illumination70

What Good Thing Happened To You Today (Continued)

Recommended Posts

  Sorry I haven't been posting for awhile due to being sick. but I'm feeling much better now.  I'm curious to know if anything good has happened to you lately.  As for me a couple good things happened, 1.  Last Thursday I met my first celebrity crush  2. Yesterday I got a "Thank-you" card from a little patient who got the Gingerbread House I helped donate during the Holiday Season.

  Enough about me, what good stuff happened to you lately?

Share this post


Link to post
Share on other sites
yardie    14

I heard this. A bit more transparency coming from this lot compared to U2 - at least Coldplay are giving their fans an album release date /title - all that shit...whilst we wait...not a bad song either.

Share this post


Link to post
Share on other sites
xtraspicy62    181

illumination, thanks for starting this thread up again.....

 

todays good thing.....

 

PBS Newshour

 

showing there is more to the story!

Share this post


Link to post
Share on other sites
xtraspicy62    181

I got ALL of my university offers in yesterday! Now I have 2 months to make a decision!

 

all of them?! outstanding pete!!

 

are you going for music?

Share this post


Link to post
Share on other sites
U2LAWoman    68

Coldplay will always come through with new albums while we wait for U2.. ^_^ I love Magic! Thanks for posting.

 

This weekend the rain finally came.

Share this post


Link to post
Share on other sites
peterferris8    49

 

I got ALL of my university offers in yesterday! Now I have 2 months to make a decision!

 

all of them?! outstanding pete!!

 

are you going for music?

 

Yeah  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
xtraspicy62    181

 

 

I got ALL of my university offers in yesterday! Now I have 2 months to make a decision!

 

all of them?! outstanding pete!!

 

are you going for music?

 

Yeah  :)

 

rock.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
gman70    0

My son wanted me to make Meatballs and Pasta for dinner this coming weekend, when he comes to stay....so i went shopping and discovered these new Sun Dried Tomato and Basil Meatballs. well.......i am excited about trying them out lol

Share this post


Link to post
Share on other sites
xtraspicy62    181

My son wanted me to make Meatballs and Pasta for dinner this coming weekend, when he comes to stay....so i went shopping and discovered these new Sun Dried Tomato and Basil Meatballs. well.......i am excited about trying them out lol

that sounds really good...

 

are you going to also have any special type of bread with that, like toasted garlic bread?

Share this post


Link to post
Share on other sites
xtraspicy62    181

I played my first open mic night tonight! Went really well!

 

omg...wow!

 

how did you feel about it?

 

did you use an amp and mic?

 

what kind of guitar did you use?

 

do you sing?

 

what did you play?

 

how was the crowd?

Share this post


Link to post
Share on other sites
peterferris8    49

 

I played my first open mic night tonight! Went really well!

 

omg...wow!

 

how did you feel about it?

 

did you use an amp and mic?

 

what kind of guitar did you use?

 

do you sing?

 

what did you play?

 

how was the crowd?

 

It was a good audience, I used my good old Epiphone SG, plugged straight into the PA. And yes, I did sing, these songs: 

For some reason the third one just appears as a link. Weird.

Edited by peterferris8

Share this post


Link to post
Share on other sites
jenmusic    33

That are some nice songs Peter! I love the National :D

 

hmm something good that happened to me today... hmm nothing that special... but my housemate moved out and I got the rest of his food in the refrigerator :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.