Sign in to follow this  
Cortoliv

2 Places U2 Torino 04 sept 2015 Cat 2

Recommended Posts

bonjour,

suite à un problème, je suis obligé de vendre triste.gif mes places pour le concert de U2 pour la soirée du Vendredi 04 septembre à TURIN au Pala Alpitour

2 places en cote à cote en catégorie 2

Prix unitaire : 180€

Si intéressé contacter par mp SVP

Paiement par paypal ou chèque mais envoi des places après encaissement et surtout validation de la banque (5 jours)

envoi en recommandé avec accusé réception

@+

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hello,

further to a problem, I am obliged to sell:triste: my places for the concert of U2 for the evening of Friday, September 04th in TURIN in Pala Alpitour 2 places in quotation with quotation in category 2

Unit price: 180€

If interested to contact by MP PLEASE

Payment by paypal or check but sending of places(squares) after collection and especially validation of the bank ( 5 days) registered mail with defendant(accused) reception

@+++

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

buongiorno,

seguito ad un problema, sono obbligato a vendere: triste: i miei posti per il concerto di U2 per la serata del Venerdì 04 settembre a Torino al Pala Alpitour 2 posti in quota a quota in categoria 2 Prezzi

unitari: 180 €

Così interessato contattare per mp SVP Pagamento per paypal o assegno ma invio dei posti dopo incasso e soprattutto convalida della banca, 5 giorni, invio in raccomandato con imputato ricevimento

@+

Bonjour Cortoliv,

Avez-vous encore ces deux billets. Je serais intéressé à acheter les deux.

Merci beaucoup,

Jeffers

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.