Jump to content
Sign in to follow this  
Yra66

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel4

Recommended Posts

adanja wrote:

Hawkmoonnl wrote:

Sta voor de 'fun' nu al ruim een uur in de wachtrij voor Gothenburg 2...lol. Lang kwartiertje.....

Dankzij jouw bericht over het 2e concert heb ik daar nu ook kaarten voor. Bedankt!

Via internet explorer stond ik ook lang in de wachtrij. Via firefox geprobeerd en toen kwam ik in 1 keer er door.

Nu op zoek naar een goedkope vlucht..

Ik kom er nu op beide manieren zo doorheen maar ja....ook geen kaarten nodig daarvoor wink.gif

Ik sta er raar van te kijken hoe mensen die een paar vragen stellen worden afgekat dat deze topic wordt volgespamd... De Dutch Treat was voor dat al die mensenkwamen al niet bij te houden. Het ene bericht na het andere. Nu doen deze mensen ongeveer hetzelfde en dat mag dan niet.

Nog gekker is dat de mensen die het te druk vinden worden zelf zitten te wachten tot de zestig seconden voorbij zijn dat ze weer kunnen posten... (59, 58,57,...) Wie is hier nu schuldig aan explosief groeiende topics?

Duld deze nieuwe gasten gewoon, het grootste gedeelte verdwijnt toch. Het is al moeilijk genoeg om tussen mensen te komen die zo hecht zijn met elkaar.

adanja wrote:

Nu op zoek naar een goedkope vlucht..

Weet niet of je er de tijd voor hebt, maar met de auto is het ook een mooie tocht!

Geen idee of de mail werkt nu, maar ik heb iets anders ingesteld. Ik heb jullie separaat een mail erover verstuurd met info!

Prettige dag verder

Ben er vandoor

Is firefox misschien het geheim???? Om toch snel kaarten te kunnen regelen?

Ik denk dat het meer een random wachtrij is.

Vanmorgen had ik bij het inloggen voor Goteborg ook moeite om binnen te komen. Op eens stond er less than 15 minutes en vervolgens was ik binnen 2 minuten aande beurt. Nu sta ik voor de lol wederom in de wachtrij voor concert 2. En na 1 uurtje nog steeds in de wachtrij.

Misschien ga ik morgen wel via Mozilla Firefox kaarten kopen voor Amsterdam

cybermier wrote:

Misschien ga ik morgen wel via Mozilla Firefox kaarten kopen voor Amsterdam

Zou het kwaad kunnen om zowel Firefox als Explorer te gebruiken?

Tom, explosief groeiende topics is niet echt het probleem (dat is bij ons altijd al zo geweest wink.gif) het gaat er meer om dat er hier vragen neergegooid worden (vaak ook tig keerdezelfde vraag) waarvan de antwoorden nog makkelijker te vinden zijn op deze site dan ons draadje. En als die antwoorden er niet zijn lijkt het me duidelijkdat wij het dus ook niet weten.

Oh ja....chips....Marian, van harte gefeliciteerd !!!!

(En Adam ook wink.gif)

Zouden we het bijna vergeten! We hebben een jarige vandaag, 2 eigenlijk!

MARIAN! GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!clap.gif

en ADAM ook. en Mrs. Clayton, van Vertigoroad 40, ook gefeliciteerd!!!!!!!!!!!banana.gif

natasja wrote:
Tom, explosief groeiende topics is niet echt het probleem (dat is bij ons altijd al zo geweest wink.gif !!!

T0M01 wrote:

Ik sta er raar van te kijken hoe mensen die een paar vragen stellen worden afgekat dat deze topic wordt volgespamd...

Ik als newbie kan me deze ergenis wel voorstellen bij de "oude garde". Er bestaat ook nog zoiets als een search functie en en een helegoeie is nog RTFM. Ook omdat de doorloop tijd van dit topic erg snel gaat word niet alles gelezen en krijg je dus vragen die meerdere keren worden gesteld.....

en ook van deze kant, van harte gefeliciteerd met je verjaardag Marian, en het is inderdaad een beautiful day:-))

Ach, er zijn mensen die een forum als chatbox gebruiken en mensen die een forum als "domme" vraagbaak gebruiken.

Als lezer kun je heel snel inschatten waar je op wil reageren, dus dat is het gemakkelijkste, dan erger je je ook minder.

Maar om nou giga koeieletters te gebruiken om mensen te waarschuwen geen bepaalde mails te sturen gaat me wel wat ver... maar ja, daar lees ik dan maar sneloverheen.

Enne, iedereen vast gefeliciteerd de komende jaren!

ik gebruik firefox al jaren en heb daarnaast ook nog IE. vind dat deze site sneller in FF laadt als in IE, maar dat kan ook ergens anders aan liggen misschien.

ga nu echt wat doen.

bye!

yeoldeinn wrote:

ps moest er iemand tics. op overschot hebben: ik zou er graag 15 voor A'dam hebben,23 voor Dublin, 8 voor Barcelona, 2voor new york .

see you
image

verder nog iets nodig??

veene1 wrote:
Pieter en Natasja, zaten jullie net ook op de wc? smile.gif)

Heb lotte opgehaald.

Eind april de uitslag.

Nog gesproken met verpleegkundige.

Doet btw geen uitspraak over het onderzoek. Het kan zo zijn dat ALS je aanleg hebt voor epilepsie dat dat naar buiten komt in stress situaties. Een protest dusvan het lichaam, dat zegt tot hier en niet verder. Uhmmmm ..... een zeer plauzibele verklaring!

Afwachten verder maar weer.

hanshe wrote:

Ach, er zijn mensen die een forum als chatbox gebruiken en mensen die een forum als "domme" vraagbaak gebruiken.

Als lezer kun je heel snel inschatten waar je op wil reageren, dus dat is het gemakkelijkste, dan erger je je ook minder.

Maar om nou giga koeieletters te gebruiken om mensen te waarschuwen geen bepaalde mails te sturen gaat me wel wat ver... maar ja, daar lees ik dan maar snel overheen.

Enne, iedereen vast gefeliciteerd de komende jaren!

Uhm sorry.......die koeieletters gingen niet over het forum !!!!!!!

He bah Willy.....moet je weer een tijdje wachten op die uitslag !

Hoe is het met Lotte ?

Ja, gaat goed met haar hoor.

Niks aan het handje.

Gisteren een beetje obstinaat. Zo van: why me???

Maar ze stapt makkelijk over dingen heen.

Dus alles is weer koek en ei.

Ze ademt iets makkelijker. Ik hoop wel dat haar stem weer snel normaal is......vind het zo zielig frown.gif

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...