Jump to content
Sign in to follow this  
Hawkmoonnl

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel 5

Recommended Posts

hahahahahaha, nou idd fj......LOL

had het nog niet opgemerkt....;-)

hoi nicole!!:-)

gefeliciteerd met je eerste 100 wimmes!

ga nog ff banken en m'n bed in..fijne avond nog allemaal!!

sweet dreams alvast!

Evenin'

Whahahahaha, Ilona lekker op dreef. Ze zijn leuk!

Miriam weer helemaal opgeknapt?

Natas, hoe is het met jou?

Ik zie je morgen Ilona, uurtje of 1....

Voel me ziekjes. Verkouden. Moe. Zoals ik gisteren al zei; ik wil in een diepe winterslaap vallen en rond 19 juli weer wakker worden.

Sommigen van jullie weten wat mij deze weken bezig houdt qua werk (in het kort; mensen moeten ontslaan) en dat begint me nu een beetje te slopen....

Zucht.

Ik wil op een terrasje met (NU2F-)vrienden lekkere biertjes drinken en me geen zorgen maken om de dag van morgen.

Logisch dat je dat sloopt JR. Zwaar kl*te. Sterkte! Moeten er nog gesprekken volgen of is het gedaan voor nu?

Da's elke dag weer een verrassing.

JR01 wrote:

Da's elke dag weer een verrassing.

Ik kan me leukere verrassingen voorstellen JR.

Jemig JR, dat is idd wel heftig... Las laatst wel dat je lastige dingen moest doen op je werk, maar niet dat het zo heftig was...

Mooie reden om weer eens een feestje te plannen??!

Ben ik het mee eens ML.

Als de wereld stabiel bleef, dan kon ik vrij goed uitrekenen met welke maatregelen ik welke resultaten kan halen. Ik zal jullie de details besparen, maar deICT wereld is zó heftig in beweging, dat ik er geen woord aan overdrijf als ik zeg dat elke dag weer verrassingen geeft.

En die zijn niet positief helaas.

Ook moeilijk om zelf positief te blijven JR?

Heeft het voor jou zelf ook nog consequenties?

Ik stuurde de unit (plusminus 120 medewerkers) met twee collega's aan. Eentje daarvan is boventallig verklaard.

Dat betekent dat ik nu deze k*tklus met slechts een andere collega moet doen, met tegelijkertijd 60 mensen onder me. Waarvan ik de meesten nu niet voldoendetijd kan geven, zolang dit gedoe loopt.

Goedenavond.. heb weer flink wat bij te lezen! Zo even aan beginnen, heb nog wel even de tijd tot 22:15 :)

Ik had ook nog een vraagje, ik weet niet meer hoe het ging zelf met de presale 2 weken terug. Maar is het mogelijk om met een code voor 1 concert evt 2 veld en2 tribunekaarten in 1 bestelling dus met 1 code te doen?

Weet iemand dat?

Heb iemand met nog een code die evt Gelsenkirchenkaarten voor ons wil bestellen maar hij wil zelf tribunekaarten en wij veld vandaar.

JR01 wrote:

Ik wil op een terrasje met (NU2F-)vrienden lekkere biertjes drinken en me geen zorgen maken om de dag van morgen.

me geen zorgen maken om de dag van morgen. dat zou ik ook geweldig goed zien zitten. het is niet anders en het zal er niet op verbeteren. Ook jijhebt geen keuze.

SANTE! ik drink er ff eentje mee met je ohwell.gif

veel beterschap

Chelyn wrote:

Ik had ook nog een vraagje, ik weet niet meer hoe het ging zelf met de presale 2 weken terug. Maar is het mogelijk om met een code voor 1 concert evt 2 veld en 2 tribunekaarten in 1 bestelling dus met 1 code te doen?

Weet iemand dat?

Geloof dat het per concert nogal kan verschillen, maar dat heb ik ook maar 'uit 2e hand'. Heb er eerlijk gezegd ook nooit op gelet.

He JR wat vervelend allemaal. Iemand moet de vervelende dingen natuurlijk wel doen maar het is klote als jij degene bent die dat moet doen. Sterkte ermee enals het zonnetje weer schijnt moeten we maar snel een terrasje pakken en een pilsje doen met de NU2F-mafkezen wink.gif

JR01 wrote:

Voel me ziekjes. Verkouden. Moe. Zoals ik gisteren al zei; ik wil in een diepe winterslaap vallen en rond 19 juli weer wakker worden.

Sommigen van jullie weten wat mij deze weken bezig houdt qua werk (in het kort; mensen moeten ontslaan) en dat begint me nu een beetje te slopen....

Zucht.

JR, ik denk dat ik jou hetzelfde moet sturen als dat ik vorige week naar Willy heb gestuurd.

mail me je adres even!

Ik ga op bed maar lekker verder kijken.....zal vast wel een interview van minuut of 3 geworden zijn ohwell.gif

Wauw, van het hele interview werd er wel geteld 60 seconden "nieuw" materiaal besproken. Wel leuk van die opnames uit Eze sur Mer. Juul, jij kon hemtoch?

Wat een scheetjes zijn het toch he?

Nu lekker naar bed. Welterusten allemaal!

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...