Jump to content
Sign in to follow this  
Yra66

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel4

Recommended Posts

gefeliciteerd allemaal met de kaarten!!

Bij mij is alles binnen behalve 2 zitplaatsen nog niet.. net ook maar nieuwe brievenbus gaan kopen.. niet voor de U2 kaartjes maar er is een hardnekkigvogeltjes die de andere brievenbus als plaats gekozen heeft voor haar nestje....

Paar dagen achter elkaar wij alles er maar uit halen van mos en takjes etc maar nu op dag 5 is vogeltjes weer zo hard aan het werk geweest dat we het toch welerg sneu vinden dus hangt nu een nieuwe brievenbus met een heel groot stuk papier ernaast dat DIT nu de brievenbus is.. die ander maar stuk afgeplakt

voordat vogeltje op nestje zit en de gouden gids naar binnen wordt gekieperd en vogeltje plat...of de u2 kaartjes aan stukken gesnipperd ;-O

DjennaRocks wrote:

Chelyn wrote:

Same hier, vandaag voor de 2e keer eventim gebeld daarover.. De bestelling was nog steeds in orde. Door de drukte staan er nog bestellingen op "in behandeling". Komt goed zei ze..

Ik weet niet of je via de presales kaarten hebt besteld. Ik heb zaterdag kaarten besteld en kreeg gisteren een mail van eventim dat de kaarten binnen 4 werkdagen binnenkomen.

Ben wel benieuwd of ze op tijd zijn als ik de berichetn hier lees. Als ze maar binnen zijn voor 21 juli
wink.gif

Verder heb ik zo'n teringhekel aan die internetsales! Stress! En een leuk postkantoorfeest is er niet meer bij!

Mijn PreSale kaartjes heb ik gisteren al binnen gehad. wink.gif

Zaterdag verschillende kaarten besteld waarvan er 2 pakketjes onderweg zijn (1 voor mijn moeder en 1 voor ons), gisteren idd ook mail van gehad. Bij mij stonder geen 4 dagen maar gewoon dat het gister per post verzonden was.

Dus die verwachtte ik wel vandaag óf morgen.

Het is de derde bestelling van zaterdag die nog steeds in behandeling staat en dat is nu juist degene die we nodig hebben voor de 21e vandaar dat ik vandaagvoor de 2e keer gebeld heb om te kijken of het wel goed was gegaan.laugh.gif

Maar ook die is goed gegaan, gelukkig. roll.gif

PieterVR wrote:

Gisteren presale van Dublin. Ik heb de bevestiging uitgeprint. Daar staat niet op dat het 7-10 dagen kan duren, maar 7-10 tot venue begint! Juistem, we gaan lang wachten op de tickets van Ticketmaster!

Netzo als in 2005! Althans, dat is mijn vermoeden.

Ik las het vandaag ook pas goed......zo snel mogelijk maar het kan duren tot 7-10 dagen voor het concert. Vind dat maar niks. Ik wil ze gewoonsnel in m'n handen hebben !!!!!

Heeft iemand nog kaarten besteld in de Pre-Sale van Parijs?

Ik dus wel en er werdt bevestigd dat alles goed was en een ordernummer erbij(gelijk geprint) maar nooit een bevestigingmail, heeft iemand dat ook?

Heb wel een telefoonnummer maar mijn Frans is net zo goed als m`n Chinees, niet dus.

Chelyn wrote:

ingelke wrote:

Duitse fanclub zet Gelsenkirchen weer in de tourlijst, op 3 augustust

Ben zo benieuwd, zal toch wel niet zo heel lang meer duren voordat dat officieel bekend wordt gemaakt.

Lijkt me ook maar als dat gebeurt blijf ik het wel vreemd vinden dat ze die in eerste instantie niet aangekondigd hebben. Nou ja, zal vast dan een logicaachter zitten hahahaha

In deze topic waar onderstaande staat:

"There is high demand in the presale for some

ticket categories at some shows.

If you cannot find your first-choice ticket category

at your first-choice venue,

you may prefer to select your first choice ticket in a

different city".

Wilde ik graag als volgt reageren

Cool!

We can use it again?

Maar helaas, posten in dat topic is niet toegestaan.... grin.gifeek.gif

Hoelang duur het voordat je die gift binnen krijgt? 3-4 weken? En heeft iemand Mercy in lossless?

Dieder wrote:

Hoelang duur het voordat je die gift binnen krijgt? 3-4 weken? En heeft iemand Mercy in lossless?

Geen idee

Nee, helaas niet...maar die vond je toch niet zo bijzonder? Ik heb alleen MP3'tje maar zelfs die kwaliteit is niet helemaal jofel

Ik meen ergens hier op de site gelezen te hebben dat ze de subscribers-gifts vanaf half april gaan versturen maar geen idee meer waar ik dat zag staanohwell.gif

Pieter, ben op message board nog ff aan het zoeken geweest over dezelfde cc gebruiken. Volgens mij zijn de meesten het er wel over eens dat dat niet geldt voorconcerten in verschillende landen. Het is in ieder geval maar vaag welke regels ze nu precies hebben hierover. Tijdens Vertigo zijn in ieder geval de ticketsdie gecanceled zijn....al een paar dagen na de bestelling gecanceled en konden mensen vaak de betaling alsnog doen met een andere cc met ander adres.

PieterVR wrote:

leuk! 2 kadootjes...jaren altijd 1 gehad...

Hier toch nog steeds 1....die andere komt bij m'n ouders en mogen ze houden van me (m'n moeder vindt U2 ook goed....is een aantal keren mee geweestnaar concerten waaronder Barcelona in 2005)

Even het namenlijstje weer naar voren gehaald hoor!

Muis = Ilona

Veene1 = Patricia

Onefly = Sander

Yra66= Yvonne

Hobbes = Miriam

Kootje = Ko

Ingelke = Edith

basjanssen = Bart

Chelyn= Bianca

JR = JR

Gloria002 = Tina

Spanish Eyes Girl = Willy

Madsm = Maarten

Youri Nauta = Youri

cockatoo (& t@rR€L) = deNis

T0M01 = (TOM)â„¢ = Tom

Rickmanders = Rick

Jacqueline = Angelique maar noem me maar gewoon Jacqueline

JessLS=Jess

vanHalen = Simone

Liseth = Liseth

Anyanka = Maartje

Stevie = Stefan

Miringeltje = Miriam (2) LOL Maak er maar Mi, Mir of Miri van!

adanja = Anja (en Ad is mijn man)

circuitbandit = paul

PieterVR = Pieter

Dieder = Dieder

ML13 = Marjoleine

edgeplaytheblues

tijopi = Mattie

U2 4ever = Arie

natasja wrote:

Pieter, ben op message board nog ff aan het zoeken geweest over dezelfde cc gebruiken. Volgens mij zijn de meesten het er wel over eens dat dat niet geldt voor concerten in verschillende landen. Het is in ieder geval maar vaag welke regels ze nu precies hebben hierover. Tijdens Vertigo zijn in ieder geval de tickets die gecanceled zijn....al een paar dagen na de bestelling gecanceled en konden mensen vaak de betaling alsnog doen met een andere cc met ander adres.

ah, okee!

Thx

en howdy Patricia

ingelke wrote:

voordat vogeltje op nestje zit en de gouden gids naar binnen wordt gekieperd en vogeltje plat...of de u2 kaartjes aan stukken gesnipperd ;-O

Het zal je maar gebeuren, Edith (lang leve de namenlijst!) kan je de vogeltjes niet af richten zodat ze alleen blauwe enveloppen gebruiken voorhun nestje? wink.gif

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...