Jump to content
Sign in to follow this  
Hawkmoonnl

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel 5

Recommended Posts

Goedemorgen. Dadelijk de startnummer halen voor morgen. Vanavond nog eerst een pasta-party en dan ben ik helemaal start klaar. Is alleen te hopen dat mijnverkoudheid niet parten gaat spelen.

Gefeliciteerd Paul met je tickets !!!!!!

Proficiat met je tickets Paul!

Las net ergens dat geen veldkaarten meer beschikbaar zijn voor Barcelona? dat zou wel heeeeeel snel zijn berichtje is verwijderd dus loosalarm neem ik aan

Ook hier zijn de kaarten voor Barcelona binnen!

Het ging gelukkig echt heel soepel.

Inderdaad hoge verzendkosten.

En nu lekker de zon in.

mmm ... dat lijkt me wel erg snel ... er zijn max 15000 socios ..

en zag dat de socios club van fcB er maar 2 max konden kopen, ... dus dat zouden 30.000kaarten zijn ...

zijn er nog 70.000 over ...

en bij de u2.com members ging het aantal in t vakje toch echt tot nr 6 ....

beetje dwaas ... zullen ze vast herstellen, denk je dat je er 6 krijgt, zitten er maar 4 in de envelop ...

Goedemorgen allen!

Paul: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!

Helemaal rond en alles in de pocket! Ga jij maar ff glimmen! :))

Ben zonder teruglezen er hier in gevallen, dus als er anderen ook kaarten gescoord hebben ook gefeliciteerd!

En ik heb hier toch een supermooie bos tulpen staan, die staan te glimmen in de zon!

En mijn koorts heeft me bijna verlaten! Ook fijn!

Jacq, leuke verjaardag gevierd?

lijkt me ook wel super gaaf: met 100.000 mensen met u2 mee doen! Elk concert is al een feest. In zo'n atmosfeer is het feest dus enkel gewoon groter.

Misschien ook eens kijken of het iets voor mij is.

Ik vind het jammer dat ze eind mei niet in San Fransisco zitten anders had ik wel geprobeert daar ook kaarten voor te bemachtigen aangezien we daar dan tochzitten voor vakantie.

Intussen gewoon nog even door stressen: heb mijn kaartjes voor A'dam-2 nog niet binnen......... Als ik ze maandag nog niet heb ga ik toch Eventim bellen ofalles wel goed is gegaan.

Ik zag een tig pagina's geleden trouwens een meisje met haar kaartje in haar hand. Ze lijkt wel veel op het meisej dat tijdens Elevation op het podium isgeweest of vergis ik me nu enorm?

Prettig weekend y'all!!!

Op de site staat dat de pre-sale is gestopt. Volgens de beschrijving kan ik als Boots maandag om 10 am. kaarten bestellen. Pis ik nu naast de pot? Bij vorigepre-sale in andere stadions stond er namelijk pas dat de presale gestopt is na dat de Boots groep kaarten heeft kunnen aanschaffen.

uniek wrote:

Op de site staat dat de pre-sale is gestopt. Volgens de beschrijving kan ik als Boots maandag om 10 am. kaarten bestellen. Pis ik nu naast de pot? Bij vorige pre-sale in andere stadions stond er namelijk pas dat de presale gestopt is na dat de Boots groep kaarten heeft kunnen aanschaffen.

dat stond er vanmorgen ook en toen is de presale voor horizon gewoon van start gegaan dus foutje op de pagina denk ik

Mijn trainingsrondje van 16 km zit er weer op Juul:-). Ik wens je veel succes morgen, dat je je doelstelling mag halen !! Voor degene die de Barca tickets inhun handjes hebben, gefeliciteerd.

circuitbandit wrote:

en nu gaat er geen kopje koffie over het credit card afschrift, maar een hele pot vrees ik .....

Gebeurde tijdens de rooftop uitzending van de BBC, tijdens Magnificent...... Zwaaide ff wat te enthousiast met de armpjes.......ohwell.gif

Magnificent.jpg

nicolleke wrote:

Haai Mafkezen , ik heb een leuk idee voor een NU2F feestje !

Ierse band U2 centraal bij café De Ploeg

donderdag 19 maart 2009 | 03:37

WASPIK - In navolging van het succes van vorig jaar houdt café De Ploeg in Waspik op zaterdag 28 maart een U2-avond. Naast oude hits is er aandacht voor het nieuwe album 'No line on the horizon'. Er is een optreden van tributeband The Electric Co. Aanvang 20.00 uur en de toegang is gratis.

Goedemorgen allemaal!

Kan nog net, geloof ik.

Kom hier even binnen rollen na een avondje heerlijk uit mijn dak gaan op u2 muziek.

Met dank aan ZooStation, de plaatselijke u2 tribute/coverband.

Was weer super!!!!

De eerste keer dat ik ging, had ik echt zoiets van : ik weet niet of dit iets voor mij is.

Er is natuurlijk maar 1 echte u2.

En moest ook vreselijk lachen, want "Bono" deed 'm ook precies na.

Tweede keer ook nog.

Maar daarna was ik om.

Heel gaaf om nummers live te horen, die ik u2 nooit live zal horen spelen.

En ook een hele leuke groep mensen door leren kennen.

Dus ik zou zeggen : zeker naar Waspik gaan met zijn allen.

Zijn er eigenlijk veel u2 tribute/coverbands in Nederland?

Bart, vind het ook jammer dat de echte u2 in mei niet in SF speelt.

Sterker nog, er is nog helemaal geen datum bekend.

Waarschijnlijk in 2010 pas.

Goeiemorgen allemaal, het kan nog net;-) Iedereen hardstikke gefeliciteerd met hun tickets:-)! Mooi hoe iedereen de presale en verkoop van de tickets beleefdheeft:-). En ja het is mooi weer dus ook ik ga weer naar buiten, hoop volgende week weer wat meer online te kunnen zijn, ga vanmiddag lekker in het zonnetjezitten met U2 op de oren en dromen over de zomer:-)

Have fun in the sun:-))

Goedemiddag allemaal,

Heb een vraagje aan de mensen die kaarten voor A`dam bemachtigd hebben in de Red Zone, nadat je bieding geaccepteerd was kwam er toen nog extra kosten bij???

Wil mischien gaan bieden op de Red-Zone in Dublin vandaar deze vraag.

Have a nice Weekend.

ben zo blij voor iedereen die zijn/haar tickets heeft kunnen bemachtigen!!!! JOEPIEEEEEH!!!!!!:-)

voor diegene die nog moeten, go for it!!!!:-))))

er zijn best veel coverbands in nederland mir...U2NL, meerdere keren gezien, oa in theater!

Joe2, deze band speelt meer in de buurt van juul, limburg....juul is er crazy van...:-)))

laatst in amstelveen ook 2 coverbands, maar ben de namen weer vergeten....:-)

maar was wel leuk!!:-)

lekker meezingen met z'n allen.....:-))))

vanmorgen rondje STAD gefietst, heerlijk zo in het zonnetje...:-))

gelijk paar cadeautjes gekocht, vanavond dubbele verjaardag, gelukkig op 1 adres....:-)))

muis wrote:

ben zo blij voor iedereen die zijn/haar tickets heeft kunnen bemachtigen!!!! JOEPIEEEEEH!!!!!!:-)

voor diegene die nog moeten, go for it!!!!:-))))

er zijn best veel coverbands in nederland mir...U2NL, meerdere keren gezien, oa in theater!

Joe2, deze band speelt meer in de buurt van juul, limburg....juul is er crazy van...:-)))

laatst in amstelveen ook 2 coverbands, maar ben de namen weer vergeten....:-)

maar was wel leuk!!:-)

lekker meezingen met z'n allen.....:-))))

vanmorgen rondje STAD gefietst, heerlijk zo in het zonnetje...:-))

gelijk paar cadeautjes gekocht, vanavond dubbele verjaardag, gelukkig op 1 adres....:-)))

Ik ben niet zo een fan van U2 coverbands...... nou ja niet als het allemaal te gemaakt is ... Bono´s stem proberen na te doen... looks nadoen..

Bandje dat U2 nummers speelt maar daarnaast eigen identiteit behoudt en draai eraan geeft vind ik wel leuk.

Meen dat ik Joe2 heeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden eens heb gezien en toen kon ik het niet aanzien en ben weg gegaan haha

Ja het is echt prachtig weer buiten en ik baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal dat ik moet werken

geniet er maar van

ingelke wrote:

schijn dat bono in interview heeft gezegd dat U2 naar Belgie komt maar niet deze zomer.....

2010 dan maar!

'k vind dat persoonlijk een goed�plan van U2!!happy.gif

heb je helemaal gelijk�in mir!

zanger U2NL lijkt in verste verte niet op bono, blijven U2 songs, maar niet overdreven gecoverd zeg maar...

over JOE2 laat ik me niet uit, want die heb ik nooit zien optreden...wink.gif�juul???smile.gif

U2NL stukje�uit de theatertour...misschien valt het je tegen....maar je moet erbij zijn zeg maar.....wink.gif�

zie�boven....smile.gif

��

ik vind het ook geen ramp dat ze Belgie dit jaar overslaan en ja kunnen we weer effe sparen!!

het is dus met name dat overdreven gedoe waar ik niet tegen kan bij U2 coverbands..... dan gaan me de haren overeind staan

heb hier geen geluid op het werk maar zal er thuis nog eens naar luisteren

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...