Sign in to follow this  
Hawkmoonnl

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel 5

Recommended Posts

edgeplaytheblues wrote:

ingelke wrote:

edgeplaytheblues wrote:

Zijn er meer mensen die de 23e juli om 19u00 vanaf Brussel Charelroi vliegen naar ons aller Dublin toe
:)

Charleroi was de bedoeling maar vriend moest voor 8 man boeken en werd gek van de ryanair site dus we vliegen nu vanaf Dusseldorf met Aer Lingus. Tssssss moet je ook al voor je koffer betalen.... wel 6 euro minder dan bij Ryanair haha en weet niet of je daar al voor een toiletbezoek moet betalen in het vliegtuig... gekkenboel.

Succes als nog iemand kaartjes gaat proberen te scoren vandaag!!
Juistem .. ik neem geen koffer mee
:)

Gewoon rugzakkie volgooien.

Het zijn maar 4 nachten dat we in Dublin zijn ... eindelijk

ja maar gaan toch 4 dames mee en tja vrouwen blijven vrouwen en willen toch altijd beetje shoppen haha

Goedemorgen!

Zo, dat viel niet mee.

Vannacht eerst Milaan geprobeerd. Eerst niet door te komen en toen we eindelijk aan de beurt waren, waren de kaarten van onze keuze op.

Vanochtend na een veel te korte nacht klaar voor Dublin. Hier kwam ik vrij snel door, maar ook hier waren de kaarten al weg.

De plannen omgegooid en nu kaarten kunnen kopen voor Parijs en Cardiff.

Ben ik natuurlijk ook super blij mee!

Ik zie dat er nog meer mensen van hier naar Cardiff gaan?

Snel zoeken voor een vlucht, iemand al gekeken?

U2 Croke Park tickets go on sale

RONAN McGREEVYU2 tickets went on sale this morning, but did not sell out within the first hour as many had expected.

Individual tickets were still available on the Ticketmaster website at 9.30am.

U2 are playing two concerts at Croke Park on July 24th and 25th with the possibility of a third date being added.

It is certain that both concerts will sell out, but hardened veterans of the U2 experience say the response to tickets going on sale this year is not what itwas for previous tours.

In 2005, tickets for the Vertigo tour sold out within 50 minutes of going on sale.

As usual U2's most dedicated fans Martin Shanahan, originally from Bantry, Co Cork, but now living in London, and his friend Vincent Kearns from Dublinwere top of the queue at the Ticketmaster outlet in St Stephen's Green this morning.

About 200 fans queued overnight for tickets, a figure which was dramatically down on previous occasions that tickets went on sale.

"They've been the soundtrack of my life since 1978. I could not conceivably not being at Croker or 25 other dates around the world," said Martinwho has been queuing since Monday morning.

He pronounced himself "slightly disappointed" with the queues for U2360.

"The queues for Vertigo were much larger. I reckon there was between 1,500 and 2,000 fans then. I'm hoping it is a case of it being a younger audienceand four years later they being a lot more cool with the internet."

Mr Kearns said: "It's disappointing. A lot of people are depending on the internet, but, with the weather being so cold, people aren't coming outin force."

Carl O'Connor, from Tallaght, who arrived on Wednesday afternoon, said: "It is the weakest queue for U2 tickets I've seen and I've beenqueuing since 1993. Last time around there was a much bigger queue. The last time, people were told to go home because there was no hope of getting tickets.We're very disappointed at what we've seen."

Niamh Aspell said: "The last time I was much further down in the queue. There was about 10 or 15 people in front of me. I would say there are half thepeople that there was the last time. I think people don't have the money or it is a short time since the announcement so people couldn't makeannouncements."

At 10am, the only tickets still available were (Red) Zone backstage passes which are being auctioned off with an undisclosed sum going to the Red Productcharity.

ADVERTISEMENT

met de vertigo tour is croke 3 ook pas veel later aangekondigd

en de tickets zijn totaal onaangekondigd in de verkoop gegaan

u2 krijgt doorgaans erg veel kritiek dat ze de Ieren niet genoeg beschermen tegen al het buitenlands geweld dat tickets wil voor de concerten in dublin. Daaromdat ik nu verwacht dat ze 't op dezelfde manier zullen aanpakken als met de vertigo tour. maar ja, ik ben dat ook niet zeker dus ... ticketmaster in degaten blijven houden hé :)

nou....ff kijken voor vluchten naar en accomodatie in cardiff dan maar :P

ben verder wel benieuwd hoe het straks zit met dub 3

heb wel zitten denken over dublin trowuens......ik ga proberen naar 1 & 3 te gaan (ja, heb nog steeds volle vertrouwen in dat 3 komt ;-)) maar 2 laat ikdan even voor wat het is.....denk ik :P

nou ja zeg denis.......zien we je alleen in het hotel.....hahahaha

Zo ff gelezen...

FJ! Kanjer, gewoon tot diep in de nacht wakker blijven en Poolse les nemen! hahaha

Miriam, Natasja: beterschap!

Miriam2 heet nu officieel M2? Ook goed en lekker kort

Denis, Maarten: nogmaals van harte met tix. Paul had ik nog niet gefeliciteerd, maar ook van harte. Geldt ook voor Anja die Parijs en Cardiff heeft gescoord!

Mooi mooi te zien

En als ik iemand vergeten ben...sorry

Ik denk zelf dat er geen Iers feestje #3 komt. Verder denk ik als die dan wel komt, dat die niet alleen voor de Ieren is. Economie gaat zeer slecht, dus watexgtra toerisme kunnen ze wel gebruiken!

Heeij kaartjeskopers!

Allemaal naar Cardiff - hahaha, gaan er echt veel heen volgens mij van hier.

Haha paul moest erg om je berichtjes hier lachen, jij gaat er ook een mooie reis van maken deze zomer :))

Heb je nog kunnen ruilen voor Dublin?

Thanx voor de beterschappen! Met pillen zit ik weer op minimale koorts dus kan weer beetje rond lopen ... op de site hier staat nog niks uitverkocht, maar echtsnel zijn hier ook nooit.

spanish eyes girl wrote:

denis, via vliegwinkel.nl van de week aan Cor doorgegeven dat je voor ong. 210 euro met klm naar cardiff kunt vliegen. via klm.nl zelfde ticket 700 euro.

Sodeju zeg!

Dat is ± 9x GA verschil wink.gif

Iedereen gefeliciteerd met de Dublintickets. Het is zo waanzinnig daar! En leuk nog een groepje naar Cardiff. Super!

Ga nu even wat doen want ouders en schoonouders komen zo, zucht.......

Fijne dag allemaal.

spanish eyes girl wrote:

denis, via vliegwinkel.nl van de week aan Cor doorgegeven dat je voor ong. 210 euro met klm naar cardiff kunt vliegen. via klm.nl zelfde ticket 700 euro.

nou ja....da's vaag zeg maar ik zal wel ff gaan rondneuzen dan....tenks! smile.gif

Ilona bedankt voor de foto. heerlijk plaatje voor op mijn bureaublad!

En iedereen die weer wat kaartjes rijker is, gefeliciteerd!

Staat dit er nu voor het eerst op bij TM.ie ?

Ticket are limited to 6 Per Person, per transaction, per household, per credit card. Bookings over the limit will be cancelled

Ik heb het er niet eerder gezien in elk geval!

hoor net van antoinette....bij vertigotour, aankondiging verkoop concert 3, ÉÉN UUR van te voren.............

PieterVR wrote:

spanish eyes girl wrote:

Sodeju zeg!

Dat is ± 9x GA verschil roll.gif zo had ik het nog niet berekend maar idd zeg!!! hahaa

14 augustus staat niet meer op de www.livenation.co.uk

muis wrote:

hoor net van antoinette....bij vertigotour, aankondiging verkoop concert 3, ÉÉN UUR van te voren.............

en weet ze nog hoelang na dub 1 & 2 dat gebeurde? zelfde dag nog of een paar dagen later?

PieterVR wrote:

Staat dit er nu voor het eerst op bij TM.ie ?

Ticket are limited to 6 Per Person, per transaction, per household, per credit card. Bookings over the limit will be cancelled

Ik heb het er niet eerder gezien in elk geval!

misschien niet als je 2 accounts gebruikt(e)???

dat mag bij live nation namelijk wel....

Jacq jacq ... als je er nog bent ...

Gefeliciteerd met Marcel!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hobbes wrote:

Heeij jullie krijgen Kaiser Chiefs Dublin 2!

ja gaaf he? maar daarom twijfel ik dan nog over dublin 2. ach....ik zie het allemaal wel. niks te klagen hier wink.gif

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.