Sign in to follow this  
Hawkmoonnl

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel 5

Recommended Posts

Hey Saskia,

Heb jij nog tickets voor Wembley 4 Sale ?

Was voorheen niet zo'n grote fan van JT tour en Lovetown, maar dit is toch wel erg goed. Ook als is het audience.

Dieder wrote:

Was voorheen niet zo'n grote fan van JT tour en Lovetown, maar dit is toch wel erg goed. Ook als is het audience.

Chicago 29 april 1987 (rock's hottest ticket) is een goede uit '87 (misschien wel de beste maar dat is dan weer persoonlijk).

Pfff, 1 uur en geen spoor van nummer 2. Firefox werkt nu overigens veel beter dan explorer maar dat terzijde......gaap.....

W związku z dużym zainteresowaniem koncertem U2, uprzejmie informujemy, iż wysyłka zakupionych biletów nastąpi w kolejności złożonych zamówień od dnia 1kwietnia 2009. Zapewniamy, że każde zamówienie zawierać będzie dokładnie te miejsca, które Państwo zakupili.

Za utrudnienia przepraszamy!

Prosimy o kontakt w sytuacji gdy do końca kwietnia nie otrzymają Państwo zakupionych przez siebie biletów.

Zoo TV Milaan is goud. Het publiek zingt U2 er helemaal uit tijdens bepaalde nummers. Fantastisch.

Dieder wrote:

Zoo TV Milaan is goud. Het publiek zingt U2 er helemaal uit tijdens bepaalde nummers. Fantastisch.

We zijn een paar jaartjes opgeschoven Dieder laugh.gif

Ik wacht nog een half uurtje en dan duik ik ook mijn nest in. Zeker omdat de wekker om 6 uur rinkelt, zucht.....

Veldkaartjes uitverkocht maar voor de rest volgens mij nog voldoende tickets beschikbaar. Ik geloof het verder wel, zie morgenochtend nog wel eens.

Rammel mijn bed in Dieder.

Goedemorgen weer!

Ilona las ik het goed dat jij die foto van Bono op groot formaat hebt?

Zou je hem aub ook naar mij willen mailen? :)

Hier mijn mailadres staffordsnl@scarlet.nl

Hello hello!

Ow au au au ... keelpijn, alles pijn (spierpijn) en 38.6 ...

Weet niet meer wie beginnende keelpijn had op blz1 maar ik vrees dat het morgen klaar voor je is ...

zo dat is ff een gezellig begin van de dag! ;)

Ben thee aant maken dus dacht ff bijlezen, straks laptop maar mee naar bed denk ik.

Nog steeds geen Polen2 ...

Als ik moet meehelpen voor Dublin straks moeten jullie ff sms-en ofzo. Zal kijken of ik msn op mijn laptop kan zetten, maar anders kom ik nog wel ff meeklikken

Ok bed weer in ... later!!! fijne dag :))

Dieder wrote:

ik ben ff snel sotje van frans aan het leren.

Hahaha, oeps.

Schiet me ineens te binnen dat sotje eigenlijk s.o.-tje is.

LOL

ennen natuurlijkl een goedemorgen! Crisis ik moest krabben en 30min zat ik al met de zonnebril op in de auto. Het wordt wel weer errug vroeg licht ....

Nou ja ff bakkie doen dan maar

saskia67 wrote:

Hawkmoonnl wrote:

Voor
Presale will start one minute after midnight. Tja, nu vraag ik mij dus af, komt er een 2e concert en zo ja? Hoe laat gaat die in de voorverkoop
ohwell.gif

Weet ik niet.
grin.gif

Las ik eerder van jou iets over hardlopen?

Mijn tweede hobby . Volgende week de Circuitrun op Zandvoort, 12 km, ga je gewoon schuin door de Tarzanbocht
laugh.gif
echt leuk!

Evelien en ik doen daar ook aan mee. Ook 12 km, gele startvak , nr 351 (Maarten) en nr 1171(Evelien).

hobbes wrote:

Hello hello!

Ow au au au ... keelpijn, alles pijn (spierpijn) en 38.6 ...

Weet niet meer wie beginnende keelpijn had op blz1 maar ik vrees dat het morgen klaar voor je is ...

zo dat is ff een gezellig begin van de dag!
;)

Ben thee aant maken dus dacht ff bijlezen, straks laptop maar mee naar bed denk ik.

Nog steeds geen Polen2 ...

Als ik moet meehelpen voor Dublin straks moeten jullie ff sms-en ofzo. Zal kijken of ik msn op mijn laptop kan zetten, maar anders kom ik nog wel ff meeklikken

Ok bed weer in ... later!!! fijne dag
:)
)

Klinkt als .... griep! Beterschap en succes met kaartjes.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.