteren ervan genoten neem ik aan wink.gif !

Je kunt als je op Interact klikt toch welke leuke features gebruiken. Met name de vierde is een handige denk ik!

Op zich gingen al die biersoorten wel goed samen hoor, maar heb redelijk doorgedronken tussen 19.00 bij de Griek en 02.00 vannacht toen ik weer thuiskwam.

En ik ben tenslotte ook de jongste niet meer! (commentaar op deze zin is echt niet nodig lieve vrienden, hahaha)

Bedankt. Ik heb me gisteren pas betalend lid gemaakt, blijkbaar weer veel te laat.

Een paar jaar geleden, tijdens de vertigo tour, zat ik hier ook dagelijks onder dezelfde naam maar het ging er precies iets vriendelijker aan toe.

toch bedankt.

JR01 wrote:

En ik ben tenslotte ook de jongste niet meer! (commentaar op deze zin is echt niet nodig lieve vrienden, hahaha)

Oh ik dacht eigenlijk dat je na Marian de jongste was.... eek.gif

hahahaha pieter!!! wel wat voor jou ja!!!LOL

jr.....6 uur zuipen...........troost je.....zelfs op jongere leeftijd gaat dat niet goed komen.....;-)))))

muis wrote:

je kan dus ook geen verschillende biersoorten door elkaar drinken schijnbaar???;-)

Niet teveel nee hahahaha

PieterVR wrote:

JR01 wrote:

Oh ik dacht eigenlijk dat je na Marian de jongste was.... smokin.gif

Hawkmoonnl wrote:

PieterVR wrote:

JR01 wrote:

Oh ik dacht eigenlijk dat je na Marian de jongste was.... roll.gif

56 - 57 -58 -59 - klik

Ik lees in het oude draadje deze post van gisteravond. Mooi geschreven van Ilona, en die laatste zin van Patricia helemaal onderaan is treffend want ik wás erdus op aan het drinken!!

Juul wrote:

cockatoo wrote:

dsmet wrote:

muis wrote:

het is ook leuk hier ingrid!:-)

nu komen er een hoop nieuwelingen, wat ook goed te begrijpen is btw!!:-)

zo is DUTCH TREAT ook begonnen....

alle stress rondom tickets was toen ook heftig, maar toen was het allemaal iets simpeler....

iedereen 1 presalecode....en toen was het niet eens crisis....hahahaha

en HET postkantoor was er nog.....

je kon/kan hier je U2 ei kwijt, wat niet altijd mogelijk is thuis of bij vrienden....zitten niet op hetzelfde level

zeg maar...;-)))

zo rond bono verjaardag (2005) hebben we onze eerste meeting gehad, hartstikke leuk!

dan weet je de gezichten achter de namen....:-)

tijdens een persoonlijk drama hier thuis, begin 2005, bleek dat dutch treat daar zelfs niet voor weg liep..

ben iedereen daar nog dankbaar voor.....heeft me zo goed gedaan!

het is meer dan alleen maar postje plaatsen geworden.....

na de concerten, waar we elkaar natuurlijk ook zagen..., hebben we een feest georganiseerd, ook met onze (eventuele) partners!

die keken er in eerste instantie toch een beetje vreemd naar.....hahahahahaha

maar inmiddels weten ze hoe de vork in de steel zit zeg maar....;-)

iedereen laat elkaar in zijn waarde, iedereen is anders, ONE, but not the same......

kan wel stellen, dat we het niet alleen meer U2 is wat ons bind....

we hadden een "rustig" clubje, soms kwam er weer 's iemand van lang geleden binnen, of een nieuwe, altijd gezellig!!

en dan nu, na een lange "stilte", nieuw album, veel meer U2 nieuwtjes, nieuwe site, tourdata presale, tickets kopen, veel nieuwe U2 fans erbij, gaat allemaal zo snel......

amper tijd om adem te halen....:-)

dus je/jullie kunnen je misschien wel voorstellen dat we soms hier de weg een beetje kwijt zijn....

zoveel blzzz bijlezen, dat trekken we niet meer....:-)

straks, als iedereen zijn tickets heeft zal het denk ik wel weer kalmer worden....

diegene die blijven zijn natuurlijk van harte welkom!!

Mooie samenvatting Ilona.

hier kreeg ik toch ff een brok van in mijn keel ilona......ben nog altijd gigantisch dankbaar dat ik jullie tegen ben gekomen!!!
Heel mooi geschreven Ilona. Ook ik vindt het nog altijd
image
fantastisch dat ik al jullie een hele lange tijd ken. Zelfs voor "eigen" probleemjes kan je hier terecht. Super.
En nog heel veel jaren Dutch Treat.

Cheers! daar moet op gedronken worden Juul!image

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...