Jump to content
Sign in to follow this  
Yra66

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel4

Recommended Posts

ilona, ben bij de couchsurfers beland, en net geregistreerd en eens kijken hoe of wat ..... t zijn een hoop mannen daar, en ze moeten niet aan me gaan zitten... dat laat ik de dames liever doen ...

nou weer verder met de belasting ... dat moest ook al weken ....

67 per seconde ... mmmmm .... en ik had er eentje in 6,5 uur .... dat is 4,27350427350e-05 per seconde

tenminste, dat zegt mijn rekenapparaat ..

hoi hoi

Thanx jacq! :) !

JAAAAAAAAAA kaartjes binnen ... binnen 5 minuten maar toen kwam de buurman kleppen dus was niet eerder hier :))

Nou alles klaar ... op die ene na dan maar je weet ooit nooit nie ... bjornsarrau ... duur 21 juli kan ook, die heeft Wim nog geloof ik

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Gefeliciteerd, Miriam...weer een gelukkige:-)

Werd net steeds teruggestuurd naar home// kon de zoo niet meer in.....:-(

Jacqueline wrote:

BjornSarrau wrote:

@Hobbes, voor welk concert heb je een kaart over?

Voor 20 juli, dure seat, vak 119.

Dan ben ik er ook al happy.gif

ECHT niemand die een Gothenburg kaartje teveel heeft ?

tired.gif daar gaat mijn groot Zweeds avontuur...

Bjorn, misschien moet je even op het Tour and Tickets gedeelte kijken bij de Paid members Threads, daar worden ook Gothenburg tickets aangeboden....

Thanx thanx ... :)))

Ook gek dat je de zoo niet in kon ... is toch niks spannends aant gebeuren momenteel volgens mij :)

Net ook in de zon gezeten, ook hier ist prima te doen inmiddels!

is de officiele gothenburg verkoop al geweest dan?

Madsm wrote:

@JR en Debi: weest gerust de kaartjes voor ADAM1 zijn binnen.

En de kaartjes voor Dublin 2 zijn gekocht.

YES!!

Ik heb vandaag geen post ontvangen, da's ook sip.

Gisteren namelijk wel een mailtje gehad dat de tickets op de post gingen.

Dat kan betekenen dat de postbode ze heeft ingepikt, dat de postbode slecht ter been is en later vandaag pas komt, of dat de postbode gewoon een dag vrij heeftgenomen...

JR01 wrote:

Ik heb vandaag geen post ontvangen, da's ook sip.

Gisteren namelijk wel een mailtje gehad dat de tickets op de post gingen.

Dat kan betekenen dat de postbode ze heeft ingepikt, dat de postbode slecht ter been is en later vandaag pas komt, of dat de postbode gewoon een dag vrij heeft genomen...

Hier ook niets ontvangen, wel het mailtje gisteren.

Dat kan betekenen dat we een misdaadbende op het spoor zijn omdat mijn postbode ze dan ook heeft gejat. Verder was mijn postbode prima ter been, ze had ookgeen lekke banden en had ook geen vrije dag want ze heeft wel wat op mijn mat laten vallen. Die misdaadbende blijft dus over, zal straks gelijk aangifte doenals Mars thuiskomt.roll.gif

mirror his love wrote:

mirror his love wrote:

Daar zijn we weer!

Ik zit eigenlijk met een vraag; weet iemand het verschil tussen General Admission en Best Available bij het bestellen van veldkaarten voor U2 in Wembly, London?

Bij voorbaat duizend maal dank!

Kan niemand deze vraag dan beantwoorden?

GA (General Admission) = staan / veldkaart

Best available = beste beschikbare optie, dus gaat waarschijnlijk naar rang. In geval een bepaalde categorie is uitverkocht wordt automatisch volgendecategorie aangeboden.

karldrei wrote:

mirror his love wrote:

mirror his love wrote:

Daar zijn we weer!

Ik zit eigenlijk met een vraag; weet iemand het verschil tussen General Admission en Best Available bij het bestellen van veldkaarten voor U2 in Wembly, London?

Best available = beste beschikbare optie, dus gaat waarschijnlijk naar rang. In geval een bepaalde categorie is uitverkocht wordt automatisch volgende categorie aangeboden.

ook al een tijdje gelden ...

Jeumig wat ist hier traag, zal aan mijn internet liggen maar is echt niet normaal!

Allemaal aangifte doen bij Mars ... Bij Jupiter heeft geen zin ...

ik moet zo weg en morgenvroeg vergadering dus nog ff poetsen ...

tot morgen!!!!!!!

fijne avond

hobbes wrote:

Allemaal aangifte doen bij Mars ... Bij Jupiter heeft geen zin ...

ik moet zo weg en morgenvroeg vergadering dus nog ff poetsen ...

tot morgen!!!!!!!

fijne avond

cute.gif Ja maar ja, Jupiter is dan ook een grote engerd alien.gif. Mars is echt veeeeel leuker laugh.gif.

Poets ze en fijne avond.

Hier nog iemand met mail dat ze verzonden zijn,maar nog niets ontvangen. En nog een deel twee wat nog steeds in behandeling is, duurt lang!!!

Hier vanochtend ook een mail, maar met de bevestiging van de koop van zaterdag. Van een van de transacties had ik die nog niet eerder gehad.

Maar de kaartjes had ik allang geprint via Ticketfast.

Gisteren presale van Dublin. Ik heb de bevestiging uitgeprint. Daar staat niet op dat het 7-10 dagen kan duren, maar 7-10 tot venue begint! Juistem, we gaanlang wachten op de tickets van Ticketmaster!

Netzo als in 2005! Althans, dat is mijn vermoeden.

Lang leve Eventim! ...denk ik...

Miriam, congrats voor je Polen tix...en daarmee kan ik FJ ook zeker feliciteren?

Maarten, ook gelukt!?!? Te gek...

@Juul: jeps die Seatwave Holy Moly wat een prijzen!!!...ik heb nooit meer iets gehoord na mijn mail. Jij had nog wel een antwoord gekregen, ik dus niet...Geeftniet, met dit soort figuren ga ik liever niet om!

hobbes wrote:

Thanx jacq!
:)
!

JAAAAAAAAAA kaartjes binnen ... binnen 5 minuten maar toen kwam de buurman kleppen dus was niet eerder hier
:)
)

clap.gifclap.gifclap.gifclap.gifclap.gifclap.gifclap.gifclap.gifclap.gifclap.gifclap.gifclap.gifclap.gifclap.gifclap.gifclap.gif

PieterVR wrote:

Miriam, congrats voor je Polen tix...en daarmee kan ik FJ ook zeker feliciteren?

banana.gif(lees dat maar als een ja lol).

U2 4ever wrote:

Hier nog iemand met mail dat ze verzonden zijn,maar nog niets ontvangen. En nog een deel twee wat nog steeds in behandeling is, duurt lang!!!

Gisteren ook mail gehad dat het 1e setje van 2 kaarten voor de 21e onderweg is. Vandaag geen post maar wel twee mailtjes van setje 2 en 3. Kortom, alles is nuonderweg naar mijn brievenbus. De 20e lagen hier gisteren in de bus.

hobbes wrote:

karldrei wrote:

mirror his love wrote:

mirror his love wrote:

Daar zijn we weer!

Best available = beste beschikbare optie, dus gaat waarschijnlijk naar rang. In geval een bepaalde categorie is uitverkocht wordt automatisch volgende categorie aangeboden.

ook al een tijdje gelden ...

Jeumig wat ist hier traag, zal aan mijn internet liggen maar is echt niet normaal!

Nou in ieder geval beiden bedankt voor het antwoord! Vind het toch vreemd want in principe heb je bij veldkaarten toch geen verschillende rangen, dan is GA deenige optie.. hoewel je voor Wembly al wel specifiek staan of zitten moet aangeven. Hoe dan ook GA is gewoon the way to go, thanks

Hawkmoonnl wrote:

PieterVR wrote:

banana.gif
(lees dat maar als een ja lol).

Proficiat met alle tickets weer vandaag. De pre-sale is deze keer echt fantastisch gegaan. happy.gif

U2 4ever wrote:

Same hier, vandaag voor de 2e keer eventim gebeld daarover.. De bestelling was nog steeds in orde. Door de drukte staan er nog bestellingen op"in behandeling". Komt goed zei ze..

Chelyn wrote:

U2 4ever wrote:

Same hier, vandaag voor de 2e keer eventim gebeld daarover.. De bestelling was nog steeds in orde. Door de drukte staan er nog bestellingen op "in behandeling". Komt goed zei ze..

Ik weet niet of je via de presales kaarten hebt besteld. Ik heb zaterdag kaarten besteld en kreeg gisteren een mail van eventim dat de kaarten binnen 4werkdagen binnenkomen.

Ben wel benieuwd of ze op tijd zijn als ik de berichetn hier lees. Als ze maar binnen zijn voor 21 juliwink.gif

Verder heb ik zo'n teringhekel aan die internetsales! Stress! En een leuk postkantoorfeest is er niet meer bij!

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...