Sign in to follow this  
Hawkmoonnl

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel 5

Recommended Posts

Ben terug van trainingsweekend. Als trainer weliswaar, maar toch gesloopt.

En gisteravond dus even heen en weer vanuit het Brabantse Hoeven om in Amstelveen naar Di-Rect doet Tommy te gaan.

Ga zo heeeeeeeeel vroeg naar bed.

Hoi hoi,

alles goed hier?

Ben weer terug uit Manchester. Alles achter de rug en van alles geregeld.

Zo zo Juul, wat een tijd zeg. Petje af hoor.

Dublin 3 nog niet in de verkoop zie ik. Zal binnekort wel gebeuren. Ik hoop ook via het www.

Gisteren nog een kaartje voor Wembley gekregen. Na 2x A'dam en 2x Dublin dus Wembley toegevoegd.

en tussen Wembley en Dublin ook nog even op zomervakantie (11 dagen). Tja, kan vrouw en kind niet op plan twee laten he.

@Juul: mail je deze week wel voor de kaartjesruil Dublin.

Wow, Juul, 1.45, mooie tijd! Was er perfect weer voor vandaag he! Wat denk je, volgende week de Circuitrun op Zandvoort? I do!

He, Maarten wat leuk dat je hem ook besteld hebt. ben benieuwd wanneer het binnen komt grin.gif

en door al die sportievelingen hier, voel ik mezelf altijd zo lui.................maar ja dat ben ik ook.

Oscar geeft tegenwoordig buikspiersessies op de sportschool. zei dat ie dat best wel elke dag even een kwartiertje met mij wilde doen. "hoezo, is er ietsmet mn buik. en als dat zo is komt dat door jou en Tigo, dus we doen niks!

Even een vraagje .... ik heb vrijdag, toen alle servers (voor de verandering) raar begonnen te doen geen kaartje vastgekregen voor Parijs 11/7.

Via iemand op de site werd ik doorverwezen naar Ticketnet.be . Hier werden ook kaartjes verkocht voor 12/7. Even later stond die datum ook als uitverkochtaangegeven. Ondertussen had ik wel een ticket bemachtigd, maar bestaat die datum wel? Hoe langer het weekend duurt hoe meer ik me ongerust maak... .

goedenavond!!

ziet er leuk uit, landgoed in AP, pieter!

ed en willem bever.....:-))

goede keuze, blauwe litho, patries en maarten!

samen op de motor, met tent, op vakantie vanaf nu patries??;-)

geinige tekst voor op een tshirt trouwens...hahahaha

zou leuk zijn een "lossere" setlist van U2...maar denk zelf van niet....

alles zal wel in de puntjes geregisseerd zijn...met hier en daar klein beetje ruimte voor spontane bono acties....

BjornSarrau wrote:

Even een vraagje .... ik heb vrijdag, toen alle servers (voor de verandering) raar begonnen te doen geen kaartje vastgekregen voor Parijs 11/7.

Via iemand op de site werd ik doorverwezen naar Ticketnet.be . Hier werden ook kaartjes verkocht voor 12/7. Even later stond die datum ook als uitverkocht aangegeven. Ondertussen had ik wel een ticket bemachtigd, maar bestaat die datum wel? Hoe langer het weekend duurt hoe meer ik me ongerust maak... .

je zou natuurlijk even op de tour pagina kunnen kijken..........

en ik zie daar geen 12/7 voor parijs staan..............

wat vreemd bjorn....12 juli is (nog) niet officieel....

kan trouwens op ticketnet.be geen U2 tickets vinden......nu dan.......

heb je een bevestigingsmail gehad van ze???

Wordt geen motor trip mee hoor, Ilona! Ons hondje gaat ook nog mee.

Motorvakanties hebben we al gehad voordat de kids er waren. Boudewijn had eerst een motor en later pas hebben we een auto gekocht. een gloedje nieuwe hondacivic was dat toen. djeez wat waren we trots op die kar. ik had toen een oud model civic, zo'n bolletje. weet nog steeds het nummerbord uit mn hoofd,27-VK-30

spanish eyes girl wrote:

hellowwww!

alles goed hier?

bjorn heeft het btw over 11/7.

en die datum staat wel op de lijst.

ook over 12/7, tis mij niet duidelijk voor welke dag hij tickets heeft....

BjornSarrau wrote:

Via iemand op de site werd ik doorverwezen naar Ticketnet.be . Hier werden ook kaartjes verkocht voor 12/7. Even later stond die datum ook als uitverkocht aangegeven. Ondertussen had ik wel een ticket bemachtigd, maar bestaat die datum wel? Hoe langer het weekend duurt hoe meer ik me ongerust maak... .

Naar ik begreep zijn ze wel gestart met de verkoop voor 12/7 maar hebben ze redelijk snel na aanvang alles stilgelegd wegens serverproblemen. Het concert zoudus niet zijn uitverkocht, maar volgt er binnenkort een 'herkansing'. Het kan dus best zijn dat jij wel een kaartje hebt weten te bemachtigen (als 1van de weinigen).

Vanaf de voorzijde
foto7.jpg

en hier een ander optrekje met gastenverblijf en een leuk derde schuurtje waar 4 auto's inkunnen...
foto8.jpg

waarschijnlijk slaakt bjorn nu een zucht van verlichting.....:-)

BjornSarrau wrote:

Via iemand op de site werd ik doorverwezen naar
Ticketnet.be
. Hier werden ook kaartjes verkocht
voor 12/7
. Even later stond die datum ook als uitverkocht aangegeven.
Ondertussen had ik wel een ticket bemachtigd, maar bestaat die datum wel?
Hoe langer het weekend duurt hoe meer ik me ongerust maak... .

Ik vermoed dus dat Bjorn een kaartje voor de 12e heeft, maar zich nu afvraagt of dit concert wel komt. Mogelijk wel, zoals FJ aangeeft!

Kun je je account niet bekijken wat er in je "mandje" zit?

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.