Jump to content
Sign in to follow this  
Hawkmoonnl

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel 5

Recommended Posts

Ja dat was Ben, de drummer van Joe2.

Wie niet van U2 houdt doet gewoon niet genoeg z`n best!!!

Dat zijn pas uitspraken.

Chelyn wrote:

Goedenavond.. heb weer flink wat bij te lezen! Zo even aan beginnen, heb nog wel even de tijd tot 22:15
:)

Ik had ook nog een vraagje, ik weet niet meer hoe het ging zelf met de presale 2 weken terug. Maar is het mogelijk om met een code voor 1 concert evt 2 veld en 2 tribunekaarten in 1 bestelling dus met 1 code te doen?

Weet iemand dat?

Heb iemand met nog een code die evt Gelsenkirchenkaarten voor ons wil bestellen maar hij wil zelf tribunekaarten en wij veld vandaar.

Voor A`dam was dat idd mogelijk op 1 code veld en tribunekaarten boeken, maar voor Dublin en Parijs was dat niet mogelijk. Dit uit eigen ervaringandere steden weet ik niet.

Hoi allemaal,

Allles onder controle op U2.com?

Hier nog een weekje doorpezen op het werk, deadline halen en vanaf volgende week weer relaxed! Kijk er nu al naar uit. Dan een beetje gaan voorgenieten van degescoorde U2 tickets.

JR01 wrote:

Voel me ziekjes. Verkouden. Moe. Zoals ik gisteren al zei; ik wil in een diepe winterslaap vallen en rond 19 juli weer wakker worden.

Sommigen van jullie weten wat mij deze weken bezig houdt qua werk (in het kort; mensen moeten ontslaan) en dat begint me nu een beetje te slopen....

Zucht.

Ik wil op een terrasje met (NU2F-)vrienden lekkere biertjes drinken en me geen zorgen maken om de dag van morgen.

Dat is inderdaad een k*t klus JR. Zal helaas denk ik wel even doorgaan. Wel heel belangrijk dat je het soms even van je af moet zetten. En dan is een lekkerbiertje drinken een goed idee !!!!!!!!

Hee Juul,

Alles goed? VVV gaat weer langzaam beter draaien. Wanneer kan je het kampioenschap gaan vieren?

advanloon wrote:

Hee Juul,

Alles goed? VVV gaat weer langzaam beter draaien. Wanneer kan je het kampioenschap gaan vieren?

Heej Ad, zeker alles goed. VVV moet de komende 2 weken super zware wedstrijden spelen. Tegen MVV en RKC. Als VVV deze wedstrijden gaat winnen ishet praktisch gebeurt. Dus even afwachten nog.

Juul wrote:

advanloon wrote:

Hee Juul,

Heej Ad, zeker alles goed. VVV moet de komende 2 weken super zware wedstrijden spelen. Tegen MVV en RKC. Als VVV deze wedstrijden gaat winnen is het praktisch gebeurt. Dus even afwachten nog.

jao dat is us mvv, dat zien de kleure roed en wit... dat is de club boe pit in zit (ahum haha)...... maar eens kijken wie er gaat winnen........ maar gunjullie kampioenschap wel hoor....

lang geleden dat ik bij mvv zat te vernikkelen op die rode koude kuipstoeltjes......

Trusten allemaal!

U2 4ever wrote:

Wie niet van U2 houdt doet gewoon niet genoeg z`n best!!!

Dat zijn pas uitspraken.

psies!!laugh.gif

heftig jr........

JR01 wrote:

Voel me ziekjes. Verkouden. Moe. Zoals ik gisteren al zei; ik wil in een diepe winterslaap vallen en rond 19 juli weer wakker worden.

Sommigen van jullie weten wat mij deze weken bezig houdt qua werk (in het kort; mensen moeten ontslaan) en dat begint me nu een beetje te slopen....

Zucht.

Ik wil op een terrasje met (NU2F-)vrienden lekkere biertjes drinken en me geen zorgen maken om de dag van morgen.

Oh, toch ff stukkie terug gelezen. Klinkt niet best JR! Verre van dat!

T'is bij ons niet best, maar dit is een trappie erger. Geen idee hoe het straks op mijn werk gaat, maar okee. Moeilijke klus! Sterkte ermee!

Die laatste zin zie ik ook wel zitten!

hoi Ilona!

Kun je me het mailtje even opnieuw sturen? Laptop is naar de k*l*t*. Restore CD gedaan en probleem is er nog steeds. Weer hardwarematig...pfff

Zit nu op oude PC die eigenlijk ook vervangen moet worden...

pieter, lijkt me ook niet prettig, nog zacht uitgedrukt, situatie bij corus......

oke pieter, eerst ff bak koffie halen.....

:-)

dacht dat de paus inmiddels ook wel begreep dat dat nodig is in afrika....

mogge ko, tis idd weer klootje weer....;-)

en het blijft voorlopig zo....:-(

Weet die dat dan niet? Heeft die vent onder een steen gelegen ofzo? ;)

Deze PC is trouwens ook geen pretje meer...langzaam, scrolt langzaam...ook maar weer 's leeghalen. Ook het stof wat in de PC kast zit...

paus was tegen condooms....maar dacht dat ie inmiddels beetje was bijgetrokken...

weet niet precies....

pc's trekken zoveel stof aan, niet normaal....

ff de stofzuiger d'r op pieter!:-)

schijnt een stoffilter in je pc kast te zitten.....pc_stof_filter.jpg

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...