Jump to content
Sign in to follow this  
Hawkmoonnl

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel 5

Recommended Posts

U2-gitarist verwikkeld in burenruzie

LOS ANGELES - U2-gitarist The Edge is verwikkeld in een ruzie met zijn buren over de bouwplannen op zijn landgoed. De rockveteraan wil vijf huizen bouwen opzijn stuk grond in het Californische Malibu.

De buren vinden dat die gebouwen hun uitzicht verpesten en vrezen aantasting van de natuur in de omgeving, berichtte de Los Angeles Times vrijdag.

De popster liet de buren eerder weten dat zij zich geen zorgen hoefden te maken over eventuele bouwplannen. ,,Twee jaar geleden stopte hij bij mijn huis enstelde hij zich voor als de nieuwe buurman'', vertelde buurtbewoner Jim Smith tegen de krant. ,,Hij was vriendelijk en charismatisch. Ik was blij dathij het stuk land had gekocht omdat hij rekening zou houden met het milieu. Dat is helaas niet het geval.''

Even voor 4 uur telefoon gekregen dat ik na 4 uur zeker naar Studio Brussel moet luisteren omdat er na 4 uur een interview zou zijn van een studiobrussel-presentator met Bono, de zanger van een iers groepje.

Ik heb er geen idee van of dit live is, maar vind het vreemd dat dit zo plots is, ik ben benieuwd. Zou dan eindelijk dat Belgisch concert gaan aangekondigdworden?

Anyway, stubru staat op en ik wacht geduldig .... Maar hopelijk niet te lang meer.

reggy wrote:

Even voor 4 uur telefoon gekregen dat ik na 4 uur zeker naar Studio Brussel moet luisteren omdat er na 4 uur een interview zou zijn van een studio brussel-presentator met Bono, de zanger van een iers groepje.

Ik heb er geen idee van of dit live is, maar vind het vreemd dat dit zo plots is, ik ben benieuwd. Zou dan eindelijk dat Belgisch concert gaan aangekondigd worden?

Anyway, stubru staat op en ik wacht geduldig .... Maar hopelijk niet te lang meer.

edit: Ik hoor net dat dat interview zou gaan over een nieuwe clip die vandaag wordt voorgesteld.

cybermier wrote:

hahaha JUUL je was met net voor...

Klopt paar seconden happy.gifroll.gif

muis wrote:

dus echt in de RED zone, saskia en cybermier??????

WOWOWOWOWOWWWWW, GEFELICITEERD!!!!!!!!:-))))))))))))))))

Neeneeneenee, ik feliciteerde slechts smile.gif (zou wel willenhoor!) Ik ben nog op vakantie als U2 in de Arena speelt. Daarom gaan wij naar Londen, Wembley wink.gif

Draadje 5 alweer, dat gaat snel!

ben gisteren hier niet langs geweest. het was zo'n dag dat alles tegen zat.

Eerst op kom ik op mn werk voor de nieuwe collectie, blijkt dat het nieuwe ophang systeem (waar ik al anderhalf jaar geleden om gevraagd had) werdgeinstalleerd. Dus ik kon niet op mn plek!

Ben ik even koffie drinken bij een kennis, krijg ik een allergie aanval! Had ze een grote mand met primula's in de huiskamer staan. Tranende ogen, niezenen zwaar ademen. Antihestamine ingenomen, maar het was al te laat. Voelde me zo beroerd, ben maar mn bed in gedoken.

s Avonds nog even mn mail gecheckt, verdrietig mailtje van onze mams. sterkte voor Levi hoor. Hoop dat ie gauw weer lekker in zn velletje komt te zitten

Als klap op de vuurpijl komt Oscar vertellen dat het uit is met Suus. Hij zag het zelf ook niet meer zo zitten en is er gelukkig niet heel verdriteig onder. Zezijn nog wel vrienden en misschien is het maar voor tijdelijk. Ik zag de bui al hangen sinds we terug waren uit Texas, maar je wordt er toch even stil van.

Gelukkig komt er altijd weer een nieuwe dag!

vandaag wel te horen gekregen dat mn pc dood is. Alles wordt er af gehaald en opnieuw geinstalleerd. windows dan en de rest mag ik zelf doen. heb hem wel nogeven mee naar huis genomen om een back up te maken.

mag hem morgen weer op halen. dus morgenavond een schone snelle pc, maar voor hoe lang?????????

ik ga ff hamburgers bakken.

kom vanavond wel verder lezen, ben pas bij blz 2 dus doen jullie even rustig aan wink.gif

eet smakelijk allemaal!

Goedeavond medefans,

Zijn er nog mensen die naar Barcalona gaan, zit te twijfelen om te gaan, had gehoopt op Brussel maar daar komt geen nieuws van?

Ik hoop dat het lukt kaarten te krijgen voor Barcelona. Ik ben Boots, en ik ben rond die tijd in Barcelona. denken jullie dat ik een kans maak?

Ach wat sneu voor Oscar maar ook voor Suus. Gecondoleerd met je pc. Is je aanval voorbij nu? Verschrikkelijk is dat he?

Voor de liefhebbers hier wel een leuke aanbieding denk ik:

http://www.paulbergen.nl/popmart/

Hmmm probeerde een linkje te plaatsen maar lukt niet, dan maar ouderwets knip- en plakwerk. Sorry.

uniek wrote:

Ik hoop dat het lukt kaarten te krijgen voor Barcelona. Ik ben Boots, en ik ben rond die tijd in Barcelona. denken jullie dat ik een kans maak?

Met de huidige ervaringen van de pre-sale zal het zeker gaan lukken.

veene1 wrote:

Gelukkig komt er altijd weer een nieuwe dag!

Gelukkig wel happy.gifhappy.gifhappy.gifhappy.gifhappy.gifhappy.gif en hopelijk nog vele nieuwe dagen.

Zo, ben ook weer even aanwezig. Gaat echt hard met die pagina's hier, niet normaal meer. Iedereen van harte met de tickets! Vooral met de RED Zone!!!

Was weer een werk om bij te lezen. Ondertussen ook nog wat gitaar aan het spelen. Zag dat een paar leden een bandje op wilden richten ;-). Ik speel niet alleenluchtgitaar, haha.

Juul wrote:

uniek wrote:

Klopt, maar als er al 14.000 tickets naar de 'Barcelona fanclub' gaan en daarvan zal vast een gedeelte veldkaarten zijn......... Tel daarbij op, 1econcert waar veel mensen bij willen zijn............

Jacqueline wrote:

Ach wat sneu voor Oscar maar ook voor Suus. Gecondoleerd met je pc. Is je aanval voorbij nu? Verschrikkelijk is dat he?

Hmmm probeerde een linkje te plaatsen maar lukt niet, dan maar ouderwets knip- en plakwerk. Sorry.

Grappig, ik heb toen direkt na de popmart tour een foto bij hem besteld. Die was toen toch een heel stuk goedkoper.

Moest toen geen geld overmaken maar een kadobon opsturen smile.gif

Juul wrote:

uniek wrote:

Het zou super zijn. Ik heb in Nederland nog nooit een concert gemist buiten het eerste in concert in Utrecht. Een buitenlandse ervaring zou dus wel erg gaafzijn.

Juul wrote:

uniek wrote:

Het zou super zijn. Ik heb in Nederland nog nooit een concert gemist buiten het eerste in concert in Utrecht. Een buitenlandse ervaring zou dus wel erg gaafzijn.

spanish eyes girl wrote:

hé gatver, yikes %^^%&**&*&(*!!

Vertel Bas net over die Red zone tickets.

Zegtie waarom heb jij daar niet op geboden. Hij had daar heel graag bij willen zijn.

Wellicht een overbodige vraag: Wie heeft er 2 Red Zone tickets over??

Oeiii dat is balen frown.giffrown.gif

adanja wrote:

Jacqueline wrote:

Grappig, ik heb toen direkt na de popmart tour een foto bij hem besteld. Die was toen toch een heel stuk goedkoper.

Moest toen geen geld overmaken maar een kadobon opsturen
smile.gifAlleen is dit niet alleen maar een foto-afdruk. Lees het stukje maar wat erbij staat.

goedenavond!

- Edge beetje herrie maken in LA? Whaha...weacht maar tot hij z'n gitaar aansluit op z'n versterker!

- Red Tix ook gaaf! Voor degene die ze heeft! Ook gefeliciteerd...

- Denis, Cardiff ruilen voor Wembley?

- Mooie foto's van de U2 veldjes...haha Lijkt het oppervalk van Wembley nu zo klein? Of is het inderdaad "lijkt"

Ga nog ff koffie drinken en straks naar het werk!

Dus, leuke avond allemaal

bye bye zwaai zwaai

Jacqueline wrote:

adanja wrote:

Jacqueline wrote:

Moest toen geen geld overmaken maar een kadobon opsturen
image
Alleen is dit niet alleen maar een foto-afdruk. Lees het stukje maar wat erbij staat.

Ja ik heb het gezien. Voorlopig heb ik afgelopen week even genoeg geld aan U2 uitgegeven..

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...