Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

muis

DEEL 6 DUTCH TREAT

Recommended Posts

hoe laat begint verkoop gelsenkirchen morgen bianca???

goedemorgen. Mocht het niet lukken morgen, dan heb ik nog 2 veldkaarten in de aanbieding voor een ruil :-)

ik hoef niet naar gelsenkirchen....bianca (chelyn) wel...:-)

Ok, Chelyn (bianca). Mocht je andere kaarten hebben voor de ruil, dan heb ik dus 2 kaarten GA Gelsenkirchen.

Maar ik hoop, gewoon dat je het lukt morgenochtend. Misschien valt het dit keer mee. M'n maatje heeft z'n presalecode juist hiervoor gebruikt, omat hijdenkt dat veel nederlanders, die mis hebben gegrepen bij Amsterdam nu massaal voor kaarten zouden kunnen gaan. Gelsenkirchen ligt nl niet zo heel ver van degrens.

Goodmorning Dutch Treat!

Maar ik las de story van zagreb...oei oei oei FJ. Kan me heel goed voorstellen dat je boel uit het raam wil knikkeren!

Niet fijn dus, zachtjes uitgedrukt! Hopelijk kan het via Tina opgelost worden...

Thumps up!

Denis, cool! Metallica in Ahoy. Ze mogen wel een paar deuren opendoen dan. Anders worden ze er vanzelf uit geblazen. Over KaaBoem gesproken...

Leuk woordgrapje idd Nicole... K3 wordt K2, Dan K1 en dan Kaaboem,...

en alweer in deel 6...

Op mijn weblog was een berichtje geplaatst dat U2 in België er mogelijk toch gaat komen. Geen idee waar dit nieuws vanaf komt. Zal even navragen...

Ik heb trouwens IE8 (omdat versie 7 erg veel blijft hangen) en ben er tot nu toe (hahaha...na zegge en schrijve 1 dag!) tevreden over. Minder bevriezing,sneller en ok wel leuk, op U2.com zie je hier het ene berichtje met zwarte achtergrond, en het volgende berichtje in dat grijs van de oude Zootopia...

Oh, en voor Windows XP is het deze link (IE8)
En voor Windows Vista moet je dezelink hebben

mogge pieter!

bericht van brussel komt uit programma rode loper, eergisteren op tv geweest....

blij voor je dat je pc weer fatsoenlijk werkt!!:-)

grijze ondergrond heb je als je niet ingelogd bent....tenminste, zo heb ik dat hier ook wel 's.....

mogge willy!

altijd schrikken, als internet eruit floept....

maar je bent er weer!!:-)

Dit las ik op ineternet:

U2 komt naar België

woensdag 25 maart 2009Auteur: (kbz)

U2 komt naar België

U2 komt in 2010 naar België. Dat hebben Bono en co. zelf gezegd. Tegen Studio Brussel-presentator Stijn Van de Voorde die in hetzelfde hotel verbleef als desupergroep.

Hij interviewde zowel Bono als gitarist The Edge. 'Ze bevestigden dat U2 volgend jaar zeker naar België komt. Een datum voor deze zomer komt er niet, maarin 2010 loopt de huidige tournee nog steeds. (kbz

@ Biancva

Een geruststelling ook ik heb nog niets gehoord over m 'n winnende bod voor de Red Zone kaart van 21 juli as in Amsterdam. Ik hoop in ieder geval wel dezekaart te ontvangen en het zou meegenomen zijn als ik ook backstage mag. (Maar heb 120 euro geboden, dus kans klein dat ik erbij zit)

Ook heb ik niets gehoord over die extra kosten, volgens mij alleen servicekosten toch?

Goedemorgen

Er komt een tweede concert in Barcelona op 2 juli.

Dus 1 dagje rust voor de heren.

Jammer dat wij 2 juli terug vliegen.. misschien toch maar proberen de vlucht te wijzigen.

Johan ik heb enkel Amsterdam kaartjes te ruil.. ik meen gelezen te hebben dat je iemand zocht met kaartjes voor een ander buitenlands concert toch (Dublinofzo... even geen puf om terug te gaan zoeken in het andere topic)

Ruilen zou wel mooi zijn, ik heb echt weinig vertrouwen in morgen, maar om 9 uur zit ik klaar. We gaan het gewoon proberen.

Ik heb 2 x GA voor de 20e

En evt nog tribune voor de 21e vak 112 (4 plaatsen naast elkaar)

En we hebben ook nog vak 102 kaartjes maar die houden we nog omdat dat er 5 naast elkaar zijn en ik even wil wachten hoe het met die Red Zone afloopt.

Goed om te horen dat ook jij nog niets gehoord hebt over de Red Zone. Ik vind het eigenlijk helemaal niets, meen dat je ze de dag van het concert op moet halenben dan altijd bang dat er alsnog iets mis gaat haha.

We hebben met 2 personen geboden. Mijn vader op 2 kaarten en ik op 3 omdat we met zijn vijven gaan. (mijn moeder en mijn dochters en wijzelf)

Mijn vader had ook nog eens problemen met zijn mail, de mails van ticketmaster kwamen niet aan op zijn tiscali mailadres. Tiscali kon er niets aan doen, wemoesten het met ticketmaster uitvogelen. Als ik een bod plaatste kreeg ik daar mail van en mijn pa niet terwijl het wel op de pagina van de veiling te zien wasdat hij geboden had.

Contact gehad met ticketservice en hij heeft wel ook gewonnen en als het goed is is nu zijn mailadres aangepast naar een ander mailadres bij ticketmaster. Ennu maar wachten op bericht.

Stevie wrote:

muis wrote: stevie, jr zit niet de 21ste....cor met partner en ik met m'n zoon wel....in vak 114!image

Ik weet zo de rij + stoel nrs niet uit mijn hoofd, ik zal vanavond eens ff koekeloeren en het melden. Kunnen we zwaaien.

Rij: 21

Stoel 129 en 130

cor rij 10 meen ik.....

Wij zitten op rij 13 stoel 99 t/m 102

Schuin naar beneden zwaaien dus ....LOL

@bianca

Dat klopt idd, deze GA tickets van Gelsenkirchen zijn niet door mij aangeschaft, maar door een maat van me.

Ik heb z'n presale code mogen gebruiken, omdat hij elders is. Alleen zijn de kaarten wel van hem.

Hij wilt dolgraag naar Dublin op zaterdag 25 juli. Kaarten voor Amsterdam heeft hij volgens mij al.

Ik had idd ook begrepen, dat de Red Zone kaarten op de dag zelf opgehaald moeten worden. Ik heb nu zelf nog een dure zitplaats op Vak 119 rij 2(Perfecte plaatsdus) Deze heb ik al aangeboden op diverse sits van U2, maar helaas nog niets vernomen. Ik hoop wel; zsm iets van ticketmaster iets te horen, want anders heb ikzometeen helemaal geen kaart meer voor de 21 ste juli.

We houden mekaar wel op de hoogte via dit topic.

Voor degene die nog geld over hebben (zal wel niet...) of de U2 concerten op een geheel verzorgde manier willen beleven zie onderstaande link.

Ik kreeg het binnen als zakkelijke relatie, maar mogelijk zijn er personen die er gebruik van zouden willen maken.

http://www.bbsa-tsg.nl/Evenement.aspx?Id=814

muis wrote:

mogge pieter!

bericht van brussel komt uit programma rode loper, eergisteren op tv geweest....

Aha...wist ik niet...

blij voor je dat je pc weer fatsoenlijk werkt!!:-)

Deze PC gaat naar junior. We hebben een nieuwe besteld. Mogelijk vrijdag klaar. Wel alvast een nieuw scherm (die wel naar de knoppen was) en Laptop moet opgestuurd worden naar Toshiba. Gelukkig nog garantie. Hopelijk geen kosten, want komt allemaal beetje tegelijk... isse niet leuk...

grijze ondergrond heb je als je niet ingelogd bent....tenminste, zo heb ik dat hier ook wel 's.....

Nou ik bedoel echt wat anders...zie plaatje hieronder

26-3-2009_-_u2com_zwart-grijs.png

Stevie wrote:

Stevie wrote:

muis wrote: stevie, jr zit niet de 21ste....cor met partner en ik met m'n zoon wel....in vak 114!image

Ik weet zo de rij + stoel nrs niet uit mijn hoofd, ik zal vanavond eens ff koekeloeren en het melden. Kunnen we zwaaien.

Rij: 21

Stoel 129 en 130

cor rij 10 meen ik.....

Wij zitten op rij 13 stoel 99 t/m 102

Schuin naar beneden zwaaien dus ....LOL

doen we zeker!!!happy.gif

81.gif

aha pieter, iets donkerder grijs, beter dan zwart vind ik!

wat een geluk dat het nog in de garantie is, die laptop!

als het goed is heb je dan helemaal geen kosten, hebben ook onze vorige keer terug gestuurd, was perfecte service! weet alleen ff niet meer wel merk datwas.....

laptops zijn wat gevoeliger dan pc's over het algemeen...

leuk, zo'n VIP arrangement, maar duurrrrrrrr........

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.