Jump to content
Sign in to follow this  
Yra66

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel4

Recommended Posts

BjornSarrau wrote:

Ik hoop voor veel mensen dat ALS 3/8 doorgaat dat ze het met een pre-sale zal zijn.

dat zou erg goed kunnen die presale want to mijn niet geringe verbazing organiseren ze voor Milaan II ook een presale!!

geniaal plaatje. heb net de oor gekocht, leuk interview met u2 erin.

Miringeltje wrote:

JessLS wrote:

Denis, ben je er nog of kan ik afsluiten....ben erg benieuwd naar je verhaal........

Goedemorgen!!!

Jess, dit is hoe ik het interpreteer na alles nog eens opnieuw nagelezen te hebben (maar ik neem aan dat Denis je al ge-emaild heeft). Dus dit is

waarschijnlijk een overbodige post (en misschien denk je wel waar bemoeit die nieuweling zich mee? LOL )

Yeoldeinn heeft zijn pre-sale code (Boots) naar Willy (Spanish Eyes Girl) gestuurd.

Die gaat er vandaag (wanneer de Boots mogen : 2 uur 's middags in NL) 4 Dublin tickets voor kopen, waarvan jij mag overkopen wat je nodig hebt en de rest

is voor de groep (ik neem aan dat dit NU2F is?)

Goeiemiddag!!! Miriam2, dank je wel voor de samenvatting:-) ik wacht wel even op nieuwe berichten!

En Miriam1...vandaag Polen vvk gelukt???? Enne, Denis, heb nog geen e-mail of PM gekregen.....is het misschien fout gegaan??

Ik ga eerst even eten en dan de tuin in met Mika......daarna ben ik terug! Doeidoei!

Ow ja JR, dat scheelt een boel, welke 67 seconde of kaartjes :))

VVK Polen pas om 3 uur ... was maar Boots account, om de één of andere reden maak ik me helemaal niet druk, komt misschien nog maar heb gewoon het idee dat hetwel goed zal gaan, en anders eh ... iets anders :))

Nog niks geboekt en gaan met de auto dus komt vast goed.

Lekker hè mensen die zon!!!!!!! Vond het bar koud maar zonnebril weer op staat gelijk aan een zeer goed humeur! :)

En nu nog ff kijken waarom we slimmer zijn dan anderen ;) Klinkt als goed nieuws in ieder geval ...

eh ...

"" Liefhebbers van muziek van Lil' Wayne eindigden onderaan de test. ""

die ken ik dan weer niet ...

Whahahahaha ik ken Lil'Wayne ook niet. Wat zijn we toch intelligent he?

Heerlijk weer hier. In de tuin is het prima vertoeven. We zijn eigenlijk al vanaf het ontbijt buiten maar we moesten nog even een flesje bier versieren vanwegeMars zijn verjaardag. En een muts maken, moest van Gwen. Heb er maar een feyenoord-koningsmuts van gemaakt.

Maar ehm, hier is het dus niet koud in de tuin. Heerlijk gewoon.

Mars vandaag jarig??? Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (anders alvast voor morgen :) )

hobbes wrote:

Mars vandaag jarig??? Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (anders alvast voor morgen
:)
)

Nee het is nog erger. Hij is vrijdag jarig. Maar morgen is hij vrij dus dan kan ik niets freubelen met Gwen. Al verklapte ze net al wel aan detelefoon met papa, dat hij jarig is, dat ze gaat zingen, dat ze een tekening ging maken en dat hij een muts kreeg. Gelukkig verstond hij niet alles.laugh.gif

Daar zijn we weer!

Ik zit eigenlijk met een vraag; weet iemand het verschil tussen General Admission en Best Available bij het bestellen van veldkaarten voor U2 in Wembly,London?

Bij voorbaat duizend maal dank!

Jacqueline wrote:

hobbes wrote:

Mars vandaag jarig??? Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (anders alvast voor morgen
)

Nee het is nog erger. Hij is vrijdag jarig. Maar morgen is hij vrij dus dan kan ik niets freubelen met Gwen. Al verklapte ze net al wel aan de telefoon met papa, dat hij jarig is, dat ze gaat zingen, dat ze een tekening ging maken en dat hij een muts kreeg. Gelukkig verstond hij niet alles.
image

Haha, ok dan probeer ik dat voor vrijdag te onthouden :) Is juist goed zo op tijd te zijn! Het begrip morgen / overmorgen is ook zo bizareigenlijk ...

Mirror: ik heb geen flauw idee ... meestal is best available een keuze die je krijgt als niet alle kaarten er meer zijn, maar da's maar een gok

Jacqueline wrote:

hobbes wrote:

)

Nee het is nog erger. Hij is vrijdag jarig. Maar morgen is hij vrij dus dan kan ik niets freubelen met Gwen. Al verklapte ze net al wel aan de

telefoon met papa, dat hij jarig is, dat ze gaat zingen, dat ze een tekening ging maken en dat hij een muts kreeg. Gelukkig verstond hij niet alles.
laugh.gif

LOL:-) Kinderen blijven kinderen, hier bleef/blijft ook nooit iets geheim....

Miriam, straks inloggen voor Chorzow??? Ik denk dat het wel goed gaat komen....:-)

Enne, zonnetje is hier de hele dag nog niet echt doorgebroken...net 5 minuten geleden beetje overtuigend gaan schijnen! Wind is nog fris! En toch ga ik zo weerde tuin in...ff lavendel planten en paarse violen in de bak!

Lekker allemaal die ticketverhalen.

Hebben Pieter en ik toch gelijk gekregen met die zogenaamde Seat Wave. De prijzen vliegen daar de pan uit. Met zo'n site ga ik dus niet meewerken.

@JR en Debi: weest gerust de kaartjes voor ADAM1 zijn binnen.

En de kaartjes voor Dublin 2 zijn gekocht.

Tina, ben je hier nog??? Kun je mij vertellen hoe het nou zit met de presalecode van Yeoldeinn? Heb nl. geen mail van Denis gekregen...en de presalecode vanYeo is een Bootscode.......dus straks begint de presale daarvoor!

mirror his love wrote:

Daar zijn we weer!

Ik zit eigenlijk met een vraag; weet iemand het verschil tussen General Admission en Best Available bij het bestellen van veldkaarten voor U2 in Wembly, London?

Bij voorbaat duizend maal dank!

Kan niemand deze vraag dan beantwoorden?

Juul wrote:

Lekker allemaal die ticketverhalen.

Hebben Pieter en ik toch gelijk gekregen met die zogenaamde Seat Wave. De prijzen vliegen daar de pan uit. Met zo'n site ga ik dus niet meewerken.

Ja, zijn erg hè ... krijg wel de neiging om die ene dure die nog kwijt moet er op te zetten, dan ist 160+16 voor de koper, da's nog altijd ergveel minder dan 600 wat er nu voor gevraagd wordt geloof ik, maar hou het nog even vol, nog even geen stress :)

En nog 12 minuten ... ok beetje stress ...

Nergens voor nodig die stress....zal alle goede vibes jouw richting op sturen, hoor! :-))

BjornSarrau wrote:

@Hobbes, voor welk concert heb je een kaart over?

Voor 20 juli, dure seat, vak 119.

Madsm wrote:

@JR en Debi: weest gerust de kaartjes voor ADAM1 zijn binnen.

En de kaartjes voor Dublin 2 zijn gekocht.

Da's mooi Maarten! Kunnen wij een potje kwartet spelen wink.gif

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...