Jump to content
Sign in to follow this  
Yra66

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel4

Recommended Posts

JR01 wrote:

Stresskip plakt nog als de beste ;-)

Hihi ze gaat helemaal losssssss smile.gif

ssexchange18yz.gif to dublin?? are you suredenis????smile.gif

Zow ... en toen was het badtijd ... blub blub ... tot morgen!!!!

Polish day ... en wellicht nog enkele Dublin Day?

mactwirl-vi.gifnog even een eenjoepie-we-gaan-écht-naar-dublin dansje....en welterusten allemaal!!!

sweet dreams!!!

Sow het is zeker wat rustiger hier geworden nadat de kaarten voor de Arena vergeven zijn.

Niet eens meer 1 page per halve minuut.

Kdacht ik meld even dat ik met vrienden heb besproken om toch naar het concert in London (Wembly) te gaan. Zijn er nog meer Dutchies die we daar kunnenontmoeten?

De vier veldkaarten voor de Arena gaan dus dan straks in de verkoop, vanwege dubbele planning met vakantie.

Wel lastig dat die concerten zo in de vakantieperiode vallen. Waarschijnlijk hadden sommigen al hun vakantie geboekt staan voordat de data bekend werden, ofheb ik het mis?

mirror his love wrote:

Sow het is zeker wat rustiger hier geworden nadat de kaarten voor de Arena vergeven zijn.

Niet eens meer 1 page per halve minuut.

Kdacht ik meld even dat ik met vrienden heb besproken om toch naar het concert in London (Wembly) te gaan. Zijn er nog meer Dutchies die we daar kunnen ontmoeten?

De vier veldkaarten voor de Arena gaan dus dan straks in de verkoop, vanwege dubbele planning met vakantie.

Wel lastig dat die concerten zo in de vakantieperiode vallen. Waarschijnlijk hadden sommigen al hun vakantie geboekt staan voordat de data bekend werden, of heb ik het mis?

Jaaaaa.....ik ga met mijn hubbie! banana.gif naar Londen (ook geen Amsterdam ivmvakantie)

Ilona, badder ze. Goed idee, ga ik ook doen. Fijne avond verder allemaal

En wie/wat is je hubbie dan?

Al een vlucht geboekt of hoe ga jij het aanpakken? Wij dachten er een dagje London bij te doen, alles vliegen op één dag is niet te doen.

mirror his love wrote:

Wel lastig dat die concerten zo in de vakantieperiode vallen. Waarschijnlijk hadden sommigen al hun vakantie geboekt staan voordat de data bekend werden, of heb ik het mis?

Echt niet, haha. Alles en iedereen in mijn omgeving moest wachten totdat ik het tourschema onder ogen kreeg. Mijn werk, mijn kinderen, mijn ex, tegen iedereenzei ik "pas ná de bekendmaking, dan laat ik jullie mijn plannen weten". Hihihi.

Net ook even op dat seatwave zitten kijken... hmmm apart gebeuren.

Je krijgt betaald zodra het evenement heeft plaats gevonden.

Ik zit ook nog met mijn losse tribunekaartje en via mp en ook andere (waaronder u2fansunited) nog 0,0 reactie. Maar ik heb de tijd, nog 4 maanden.

Parijs gaan we vrijdag toch niet proberen, hoop op Gelsenkirchen. Bewaar mijn 2 extra veldkaartjes voor een eventuele ruil.

mirror his love wrote:

Al een vlucht geboekt of hoe ga jij het aanpakken? Wij dachten er een dagje London bij te doen, alles vliegen op één dag is niet te doen.

Mijn man smile.gif. Ik maak er een lang weekend Londen van: heb eenreisje Londen geboekt (hotel en tickets, D-reizen en hotel checken op Zoover) vanaf donderdagmorgen tot zaterdagavond. Ik zou niet te lang wachten met ietsuitzoeken!

saskia67 wrote:

mirror his love wrote:

Mijn man wink.gif)

Madsm wrote:

Bij de Adam1 presale bij Eventim was het toch zo dat je niet kon inloggen op MijnEventim, waardoor we nu niet zelf de verzending kunnen checken?

Maarten volgens mij moet je je wachtwoord opnieuw aanvragen. Dan vul je je mailadres in en krijg je een nieuw ww. Grappige is dat je je usersname jepresalecode is.

Ik heb dat afgelopen weekend gedaan

bij mij lagen de tixs gisteren (avond) in de brievenbus

Goedenavond.....wat was het een mooie dag vandaag smile.gif

JR en Saskia ook gefeliciteerd met jullie kaartjes. Wat gaat die presale deze keer goed zeg !

Wel lekker dat het ook weer wat rustiger hier is Kreeg de laatste tijd zowat RSI hier hahahaha

natasja wrote:

Goedenavond.....wat was het een mooie dag vandaag
smile.gif

JR en Saskia ook gefeliciteerd met jullie kaartjes. Wat gaat die presale deze keer goed zeg !

Yep! Dank je...tis een pak van mijn hart, echt.

Ik heb me ook voorgenomen...U2.com member .. 4ever tongue.gif

dennisrotterdam wrote:

Nog mensen van hier naar Parijs????

Wil ik wel, maar ik heb geen kaarten.

Mocht iemand 2 kaarten over hebben wil ik deze wel overnemen of ruilen tegen Amsterdam.

Maar iedereen nog succes met de tickets etc.

Ik ga er weer vandoor.. Luister nog ff Vertigo Chicago af en moet nog wat krachtenanalyses (mechanica) voor uni maken.. Saskia, wie weet tot in London, je weetmaar nooit.

Truste en nog fijne avond!

PS dit hele membership kost me sowieso veel meer tijd dan van te voren gepland.. erg fout maar wel grappig

mirror his love wrote:

Maar iedereen nog succes met de tickets etc.

Ik ga er weer vandoor.. Luister nog ff Vertigo Chicago af en moet nog wat krachtenanalyses (mechanica) voor uni maken.. Saskia, wie weet tot in London, je weet maar nooit.

Truste en nog fijne avond!

PS dit hele membership kost me sowieso veel meer tijd dan van te voren gepland.. erg fout maar wel grappig

Ha, nou dan moeten we tegen die tijd maar een herkenningsteken afspreken of zo, volgens mij is Wembley echt giga. Succes met het bestellen van je tickets,tickets en hotel glasses.gif

En nu ben ik ook weg, de avond is weer omgevlogen.

Fijne avond verder.

Jullie liever dan ik. Matige band U2. Ben de nieuwe plaat nu al weer zat.

Edit: laat maar :P

Woooow , dat gaat lekker hier happy.gif

Iedereen héél erg gefeliciteerd met de U2 tix weer vandaag !!!

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...