Jump to content
Sign in to follow this  
Hawkmoonnl

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel 5

Recommended Posts

taxikosten van hotel naar croke: rond de 12 euro....

weten we dat ook!:-)

muis wrote:

Das geen geld maar ja....een taxi te pakken krijgen na een U2 concert zal al niet meevallen denk ik en ze zullen dan ook vast andere prijzen rekenen (ofgebeurt dat alleen in Barcelona ?). Lekker lopen met z'n alle joh wink.gif

Oh ja......goeiemorgen !!!!

hele uitzoekerij nog, vliegtickets....succes!

natasja wrote:

muis wrote:

Das geen geld maar ja....een taxi te pakken krijgen na een U2 concert zal al niet meevallen denk ik en ze zullen dan ook vast andere prijzen rekenen (of gebeurt dat alleen in Barcelona ?). Lekker lopen met z'n alle joh wink.gif

ben ook pleitos, nog veel te doen!!

later!!

The walls seem to be paper thin so that I was kept awake by the people in the room next door.................

banana.gifbanana.gifbanana.gifbanana.gifbanana.gifbanana.gifbanana.gifbanana.gifbanana.gifroll.gifroll.gifroll.gifroll.gifroll.gif

ik zeg niets.......wink.gif

muis wrote:

The walls seem to be paper thin so that I was kept awake by the people in the room next door.................

banana.gifbanana.gifbanana.gifbanana.gifbanana.gifbanana.gifbanana.gifbanana.gifbanana.gifimageimageimageimageimage

ik zeg niets.......
image

heb ik ook gelezen ilona. haha!!

wij horen iig niks! bawahaha!!

room next to mr. hoebel!

muis wrote:

natasja wrote:

muis wrote:

Das geen geld maar ja....een taxi te pakken krijgen na een U2 concert zal al niet meevallen denk ik en ze zullen dan ook vast andere prijzen rekenen (of gebeurt dat alleen in Barcelona ?). Lekker lopen met z'n alle joh
image

tuurlijk natasja, zo heel ver is het niet!!

heb toch maar ff printje gemaakt...
image

Morgge,

Ik heb in 2005 na het concert een taxi proberen te krijgen naar Temple Bar, maar er was geen taxi beschikbaar omdat ze een heel groot gebied rond Croke Parkvrij houden van auto`s. Dus toen maar gezellig met z`n allen gaan lopen, is trouwens nog laat geworden die nacht!!!

Allemaal pleite? Ik ben vandaag vrij (afgelopen weekend gewerkt) en het zonnetje piept voorzichtig tussen de wolken.. Toch naar buiten vandaag?

Ik ben h-e-l-m-a-a-a-l verslaafd aan Moment Of Surrender. Krijg er geen genoeg van. In de auto, in de pauzes op het werk, in bad, again, again and again. Tinazei het al: Edge speelt geen noot te veel maar slaat de spijker weer precies op z'n kop.. Kan niet wachten om dit live te horen...Vitamine Edge. :-)

I've been in every black hole

At the alter of a Dark star

My body s now begging

Though it's begging to get back

Begging to get back

To my heart
To the rhythm of my soul
To the rhythm of my consciousness
To the rhythm that yearns
To be released from control

my body is now begging/to my heart/ to be released from control.. love it..

Allemaal pleite? Ik ben vandaag vrij (afgelopen weekend gewerkt) en het zonnetje piept voorzichtig tussen de wolken.. Toch naar buiten vandaag?

Ik ben h-e-l-m-a-a-a-l verslaafd aan Moment Of Surrender. Krijg er geen genoeg van. In de auto, in de pauzes op het werk, in bad, again, again and again. Tinazei het al: Edge speelt geen noot te veel maar slaat de spijker weer precies op z'n kop.. Kan niet wachten om dit live te horen...Vitamine Edge. :-)

My body s now begging

Begging to get back

To my heart
To the rhythm of my soul

muis wrote:

natasja wrote:

muis wrote:

Das geen geld maar ja....een taxi te pakken krijgen na een U2 concert zal al niet meevallen denk ik en ze zullen dan ook vast andere prijzen rekenen (of gebeurt dat alleen in Barcelona ?). Lekker lopen met z'n alle joh
image

tuurlijk natasja, zo heel ver is het niet!!

heb toch maar ff printje gemaakt...
image

Mogge,

Ik heb in 2005 na het concert een taxi proberen te krijgen naar Temple Bar, maar er was geen taxi beschikbaar omdat ze een heel groot gebied rond Croke Parkvrij houden van auto`s. Dus toen maar gezellig met z`n allen gaan lopen, is trouwens nog laat geworden die nacht!!!

CNF01 wrote:

Ik ben h-e-l-m-a-a-a-l verslaafd aan Moment Of Surrender. Krijg er geen genoeg van. In de auto, in de pauzes op het werk, in bad, again, again and again. Tina zei het al: Edge speelt geen noot te veel maar slaat de spijkerweer precies op z'n kop.. Vitamine Edge. :-)

My body s now begging

Begging to get back

To my heart

To the rhythm of my soul

Helemaal mee eens, krijg elke keer weer Kippevel!!!

Miringeltje wrote:

hansellen wrote:

Goedemiddag,

Zo dat was weer veel bij lezen na een aantal dagen geen tijd te hebben gehad.

Iedereen met gescoorde kaarten gefeliciteerd en succes met zoeken naar een slaapplaats.

Ik heb eigenlijk ook een vraagje aan Mirjam2, ik ben van plan om kaarten te gaan bestellen voor New York, ik heb nog een Boots Pre Salecode, welke tijd moet ik dan aanhouden in NL voor de Pre Sale?

En is het sowieso mogelijk om van uit NL te bestellen?

Zijn er nog andere die dit eventueel ook willen gaan doen?

Hans

Hoi Hans,

Op deze website kun je meer info vinden over de NY pre-sale :

Horizon - dinsdag 24 maart 10 AM local time EST = 3 uur 's middags in NL

Breathe - woensdag 25 maart 10 AM local time EST = 3 uur 's middags in NL

Boots - woensdag 25 maart 6 PM local time EST = 11 uur 's avonds in NL

Er zit nl. op dit moment maar 5 uur tussen NY en NL, omdat we hier in de US al over zijn op zomertijd, maar jullie nog niet.

Geloof dat in NL de klok van zaterdag op zondag een uur vooruit gezet wordt, dus voor degene die geen code meer hebben en in de gewone verkoop een kaartje willen bemachtingen : op maandag 30 maart zit er weer 6 uur tussen US oostkust en NL.

De pre-sale verloopt via Ticketmaster. (
)

Even een account aanmaken daar en kies bij : country of residence : other

Je kunt dus vanuit NL bestellen.

Want de pre-sale gaat gelukig niet via de livenation-site (waar je alleen als US of Canadees resident schijnt te kunnen registreren).

En dit is de site voor het concert in Giants Stadium:

Hoop dat dit helpt!

Sorry voor de late reactie, had het onverwacht weer druk gisteren.

Bedankt voor de informatie, hier kan ik zeker wat mee, nu vanavond nog uitzoeken wat de kosten van verblijf en dergelijke zijn maar het lijkt mij waanzinnig omU2 ook een in Amerika te kunnen zien.

Vanavond 22.15 uur Nova kijken

Nova is afgereisd naar Fez waar de heren de videoclip aan het opnemen waren van Magnificent

Zie onderstaande bericht op de website van Nova

-------------------------------------------------

1810_03f395.jpg

Ze zijn al 33 jaar samen en gelden als het politieke geweten van de popmuziek: de bandU2.

Voorman Bono strijdt tegen AIDS in Afrika, voor het kwijtschelden van schulden in de derde wereld en komt over de vloer bij Poetin, Bush, Blair en de paus.

Ondertussen schiet hun nieuwe cd 'No Line on the Horizon' in één dag naar nummer 1 in de album top-100 en zijn hun concerten in de AmsterdamArena intien minuten uitverkocht.

NOVA reist naar de Marokkaanse koningsstad Fez (waar hun nieuwe videoclip wordt opgenomen) voor een exclusief interview met de rocksterren.

Hallo, ben ik ook weer even. Heb alles gelezen, maar ben de helft weer vergeten... Cor, leuk interview met Anton Corbijn.

Juul, gefeliciteerd met je PR!

Iedereen: gefeliciteerd met kaartjes en dergelijke.happy.gif

Las een leuk berichtje op nu.nl. Misschien een idee om dat met NU2F te doen.....roll.gif

http://www.nu.nl/algemeen/1937589/jongen-verft-enorme-penis-op-ouderlijk-huis.html

Zo de laatste kaarten van A`dam zijn binnen nu alleen nog wachten op die van Dublin.

hoi hoi

ben k weer .... t was een drukte de laatste dagen met ruil-geregel ....

dacht milan 8e geregeld te hebben ... toch een kink in de kabel...

best tricky dat ruilen van kaarten .... maar ach, het houdt je bezig ....

verder vlieg ik ook naar Milan Bergamo (orio al serio) en die hebben een heel ok-e shuttle verbinding met milan, dus dat is echt geen probleem, in 60 minutenben je in de stad meen ik, ... even zoeken stel ik voor ....

Ik ben dus nog op zoek naar Milan 8 July en Parijs 12e

en beschik gelukkig over wat ruilmateriaal (met dank !!!)...

amsterdam 20e (GA) en 21e (GA) en milan 7e (GA)

verders vanavond nova kijken dan maar :)

ok, weer even echt werken nu .....

JR01 wrote:

CNF01 wrote:

hoi Jr! Heb je de zitplaatsen vak 114 al binnen? ;-)

Ik overdrijf een beetje hoor, ik vind het alleen irritant als iets wat blijkbaar niet al te moeilijk is me niet lukt, ;-)

Yep, zitplaatsen zijn binnen! Ik wil ze persoonlijk aan je overhandigen, ga niet het risico lopen dat ze straks tussen jou en mij ergens in de post verdwijnen. Als je het daar mee eens bent tenminste...

JR ga je de 20e of de 21e? Wij zitten de 21 in vak 114 :)

comfortabel en luxe in het ardmore hotel. hmmm, spreekt me wel aan, helemaal omdat er verwacht wordt dat ik een light traveller wordt voor deze trip. da'svoor mij nogal een opgave, zoals jullie waarschijnlijk wel weten.....wink.gif

en het wordt dus geen romantisch tripje, met die dunne muren. zal boudewijn vast waarschuwen roll.gif

ZO dan ... avond allemaal (sort of ...)

Die buitenlanders zijn echt goed met hun kaartjes!

Polen gewoon al binnen, nog voordat je uberhaupt gaat nadenken zo van goh wanneer zouden ze komen ...

Lekker!!!

Ook lelijke kaartjes maar wel met het logo erop, dat dan weer wel ...

nu nog een hotel, goh dat heb ik erg veel meer gelezen hier de afgelopen pagina's :)

Enneh ... ik wil zo graag van mijn dure 20 juli kaartje af ... volgens mij staatie overal al ... iemand nog iemand gehoord die die toevalligHEEEEEEEEEEEEEEEEEL graag zou willen :))) please

Miriam ...misschien samen met de veldkaart verkopen ?? dan kan diegen de zitplaats weer verpatsen ...

staat ie al op www.u2tix.info ?? werkt heel ok daarooo

de mijn staat er ook ... ik ben weer op zoek ...

Ik zei gisteren dat de Late Show bij "Het Gesprek" wordt uitgezonden, maar dat is dus een tv- zender en geen programma, zoals ik dacht

Wij hebben het wel via de digitale maar weet ff niet of het in het extra pakket zit of in het gewone.

Anyway, voor degenen die het wel kunnen zien: het is straks om 19:45 en wordt herhaald om 23:30

Morgen en overmorgen zijn er nog 2 uitzendingen en ik denk de laatste 2 volgende week, maar die staan nog niet vermeld op de site van het gesprek.

Ik heb trouwens de rode loper gemist, maar dat wordt vanavond om 00:10 herhaald

Hello,Hello

Goeiaaf

FeijJan, bedankt hij is binnen en nu nog die van overzee en we zijn weer compleet.

Eugenie mail even naar mijn pers;.mail adres, heb nog geen bericht ontvangen sinds gisteravond toen ik je terug gemaild heb!!!!!

uitzending gedeeltelijk gezien op de Belg

patries, willy en ik nemen dit keer een GROTE koffer mee naar dublin.....

verleden jaar ging het net, 2 nachtjes dublin en alleen handbagage = klein koffertje.....

btw, boudewijn hoeft toch niet veel mee??wink.gif

wat moet je toch allemaal nog ruilen aan tickets paul....?? ik ben de draad kwijt....smile.gif

stevie, jr zit niet de 21ste....cor met partner en ik met m'n zoon wel....in vak 114!smile.gif

poolse tickets nu al binnen? mooi zo miriam!!

waar blijven die uit dublin????!!!!!

even geduld nog denk ik.....

wat leuk om even die beelden van brussel te zien op belgië 1 net!!

de witte bandjes...happy.gif

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...