Jump to content
Sign in to follow this  
Hawkmoonnl

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel 5

Recommended Posts

PieterVR wrote:

BjornSarrau wrote:

Even een vraagje .... ik heb vrijdag, toen alle servers (voor de verandering) raar begonnen te doen geen kaartje vastgekregen voor Parijs 11/7.

Via iemand op de site werd ik doorverwezen naar
Ticketnet.be
. Hier werden ook kaartjes verkocht
voor 12/7
. Even later stond die datum ook als uitverkocht aangegeven.
Ondertussen had ik wel een ticket bemachtigd, maar bestaat die datum wel?
Hoe langer het weekend duurt hoe meer ik me ongerust maak... .

Ik vermoed dus dat Bjorn een kaartje voor de 12e heeft, maar zich nu afvraagt of dit concert wel komt. Mogelijk wel, zoals FJ aangeeft!

Kun je je account niet bekijken wat er in je "mandje" zit?

Niks aan de hand Bjorn. Je zit volgens mij wel goed:

Update 10:10 Uhr: Paris 2 ist jetzt auch im VVK.

Update 15:00 Uhr: Wer sich heute gewundert hat, dass kaum Karten für diezweite Paris-Show verkauft wurden (der Hauptverkäufer ticketnet.fr hatte gar keine im Angebot), darf vermutlich auf kommende Woche hoffen. Wegen Serverausfallswird die Show bei ticketnet.fr Gerüchten zufolge Anfang kommender Woche in den Verkauf gehen. Was aber keine Garantie ist, dass die Show nicht doch noch heuteverkauft werden soll.

Hawkmoonnl wrote:

BjornSarrau wrote:

Even een vraagje .... ik heb vrijdag, toen alle servers (voor de verandering) raar begonnen te doen geen kaartje vastgekregen voor Parijs 11/7.

Via iemand op de site werd ik doorverwezen naar Ticketnet.be . Hier werden ook kaartjes verkocht voor 12/7. Even later stond die datum ook als uitverkocht aangegeven. Ondertussen had ik wel een ticket bemachtigd, maar bestaat die datum wel? Hoe langer het weekend duurt hoe meer ik me ongerust maak... .

Naar ik begreep zijn ze wel gestart met de verkoop voor 12/7 maar hebben ze redelijk snel na aanvang alles stilgelegd wegens serverproblemen. Het concert zou dus niet zijn uitverkocht, maar volgt er binnenkort een 'herkansing'. Het kan dus best zijn dat jij wel een kaartje hebt weten te bemachtigen (als 1 van de weinigen).

Dat klinkt al iets geruststellender... .

Ik heb het wel degelijk over 12/7.

Sorry voor de late reactie maar ik was even wat aan het eten.

Even een overzichtje van mijn vrijdag:

Ik probeer kaarten te pakken te krijgen via franse sites, loopt gewoon niet.

Hierna begint onze server zelfs lastig te doen en de sites te blokkeren

ik meld dat op het forum, engels gedeelte hier

iemand zegt ga eens op ticketnet.be kijken

daar is alles uitverkocht voor concert 1

ook voor concert van de 12e

na wat refreshen zijn er soms kaartjes voor de 11e en hierna voor de 12e

jammer genoeg geen staanplaatsen dus ik besluit, doordat ik geen bloknummers zie, cat 1 te nemen

loopt goed, geen creditcardnummer in enzovoort ....

bevestigingsmail gekregen (stuur ik dadelijk even door)

De laatste 5 minuten had ik het 0900 nummer van Fnac gebeld en was ik aan het wachten: ik moest en zou kaartjes hebben (wou zelfs kaartjes met bus vanuitbrussel én ticket kopen) .... .

Na de bevestiging heb ik gsm neergelegd en was ik happy.

10min later begin ik me af te vragen waar ik zit, dus ik bel naar ticketnet.be

Jammer genoeg kan ik u niet zeggen waar u zit meneer.

Is dit uw adres ........ . 'Ja'

Ah voila, in april worden de kaartjes verstuurd.

Kan dit kloppen, is dit een illigale site en heb ik lucht gekocht of gaan ze voordat 12/7 in de verkoop gaat alles cancelen?? grin.gif

Online kan ik ook zien dat 12/7 in mijn mandje zit inderdaad.

Bevestigingsmail:

Madame, Monsieur,

Nous vous remercions de la confiance que vous nous témoignez en réservant vos billets sur TICKETNET.BE.

Résumé de votre commande :

- U2 - 360 Tour , 12 Juil 2009 , 1 place

Montant de votre commande: 144.70 Eur

muis wrote:

moet ff plaatsmaken, later!!

dat moest ik dus ook ff. was helemaal verbaasd, maar boudewijn had opeens het idee om de belastingaangifte te doen.

dat was een goed idee! roll.gif

ik kan me voorstellen dat je even in de rats zat, Bjorn. met al die verhalen die je nou hoort over valse kaarten enzo.

het komt vast wel goed!

muis wrote:

vind het sowieso super van je juul!!! gefeliciteerd met je prestatie!!!

hier kan ik nog steeds niet over uit.....

cor, fred, willy en ik zitten in hetzelfde vak...alleen dag eerder

U2, with Kaiser Chiefs

Croke Park Stadium, Dublin, zaterdag 25 juli 2009 in 19:30

Je tickets Cusack Stand - Lower Tier - Vak: 301 - Rij: P

Aantal 2 4 tickets à €298,09 per stuk €596,18

Servicekosten (incl. BTW)Waarom? Waarom servicekosten?

Onze servicekosten zorgen ervoor dat we de volgende kwaliteit en veiligheid kunnen bieden:

Een veilige en transparante marktplaats;

Goede Customer Service dankzij ons gepassioneerde team van professionals;

Ticket Coverâ„¢: volledige dekking voor gemaakte kosten wanneer je door overmacht niet kan;

Sluit €89,43

Verzendkosten

Royal Mail Special Delivery €9,00

Totaal €694,61
voor 2 tickets....................
eek.gif
wtf-1.gif

Hoi Ilona, nu snap ik het op mijn beurt niet; waar heb je dit vandaan/ van wie zijn deze kaarten dan? wow...

muis wrote:

U2, with Kaiser Chiefs

Onze servicekosten zorgen ervoor dat we de volgende kwaliteit en veiligheid kunnen bieden:

Ticket Coverâ„¢: volledige dekking voor gemaakte kosten wanneer je door overmacht niet kan;

Sluit €89,43

Verzendkosten

Totaal €694,61
voor 2 tickets....................
eek.gif
wtf-1.gif

Hoi Ilona, nu snap ik het op mijn beurt niet; waar heb je dit vandaan/ van wie zijn deze kaarten dan? wow...

veene1 wrote:

ik kan me voorstellen dat je even in de rats zat, Bjorn. met al die verhalen die je nou hoort over valse kaarten enzo.

het komt vast wel goed!

Eindelijk kan ik terug lachen .... .

Bedankt !!

natasja wrote:

Wesi Black wrote:

Ik heb net trouwens geprobeerd om een hotel te boeken in Cardif........ alles vol!!

Nu vlieg ik op 22 augustus 's ochtends om 10.20 uur heen en op 23 augustus al om 6 uur 's ochtends terug.

Word een zwaar weekend....

Red je wel hoor Irma.....vooral na het concert met al die adrenaline in je lijf !! Ik heb toen met Barcelona hetzelfde gedaan, ochtend van het concert vroeg heen gevlogen en volgende ochtend vroeg weer terug. Nacht doorgebracht op vliegveld (kun je ook gewoon tukkie op een stoel doen als je echt niet meer kan). Zag er toen ook best tegenop van tevoren maar achteraf is het me echt meegevallen tongue.gif

CNF01 wrote:
muis wrote:

U2, with Kaiser Chiefs

Sluit €89,43

Verzendkosten

Totaal €694,61 voor 2 tickets....................roll.gif

wie deze kaarten te koop aanbied weet ik echt niet...

'k zal maar niet meer zulke postjes plaatsen hier, want wil niemand zenuwachtig maken...ohwell.gif

welterusten allemaal!!tired.gif

Hawkmoonnl wrote:

499
Juul Lommen
63
Venlo
1:45:27

Bedankt voor jullie felicitaties. Het ging vandaag super. De eerste 7 kilometers heb ik bewust op de rem getrapt. Bij elke drankpost nietdoorgelopen maar rustig gewacht en wat naar binnen gewerkt. Je ziet andere meteen door rennen maar ik dacht bij mezelf: jullie haal ik weer dik in. Heerlijkweer. Wel veel wind zoals FJ al had gepost maar eigenlijk niet zo veel hinder van gehad. Veel publiek langs het parcour. En toen ik in de gaten had dat hetecht behoorlijk ging een tandje erbij gezet. Mijn persoonlijk record met zo'n 4 minuten verbeterd. Super gevoel. Kippevel. En daarna heeeeeeeeeelveeeeeeeel biertjes happy.gifhappy.gif

Naam Juul Lommen
Woonplaats / vereniging Venlo
Afstand Halve marathon
Categorie Mrec
Totaal plaats 1023 / 2824
Categorie plaats 499 / 1401
Snelheid 12,005 km/uur
5 kilometer 26:03 (26:03)
10 kilometer 51:28 (25:25)
15 kilometer 1:16:21 (24:53)
20 kilometer 1:40:18 (23:57)
Bruto tijd 1:46:36
Nettotijd 1:45:27

12km/h liep ik twee jaar geleden bij een bosloop gemiddeld... was alleen slechts 2km lang ofzo haha.

die juul leuk man !

en een mooi constante snelheid zo te zien ,.. of lijkt dat maar zo voor de loop-leken hier ...

volgende week de 28e maart is er in rotterdam een groot licht-kunstenaars project, ik ga ook mee doen, t heet noorderlicht 010

t vindt plaats onder het viaduct bij station rotterdam noord, bij de bergweg, ik plaats de flyer nog wel...

van 19.07 savonds tot 1 uur allemaal licht sculpturen, projecten, laser projecten, diaprojecties en meer ...

t wordt een dolle boel en waarschijnlijk een mooi beeld ... de gemeente doet speciaal de lichten uit in de omgeving ...

nja... we hebben vanavond vergaderd voor dit alles, en ik ben er aardig moe van ... tsja , t leven van een kunstenaar ... ha ha ..

circuitbandit wrote:

die juul leuk man !

en een mooi constante snelheid zo te zien ,.. of lijkt dat maar zo voor de loop-leken hier ...

volgende week de 28e maart is er in rotterdam een groot licht-kunstenaars project, ik ga ook mee doen, t heet noorderlicht 010

t vindt plaats onder het viaduct bij station rotterdam noord, bij de bergweg, ik plaats de flyer nog wel...

van 19.07 savonds tot 1 uur allemaal licht sculpturen, projecten, laser projecten, diaprojecties en meer ...

t wordt een dolle boel en waarschijnlijk een mooi beeld ... de gemeente doet speciaal de lichten uit in de omgeving ...

nja... we hebben vanavond vergaderd voor dit alles, en ik ben er aardig moe van ... tsja , t leven van een kunstenaar ... ha ha ..

Er zijn van het forum die toch hier dicht in de buurt wonen. Lijkt me wel gaaf.

Ik ga nu proberen te slapen al ben ik nog vol energie. Even 1 foto van afgelopen dag. Slaap lekker.

juul1.jpg

Goedemorgen!

Met ernstige spierpijn in de hamstrings, gaan we met volle moed weer een nieuwe werkweek in.

Succes allemaal!

goeiemorgen allemaal:-)

Juul gefeliciteerd met je toptijd, knap hoor! Nu nog ff toeleggen op de sprint en je staat vooraan bij alle concerten:-)) Hele mooie litho! zal vast mooiuitkomen op chocoladebruin! En ook hier start de werkweek weer, gelukkig zonder stramme spieren;-)

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...