Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

muis

DEEL 6 DUTCH TREAT

Recommended Posts

Kootje wrote:

Hmmm misschien toch de laatste tour?

Tja wordt dat niet elke keer geroepen.....!!??

Volgens mij hebben ze in 2007 of 2008 een 12 jarig contract gesloten met Livenation.

Lijkt me sterk dat ze dan nu de laatste tour zullen houden - als je het mij vraagt gaan ze over 4 jaar gewoon weer.

Dit is uiteraard ook gebasseerd op mijn 'hoop' - er zal inderdaad een keer een einde gaan komen eek.gif

Onefly wrote:

Kootje wrote:

Hmmm misschien toch de laatste tour?

Tja wordt dat niet elke keer geroepen.....!!??

Volgens mij hebben ze in 2007 of 2008 een 12 jarig contract gesloten met Livenation.

Lijkt me sterk dat ze dan nu de laatste tour zullen houden - als je het mij vraagt gaan ze over 4 jaar gewoon weer.

Dit is uiteraard ook gebasseerd op mijn 'hoop' - er zal inderdaad een keer een einde gaan komen roll.gif

Wembley Wembley Wembley Takkewembley

sjonge, ik krijg op geen enkele manier tickets te pakken voor Wembley, er is nu ns niemand die 2 GA's kan/wil ruilen met Dublin, niet te geloven! Ben heteen beetje moe en bedacht dat het mssn een leuk idee is om zaterdag 15 in wEmbley de rode zone op te zoeken. wat blijkt? ticketmaster heeft regeltje 137ingevoerd, als buitenlander kan je niet bieden op die rode zone tickets. gadervernondepitjes, een mens zou surpergefrustreerd raken!

ben nu op zoek naar iemand in UK of Ierland die wil bieden voor me ... heb Antoinette gemaild maar nog geen reactie terug gekregen (ja, allicht, dat mens zitniet bij d'r pc te wachten tot ze hoort van me. zou wel handig zijn anders, hihi)

hoe zit het hier met dublin 3 wensen? ik zag Juul opperen dat het mssn een goed idee is om een derde account te nemen. da's goed voor mensen wierhuishouden uit meer dan 2 personen bestaat. Doen mensen als je kunt!!! haal die boots code binnen en koop 4 tickets, we gaan ze nodig hebben!! Potvolkoffie hadik ook maar half kunnen denken dat dublin III een presale zou krijgen, ik had één van mijn codes zeker gehouden. grrr.

fj, bo heeft gereageerd dat ze je gerust wil helpen, dat ze me een mailtje gestuurd heeft maar da's niet gearriveerd. mssn moet je haar rechtstreeks ffcontacteren? je vindt haar in de fruitcake club

o ja, msn nog wel zo handig als je weet dat haar zoo naam Wild Rose is tongue.gif

Jemig wat een gedoe, als ik inlog ben ik steeds weer uitgelogd als ik hier op het forum kom. Wat een drama, na 10 minuten klooien lukt het nu weer. Pfff

Mijn losse tribunekaart voor de 21e is net opgehaald, koper blij en wij blij :)

Misschien is het handig om te inventariseren wie naar dublin 3 wil gaan.

Wellicht kunnen we als nu2f 1 of 2 accounts nemen?

Dublin 3:

Willy

Ilona

Denis

spanish eyes girl wrote:

Misschien is het handig om te inventariseren wie naar dublin 3 wil gaan.

Dublin 3:

Willy

Ilona

Denis

Tina en Pascal

spanish eyes girl wrote: Misschien is het handig om te inventariseren wie naar dublin 3 wil gaan.

Dublin 3:

Willy

Ilona

Denis

Tina en Pascal

Paul (als ik dan toch ga ...)

ik kan WEL een account aanmaken (maak ik mn moeder lid)

maar kan NIET kaarten bestellen ... heb simpelweg geen cc ruimte meer, dat lidmaatschap van 50 dollar kan denk ik nog net ...

maar 4 kaarten ... neee.

heb wel centen op de bank enzo ...

dus als ik kan helpen met het verschaffen van een code, dan doe ik dat graag !

moet alleen wel iemand anders de code gebruiken om de kaarten te bestellen ....

hoi hoi

Dublin 3:

Willy

Ilona

Denis

Tina en Pascal

Juul en Marij

ha ha , als t goed is, is er morgen weer ruimte op de cc ....

hoop maar dat t dit keer goed gaat, vorige keer zouden ze dat ook snachts regelen... en kon ik barca niet betalen ... maar uiteindelijk met hulp van mijn mamatoch wel ... wil dit nu zelf doen .... en heb wel groen licht van moeders om dr lid te maken, en zo aan een boots code te geraken ... maar als veldkaarten wegzouden ziin voor dublin, dan wil ik barca proberen, en daar dan mee ruilen, ipv tribune dublin3

kopen met de code ..... ik verwacht drukte morgen na 3-en .....

als je ziet hoeveel nieuwe members er bijkomen de laatste dagen ...

sinds ze op ticketmaster adverteren met het lid worden van u2.com is het hek van de dam ....

nou eten ...

hoi hoi

meesten hebbben de code al gebruikt .....

het is alleen zo dat de amerikanen nu dus tegen een grote boots groep aanlopen ...

bij ons was het nog allemaal nieuw ... en kon je kennelijk vrij easy met een boots code nog GA kaarten scoren ...

de americanos zijn ook helemaal onthand, zijn de ga voor conert 1 op .... kopen ze kutkaarten ... tsja ... ik zou gewoon wachten ...

als je niks koopt is je code nog usable .. en zij kunnen sowieso 4 kaarten voor 4 verschillende concerten kopen ...

maar ik ga mijn moeder lid maken ... ben eruit ...

vooruit dan .... we zien t wel ....

@ Nicolleke: heb je nog steeds de kaart van GA Amsterdam van 20 juli over?

Ik ben weer helemaal bij gelezen.

FJ, wat een gedoe. hoop voor je dat een en ander snel duidelijk wordt

Niemand nog niets gehoord van FJ?

Juul wrote:

Niemand nog niets gehoord van FJ?

Ik geloof dat FJ zijn computer richting Zagreb heeft gesmeten....

devil.gifdevil.gifdevil.gif

he, he krijg net een mailtje dat eindelijk het zwarte en rode marsepein weer leverbaaris, voor de NU2F cupcakes. het wordt zaterdag geleverd en kan duseindelijk gaan proefbakken. er valt dus iemand met haar en zijn neus in de boter! (marian en wim komen zaterdag catan spelen)

en toch maar een nieuwe blender besteld. als ik op mn broer moet wachten tot hij eindelijk eens die margarita's in a bag voor me mee neemt uit san fran,ben ik inmiddels alcoholvrij wink.gif

circuitbandit wrote:

spanish eyes girl wrote: Misschien is het handig om te inventariseren wie naar dublin 3 wil gaan.

Dublin 3:

Willy

Ilona

Denis

Tina en Pascal

Marjoleine

Irma

Goedenmiddag (kan nog net...)!

Ga trouwens maar effe wat te eten klaar maken... Tot vanavond!

FJ: wat een drama zeg! Al iets kunnen regelen??

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...