Jump to content
Sign in to follow this  
Hawkmoonnl

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel 5

Recommended Posts

Juul succes morgen, Irma welkom terug is lekker thuiskomen zo:-))! Moet een heel prettig gevoel geven die kaartjes op de mat:-).

Hoop inderdaad op België in 2010 en heel stiekum ook op nog een keer Dublin, maar goed alles in Europa 2010 is goed:-) kunnen we nog ff sparen!

Juul succes morgen, lekker lopen!

Bey bey

Hm, brengt me op een idee, lust ook wel een koppie soep... ik ga maar eens boodschappen doen. grin.gif

Laterz!

Ik ga voor 4 veldkaaren Gelssenkirchen. De presale code is van een maat van me, maar die laat het aan mij over :-) Zelf gaat ie er maar 2 gebruiken en deandere zijn voor de liefhebber die wilt ruilen.

ingelke wrote:

Chelyn wrote:

Goedemorgen weer, net even bijgelezen met een bakkie koffie.

Dieder net even gekeken op U2 start, zag het mailtje in mijn mailbox.

Dat gaat nog lastig kiezen worden, er zitten hele leuke shirts tussen!

Zijn hier trouwens nog mensen die nog voor de PreSale Gelsenkirchen gaan?

Wij gaan ons geluk beproeven vrijdag, ben benieuwd hoe dat gaat lopen.

codes helaas al allebei gebruikt dus moeten poging gaan wagen in de normale verkoop of anders ruilen proberen want hebben 2 kaartjes van amsterdam over.

Wij hebben ook geen code meer dus moeten we het vrijdag gaan proberen, ben erg benieuwd of dat gaat lukken.

Hoop ook op ruilen maar heb enkel Amsterdam 1 om te ruilen en dat hebben de meeste natuurlijk zelf al. eyes.gif

@Johan... hmmm dat ruilen van de Gelsenkirchen kaartjes gaat zeker niet lukken voor Amsterdam 1 veldkaartjes? (of evt tribune voor dag 2)

U2 4ever wrote:

Goedemiddag allemaal,

Heb een vraagje aan de mensen die kaarten voor A`dam bemachtigd hebben in de Red Zone, nadat je bieding geaccepteerd was kwam er toen nog extra kosten bij???

Wil mischien gaan bieden op de Red-Zone in Dublin vandaar deze vraag.

Have a nice Weekend.

Ik heb ergens in de voorwaarden gelezen dat er nog zo een 40 euro bij kwam..

Stond overigens niet in de mail die ik heb gehad waar in stond dat we gewonnen hebben dus hoe dat nou precies zit is me niet geheel duidelijk.

Goedenavond,

Heerlijk weer vandaag dus toch maar naar buiten gegaan. Naar het strand met de meiden.....lekker schelpen zoeken en in de duinen spelen maar ik hield hethelaas niet zo lang vol. Voelde me weer helemaal beroerd dus maar weer naar huis gegaan en m'n bed ingedoken frown.gif Gelukkig waren de meiden wel blij dat we geweest waren ook al was het maar ruimeen uurtje.

Irma, welkom thuis !!

Juul, veel succes morgen

En ben weer weg....ibuprofen op peil brengen en hopelijk weer verder slapen.

Laters !!!!!!!!

Irma!! Welkom thuis!!!

ik hoop dat je een geweldige skivakantie had

en wat een heerlijke thuiskomst, U2 tickets die geleverd zijn. joehoeoeoeoe!! :-))))

Goedenavond!

Irma, welkom thuis. Hopelijk, maar dat zal gerust wel, heb je een fijne vakantie gehad. Op HOME staat een filmpje van Adam.

Beetje onprofessioneel moet tie in zijn ochtendjas zelf de camera starten (camera jumpt....), gaat zitten, roept wat en loopt dan weg. Om die camera uit tezetten.

Geinig is dat fillumpie weer wel. Maar Adam heeft kennelijk in al die jaren geen enkele gêne meer...

Barca tix zijn ook voor een aantal binnen! Gefeliciteerd hoor...ook gaaf om daar tussen te zitten/staan.

Mijn 'tourschema' is ook meer dan vol! Zit er voor de komende maanden niet meer in nog een aantal vast te zetten!

Ben banken, heb het verdiend! :D

Leuke avond allemaal en tot morgen

Bye bye zwaai zwaai

Zijn er nog members die vandaag tickets voor Barcelona hebben besteld. Ik mag het morgen proberen; ik hoop echt dat ik veldkaarten kan bemachtigen. Zijn er nogspeciale dingen waarop ik moet letten? Ik hoef toch niet lid te worden van de ticketmaster-site? Ik zag dat de site enkel prijzen aangeeft (en geen vakken);zijn de veldkaarten voor Barcelona ook gewoon de kaarten van 55 euro?

Sorry voor alle vragen maar ik ben een beetje nerveus en wil er zeker van zijn dat ik op alles voorbereid ben.

Thanks.

natasja, nog altijd niet helemaal terug op de been? veel beterschap

bank ze, pieter. dat gaan wij ook doen. Ben al moe sinds 18u!!

gisteravond gekeken naar The Extraordinary Life Of Benjamin Button. heeft 'n collega van me gedownload enkele weken terug. SCHITTEREND!!!!

'twas wel op de laptop te doen maar dat viel erg goed mee. mijn scherm is breed he (ik wou een numerisch klavier) en hij stond op een tafeltje vlak voor dezetels. wij elk in onze relax, aperitiefje bij de hand, lekker dekentje voor twee ... er zijn ergere dingen in t leven :-)

Irma, welkom terug! tomaatje met ingebouwde zonnebril......roll.gif

Juul succes morgen! pasta party?

Natasja, beterschap meid!

HELLO HELLO

Ja, hello hello

Tis hier wat stilletjes geworden he smokin.gif Soort day after zeker.

Tina: The curious case of Benjamin Button, ik zag hem in de bios en vond het een heerlijke filmwink.gif

Hihih , ik begrijp ( denk ik ) wel dat je even geslapen hebt toch dacht mijn dirty mind even , goh ... en dat vertel je dan hier ? laugh.gif

"zo, dat was lekker ff in de zon achter......stoel achterover, dekkie erin..heerlijk! "

en gefeliciteerd met de tix weer mensen , er komt geen eind aan happy.gif

en Brussel volgend jaar ? graag .. zou nu waarschijnlijk toch allemaal te veel en te snel zijn.

Het zit allemaal zo kort op elkaar... en dan hebben we volgend jaar ook nog iets he wink.gif

Zo jammer dat Barcelona al 30 juni is, 4 dagen later zitten we daar 100km vanaf op de camping ohwell.gif

zo dan, dat was fijn, na een veel te kort nachtje, en een heel fijne ochtend (barca tickets) vanmiddag een prachtige wandeling gemaakt op de regte heide, endaar ook in slaap gevallen tegen een boompje, en nu een aardige kleur op mijn snoet ..

presale barcelona is het handig, maar niet noodzakelijk om vantevoren te registreren ..

ik had al een account gemaakt,

bij mij ging t zo ... dus eerst op pagina komen van ticketmaster.es ,

daarna meteen in t vak voor de u2.com members de code ingevuld ,

en in t vakje daarnaast het aantal en de soort kaarten geselecteerd (meen dat t general pistas heet) (t zijn die van 55 euro ja ! )

(er is ook een vak voor de fcBarcelona members die hebben hun eigen codes gehad) maar die moetje nie hebbuh !

dan ga je door naar volgende pagina, en meen dat je daar dan in kunt loggen, en wees niet bang, hij gooit je er niet af, zoals in italie, of nederland ... daarwas t met een gevuld mandje erg eng om zelf iets gewoons als inloggen te doen ....

en dan kun je door naar de credit card afdeling .... bij mij kon ik geen nederland selecteren, stond er gewoon niet tussen, dus netherlands antiles gedaan ...is ook koninkrijk der nederlanden dacht ik ...

en voor verzenden heb ik de te dure optie van 40 euro ups delivery gedaan... want anders moet je de kaarten bij een ticket outlet in spanje ophalen .... nietdat dat niet kan, als je vantevoren in spanje bent .... maar ik riskeer niks ..

succes in ieder geval !!!

Goedenavond! Alles goed en verbrand tegen bomen, met tomaten en zonnebrillen, dekjes over stoelen ... en heb de auto gewassen, wilde iets nuttigs doen in dezon en dat wast geworden ... bijna beter, natasja als je hetzelfde hebt als ik, ik was er in 4 dagen redelijk vanaf ...

Film avond dus ben er ook gelijk weer vandoor ...

Fijne avond!!!!!!!!!

Juul, succes morgen! Komt goed door die pasta party denk ik :)

Pieter geniet van de bank!

Tot morgen :)

circuitbandit wrote:

zo dan, dat was fijn, na een veel te kort nachtje, en een heel fijne ochtend (barca tickets) vanmiddag een prachtige wandeling gemaakt op de regte heide, en daar ook in slaap gevallen tegen een boompje, en nu een aardige kleur op mijn snoet ..

presale barcelona is het handig, maar niet noodzakelijk om vantevoren te registreren ..

ik had al een account gemaakt,

bij mij ging t zo ... dus eerst op pagina komen van ticketmaster.es ,

daarna meteen in t vak voor de u2.com members de code ingevuld ,

en in t vakje daarnaast het aantal en de soort kaarten geselecteerd (meen dat t general pistas heet) (t zijn die van 55 euro ja ! )

(er is ook een vak voor de fcBarcelona members die hebben hun eigen codes gehad) maar die moetje nie hebbuh !

dan ga je door naar volgende pagina, en meen dat je daar dan in kunt loggen, en wees niet bang, hij gooit je er niet af, zoals in italie, of nederland ... daar was t met een gevuld mandje erg eng om zelf iets gewoons als inloggen te doen ....

en dan kun je door naar de credit card afdeling .... bij mij kon ik geen nederland selecteren, stond er gewoon niet tussen, dus netherlands antiles gedaan ... is ook koninkrijk der nederlanden dacht ik ...

en voor verzenden heb ik de te dure optie van 40 euro ups delivery gedaan... want anders moet je de kaarten bij een ticket outlet in spanje ophalen .... niet dat dat niet kan, als je vantevoren in spanje bent .... maar ik riskeer niks ..

succes in ieder geval !!!

Goedeavond,nederland stond er wel bij....the netherlands!

Oh oh oh, ik zit net een stukje Fans op SBS6 (ja sorry, kijk er noooooooit naar maar ja, zapte er langs) te kijken. Zoals ik nu naar hen kijk worden wijvolgens mij ook weleens bekeken met onze liefde voor U2. Whoehahahahahaha.

dames en heren

koekebakkers en peren

hier een liedje dat mij aan veel nummers doet denken

maar krijg mijn vinger er niet achter

heb geen idee wie t al kent

nr heet allways

je raad vast van wie ..

komt van de single cd beautiful day

in ieder geval in de link hieronder even de kruisjes vervangen door htt-dinges en de drie-w-tjes

(geen idee of dit mag, vast niet, nou ja, dan maar op mijn kop krijgen, t nr is te mooi om niet te delen..

XXXX://XXX.mediafire.com/?sharekey=349a6de43236d0a6d1014a7a667fa2b48a97cf4c341e14ba5be6ba49b5870170

en dat netherlands onder THE netherlands stond ... tsja, dat verzin je niet toch, had wel bij holland gekeken ..

had ook nog voor de zekerheid een mailtje gestuurd naar ticketmaster t zal wel los lopen, kaarten zijn betaald ...

Wesi Black wrote:
Ik heb nog even mijn kalender ge-update.

Ik heb toch zo'n zin in deze week.......

happy.gifhappy.gif

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...