Jump to content
Sign in to follow this  
Hawkmoonnl

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel 5

Recommended Posts

PieterVR wrote:

U2 volgend jaar in België???

Afscheidstournee dan dus...???

dat ze met die afscheidstournee nog maar effe wachten....

maar ja eens is de koek op

nog maar effe niet aan denken

eerst weer lekker genieten van een mooie zomer!

lijkt me niet dat ze er snel mee stoppen, maar je weet het nooit. heb goede hoop dat ze nog een jaartje of 10 doorgaan.

heb mn 25 jarig jubileum met ze al gehad....... 50 jarig jubileum is misschien wat veel gevraagd maar 40 zou mooi zijn! dat zijn nog 13 jaartjes... moet kunnentoch! haha

muis wrote:

over JOE2 laat ik me niet uit, want die heb ik nooit zien optreden...
wink.gif
�juul???
smile.gif

Laat Joe2 maar weer optreden. Behoorlijk aardig u2 coverbandje. En in de tijd als het echte U2 niet aan het touren is een lekker u2 pepmiddel. Als erlookolike's aan te pas moeten komen hoeft voor mij ook niet.

Juul wrote:

muis wrote:

over JOE2 laat ik me niet uit, want die heb ik nooit zien optreden...
image
�juul???
image

Laat Joe2 maar weer optreden. Behoorlijk aardig u2 coverbandje. En in de tijd als het echte U2 niet aan het touren is een lekker u2 pepmiddel. Als er lookolike's aan te pas moeten komen hoeft voor mij ook niet.

laatste die ik gezien heb was coverband Out of Control , ook bandje uit het zuiden hier en was wel leuk

maar laat de fly brillen en Edge mutsjes etcetc maar lekker in de kast liggen want daar krijg ik de kriebels van

Hawkmoonnl wrote:

Mijn trainingsrondje van 16 km zit er weer op Juul:-). Ik wens je veel succes morgen, dat je je doelstelling mag halen !! Voor degene die de Barca tickets in hun handjes hebben, gefeliciteerd.

Thx FJ. Ik ben net langs het start vak gekomen. Ziet er leuk fris uit. Allemaal ballonnen met de kleuren van de Venloop. Is te hopen dat dieballonnen morgen nog aanwezig zijn happy.gif. Startnummer is opgehaald. Dadelijkeen pasta-party en morgen is het weer zover.

ingelke wrote:

laatste die ik gezien heb was coverband Out of Control , ook bandje uit het zuiden hier en was wel leuk

maar laat de fly brillen en Edge mutsjes etcetc maar lekker in de kast liggen want daar krijg ik de kriebels van

Dit jaar is het aan de beurt voor ons echte U2. Ik heb er zin in. Is nog een paar maandjes wachten maar wel een leuke tijd om er naar toe televen.

PieterVR wrote:

U2 volgend jaar in België???

Afscheidstournee dan dus...???

wil je niet van die vieze dingen zeggen pieter......roll.gif

zo, dat was lekker ff in de zon achter......stoel achterover, dekkie erin..heerlijk!

Zo, heerlijk gelopen vanmorgen en daarna in tuin in de zon, genieten. Was ik wel weer eens aan toe!

Wie van de Dutch Treat heeft zich voorgenomen om komende week GA tickets voor Gelsenkirchen te scoren en zou ook nog wel naar Londen willen? Dan zou ik welwillen ruilen! Ik heb 2 Wembley GA (14/8) over en zoek er dus ook 2 voor Gelsenkirchentongue.gif.

saskia67 wrote:

Zo, heerlijk gelopen vanmorgen en daarna in tuin in de zon, genieten. Was ik wel weer eens aan toe!

Wie van de Dutch Treat heeft zich voorgenomen om komende week GA tickets voor Gelsenkirchen te scoren en zou ook nog wel naar Londen willen? Dan zou ik wel willen ruilen! Ik heb 2 Wembley GA (14/8) over en zoek er dus ook 2 voor Gelsenkirchen
tongue.gif
.

Komt er überhaupt nog een Wembley 2 of heb ik ergens langs de digitale snelweg een afslag naar dat concert gemist??

Juul wrote:

Hawkmoonnl wrote:

Mijn trainingsrondje van 16 km zit er weer op Juul:-). Ik wens je veel succes morgen, dat je je doelstelling mag halen !! Voor degene die de Barca tickets in hun handjes hebben, gefeliciteerd.

Thx FJ. Ik ben net langs het start vak gekomen. Ziet er leuk fris uit. Allemaal ballonnen met de kleuren van de Venloop. Is te hopen dat die ballonnen morgen nog aanwezig zijn
happy.gif
. Startnummer is opgehaald. Dadelijk een pasta-party en morgen is het weer zover.

Ah leuk, vannacht ballonnen kapot prikken tongue.gif

mij programmaboekje is vol....:-)

las net dat adje ook een ticket via vriend heeft voor wembley!

tjemig fj.....ging je ook al naar wembley 1 dan????

heb je alles op een rijtje??? en dan bedoel ik schriftelijk.....hahahahahahahahaha

GOEIEMIDDAG!!!!!!!!

Zo, weer terug uit de Dolomiten en ik vind meteen 6 U2 kaartjes op mijn deurmat happy.gif
Dat is pas leuk thuiskomen!!!
Ik had ook een ontplofte mailbox met 107 berichten.......

Even de koffer uitpakken!

morgen de venloop al???????? o, dacht andere wedstrijd....

heel veel succes morgen juul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

medaille_Venloop_260306_b.jpg

Wesi Black wrote:

GOEIEMIDDAG!!!!!!!!

Zo, weer terug uit de Dolomiten en ik vind meteen 6 U2 kaartjes op mijn deurmat roll.gif

mail je me je reknr???

dacht, mail je nog maar ff niet....scheelt er weer één....wink.gif

hoe heb je het gehad????

Irma welkom thuis.

Fijn dat je weer heelhuids terug bent.

Is presale Barcelona nu afgelopen?

Zie de link niet meer bij Tours staan.

Niet dat ik er naar toe wil, maar ben gewoon nieuwsgierig.

muis wrote:

tjemig fj.....ging je ook al naar wembley 1 dan????

heb je alles op een rijtje??? en dan bedoel ik schriftelijk.....hahahahahahahahaha

Prima Ilona, heb inmiddels 5 'hotels' geboekt kris kros (jump jump.....) in Europa maar dat is inclusief de Bruce aktiviteiten met Denis deze zomerhappy.gif. Speciaal mappie met alle bescheiden! En nee, ik ga niet naar Wembleymaar had gedacht dat er snel een 2e avond zou volgen zoals ook bij Parijs snel een 2e avond werd toegevoegd.

Wesi Black wrote:

GOEIEMIDDAG!!!!!!!!

Zo, weer terug uit de Dolomiten en ik vind meteen 6 U2 kaartjes op mijn deurmat
happy.gif

Hé, wat vervelend nu tongue.gif. Koffers uitpakken???? Nee, filmpje van Adambekijken zou ik zeggen wink.gif

Wesi Black wrote:

GOEIEMIDDAG!!!!!!!!

Zo, weer terug uit de Dolomiten en ik vind meteen 6 U2 kaartjes op mijn deurmat
happy.gif

Dat is pas leuk thuiskomen!!!

Dat is heeeeeel leuk thuiskomen. Welkom terug. Leuke vakantie gehad? Maar dat zal wel happy.gif.

Vakantie was zeker leuk!

Veel zon gezien, dus ik zie er nu uit als een tomaatje met ingebouwde zonnebril glasses.gif

Filmpje van Adam.............

Gegevens komen er aan Ilona!

geen flauw idee of barcalona afgelopen is......

hoop dat je morgen ook zulk lekker weer hebt als vandaag juul!!!

en pasta party?? kan wel wat leukers verzinnen....:-)

maar ja, je moet je koolhydraten binnen halen!!:-)

Hawkmoonnl wrote:

saskia67 wrote:

Wie van de Dutch Treat heeft zich voorgenomen om komende week GA tickets voor Gelsenkirchen te scoren en zou ook nog wel naar Londen willen? Dan zou ik wel willen ruilen! Ik heb 2 Wembley GA (14/8) over en zoek er dus ook 2 voor Gelsenkirchen
tongue.gif
.

Komt er überhaupt nog een Wembley 2 of heb ik ergens langs de digitale snelweg een afslag naar dat concert gemist??

Geen idee, je hebt vast niks gemist, maar de geruchten gaan. Daarom, voor de zekerheid toch de datum er maar bij wink.gif

ga m'n soepie afmaken,

tot morgen allemaal en fijne avond nog!!!

bye bye!!

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...