Sign in to follow this  
Hawkmoonnl

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel 5

Recommended Posts

Goedemorgen iedereen, ik gaat even een stukje teruglezen.....tot straks weer.....

spanish eyes girl wrote:

CNF01 wrote:

Volgend jaar Port Zelande afhuren? Wie doet het voorstel aan U2?

Jij?? hihi.

Goeiemorgen btw!!
LOL!

goei voorstel. hihi

Daar heb ik m'n 30ste verjaardag gevierd :)

goeie morgen allemaal!!

net gezien dat Wembley 2 ook op de tourlijst staat. yippie!! ok, nu tickets zien te pakken te krijgen :D

iemand hier die Wembley 2 zal kopen met een presale code en nog dublin tickets nodig heeft? if so, yell!

hop hop, terug aan de slag. doeg!

Juul
wrote:

Ik ga nu proberen te slapen al ben ik nog vol energie. Even 1 foto van afgelopen dag. Slaap lekker.

juul1.jpg

u weze geweldig geproficiateerd!!!

Morgen allen,

Er is weer veel gebeurt (geschreven moet ik zeggen) zo te zien, is soms niet bij te houden.

JUUL gefeliciteerd met die mooie prestatie van je.

Die "hardloop" wedstrijd naar het veld tijdens de U2 concerten zullen voor jou niet zo moeilijk zijn !!

Zie onderstaande bericht uit de telegraaf van hedenochtend, zou mooi zijn als dit ook met de U2 kaartjes zou gebeuren die via al die ticketburo's zijnopgekocht en weer doorverkocht.

Waarom lukt het de KNVB wel mad.gif
--------------------------------------
ZEIST - Honderden toegangsbewijzen voor de interland Nederland-Schotland, volgende week in deArenA in Amsterdam, zijn door de KNVB geblokkeerd omdat ze illegaal zijn doorverkocht.

Het gaat om voetbalkaartjes die niet via het officiële verkooppunt Ticketbox zijn gekocht maar bij andere ticketbureautjes die via het internet schaarseentreebewijzen voor hoge bedragen proberen te slijten. De bezitters van deze kaartjes zullen pas bij het stadion te horen krijgen dat hun tickets ongeldig zijnverklaard. De mensen die deze kaartjes in eerste aanleg hebben aangeschaft en doorverkocht aan de internetbureautjes kunnen een stadionverbod van 18 maanden enboete van 450 euro tegemoet zien. De KNVB probeert met deze drastische maatregel de zwarthandel in voetbalkaartjes een halt toe te roepen. Volgens Wilfred deRooij, manager Ticketing Service van de KNVB, kan het aantal geblokkeerde kaarten in de komende week nog fors oplopen. "Dit is echt pas het topje van deijsberg." Het wemelt op internet van de ticketbureautjes die via studenten en kennissen kaartjes voor dit soort wedstrijden opkopen. Ze houden dietoegangsbewijzen dan vast tot de kaartjes officieel uitverkocht zijn en verkopen ze vervolgens aan de hoogste bieder.

goedemorgen allemaal!!

die biertjes heb je dubbel en dwars verdiend juul!!:-)

noorderlicht 010; ben benieuwd hoe dat er uit gaat zien paul!

doet me denken aan een docu op tv, tijd geleden...

iemand die op zoek ging naar het noorderlicht...

had er nog nooit beelden van gezien, niet bewegend in elk geval...

jeetje, wat mooi is dat!!

werd er zelfs emo van toen....zo sprookjesachtig, wonderlijk, wow....2007-10-02_17-20-14__Noorderlicht.jpg

wat een "cadeau" voor de fans van marillion zeg!

en dat fans zelfs ook nog 's de albums voorfinancieren....

Gaaf zeg Juul ... we moeten dus achter jou aan rennen straks , staan we zeker helemaal vooraan roll.gif

Topprestatie hoor !

yeoldeinn wrote:

alles kids hier?

Hey , heb je nog wat gehoord over je presale code ? zijn er tix gescoord door Jess ?

Volgens mij zit ik weer tegen mezelf te lullen ... smokin.gif

dus dan toch maar even iets nuttigs gaan doen .. strijken ohwell.gif

zo ik ben ook weer bij..duurde even als je het weekend niet heb mee kunnen lezen. Iedereen gefeli met ze kaarten voor Barcelona! Juul topprestatie met dieHalve!!!!

MOGGE NICOLE!!!

was ff U2 nieuws aan het zoeken....:-)

strijkze!!

mijn kids zijn ook naar school....ff me-time!!:-)))

Maandagochtend 10 uur, nog een beetje duf na een heel weekend gewerkt te hebben, bezig met een bakkie Senseo aan het maken. Plotseling de deurbel, ik doe open,bent U Mr. A.Valk? Jazeker! Pakje uit Parijs.

M`n U2 Kaarten uit Parijs, wat een mooie start van deze maandag, was het maar 11 juli!!!

Kootje wrote:

yeoldeinn wrote:

na hoeveel berichten ben je baby-face af?

50

pffff...niet voor vandaag dus

De 2e concerten voor Parijs en Londen zijn aangekondigd en staan nu in het tour schema onder TOURS.

Pre-sale begint op dinsdag 24 maart de gewone verkoop op vrijdag 27 maart.

Goeiesmorgens allemaal,

Een bewogen ochtendje al achter de rug hier. Anouk heeft sinds 2 jaar oorbellen en het is al vaker gebeurd dat de achterkantjes in de oren zijn gegroeid zegmaar. Deze keer was het echt erg en kon ik zelf niets beginnen dus vanochtend even naar de dokter geweest. Het was een bloederige toestand en veel huilen maargelukkig zijn ze eruit en Anouk heeft nu ook gelukkig eindelijk besloten dat ze geen oorbellen meer wil !!

Paul, Noorderlicht 010 klinkt waanzinnig maar ik ben juist komend weekend meer in de buurt van Juul dan in de buurt van Rotterdam frown.gif. Weekendje Lommerbergen omdat m'n zus en m'n vader samen 100 jaar zijn.Anders was ik absoluut komen kijken....lijkt me echt te gek !!!

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.