Sign in to follow this  
gloria002

buitenverblijf voor de Dutch Treat zo lang Denis in quarantaine zit!

Recommended Posts

neeeeee, mijn probs heeft fj zojuist voor me oplost! :-))

maar was geen prob vergeleken met die van jou hoor... dit was meer een luxe prob...

ML13 wrote:

maar was geen prob vergeleken met die van jou hoor... dit was meer een luxe prob...

gelukkig maar smile.gif ik heb gisteren nog maar een postje in deproblemen thread geplaatst...ben toch errrrrrrrug benieuwd hoelang het nog gaat duren.....

ik las hierboven trouwens iets over een recepten thread beneden.... ?? is het recept voor een fruitcake al geplaatst of ilona's u2 appeltaart??

de box is onderweg van bol

de vinyl is onderweg van Amazon

en de Belgische post heeft besloten om drie dagen te staken. je zou ze toch gewoon een oplawaai geven!!!

geheel volgens plan (ah, ja :P) ben ik gisteren na het werk de gewone versie van de nieuwe CD gaan kopen. YAY! :-)

oei!! verkeerd alter ego weeral. LOL! zo krijg ik dat aantal posts natuurlijk nooit omhoog

en maarten, dit is nou precies wat ik bedoel. ik was ingelogd met m'n eigen account, heb een tweede venster geopend op pascal's login te testen (boelmarcheert nog niet zoals het moet - kan gegevens van de a cc ount niet aan passen) ... en nu heeft ie op m'n eerste scherm ook pascal's naamaangenomen.

je kunt de zoo dus geen twee keer open zetten op dezelfde computer met verschillende namen.

zullen we ff voor tienen op msn gaan marjoleine???

2 tickets??

ik weet trouwens geeneens of ik een max download heb.....:-)))))))

Japman002 wrote:

de box is onderweg van bol

de vinyl is onderweg van Amazon

en de Belgische post heeft besloten om drie dagen te staken. je zou ze toch gewoon een oplawaai geven!!!

geheel volgens plan (ah, ja
:P
) ben ik gisteren na het werk de gewone versie van de nieuwe CD gaan kopen. YAY! :-)

STAKEN??!?!? zijn ze helemaal maf geworden???? no post(man) on the horizon........ maar gelukkig is het allemaal onderweg en heb je een mooie"fix" voor jezelf geregeld :-)

ik zag de semi-luxe versie ook in de winkel liggen trowuens. ik heb het boek alleen niet in kunnen kijken dus ik weet niet of het verschilt van de box-boek. 46euri vond ik toch teveel om mijn nieuwsgierigheid de blussen....

ML13 wrote:

gloria002 wrote:

met 74 posts marjoleine? ook een kneus zeker? hihihi. maar wel één met een nieuwe job maar ze erg naar uitkijkt
:D
:D

ik ben op zoek naar Camucha's post ...

en die me vannacht weer een half slapeloze nacht heeft opgeleverd vanwege woningnachtmerries...

maar in principe kijk ik er nog wel naar uit ja...
image

ik krijg even visioenen van 8 jaar geleden toen wij naar zee verkasten en de moeite die we hadden om werk en woonst vinden te synchroniseren ... komt wel goed,maar een slapeloze nacht hoort erbij. ik ben ervan overtuigd dat je een lekker stekje zult vinden voor jezelf!

SMS WILLY:

BEN NET UIT BED, VOEL ME GEWOON WOOHOO ZO FIJN DAT IEDEREEN ZO HEEFT MEEGELEEFD

ZELFS HET HOTELPERSONEEL EN DE BOYS HEBBEN ER EEN FAN BIJ NL GABY

ZIJN VANAAF ROND 8 UUR THUIS XXX

Japman002 wrote:

oei!! verkeerd alter ego weeral. LOL! zo krijg ik dat aantal posts natuurlijk nooit omhoog

en maarten, dit is nou precies wat ik bedoel. ik was ingelogd met m'n eigen account, heb een tweede venster geopend op pascal's login te testen (boel marcheert nog niet zoals het moet - kan gegevens van de a cc ount niet aan passen) ... en nu heeft ie op m'n eerste scherm ook pascal's naam aangenomen.

je kunt de zoo dus geen twee keer open zetten op dezelfde computer met verschillende namen.

dit heb ik ook gemerkt....in de zin van inloggen onder t@rR€L maar hier in e zoo ineens onder cockatoo ingelogd staan. ikheb toen alle cookies en internet historie gewist en toen en dat hielp

neen, idd geen postman aan de horizon. LOL!

in FRS in Nieuwpoort lag bij mijn weten enkel de gewone versie. nou ja,ik heb niet echt gekeken. vind dat ik al gek genoeg ben met 3 versies.

ilona, alvast veel succes met de tickets voor Cliff!!

goeie training :)

muis wrote:

SMS WILLY:

Rond 8 uur thuis. Fijn, dan staan de foto's om 10 over acht online roll.gif

muis wrote:

2 tickets??

concertje? waar gaan de dames naar toe? moeten we "het plan" inschakelen? tongue.gif

Hawkmoonnl wrote:

muis wrote:

SMS WILLY:

Rond 8 uur thuis. Fijn, dan staan de foto's om 10 over acht online
image

10 over acht? zo lang??????? hahahaha

cockatoo wrote:

ML13 wrote:

gelukkig maar
image
ik heb gisteren nog maar een postje in de problemen thread geplaatst...ben toch errrrrrrrug benieuwd hoelang het nog gaat duren.....

ik las hierboven trouwens iets over een recepten thread beneden.... ?? is het recept voor een fruitcake al geplaatst of ilona's u2 appeltaart??

hahahahaha, nee hoor.......daar zijn we nog lang niet aan toe aan deze tijden.....:-)

wist je dat U2 9 maart de tourdate bekend gaat maken....en 14 en of 15 maart ticketverkoop europese leg???

ik durf niet alle cookies en internetgeschiedenis wissen want ik ben niet meer zeker van m'n msn-paswoord!! en dat heb ik binnenkort wel nodig als detickets in de verkoop gaan. ik zing het wel ff uit

dus willy zit nog in engeland, ilona?

hihihi, bas heeft al van het begin een stevig rondje u2-mania meegemaakt. lol zo ie nog altijd niet mee willen naar dublin? of nu net helemaal niet meer. O_O:p

vind ik ook fj.....bas zal willy en baby wel ophalen, dus verhalen in auto aan bas....

gaby ruimt de koffers uit en willy naar hier!!!:-)

marjoleine wil graag naar cliff.....met haar moeder...;-)

en de boel is binnen....thanks fj!!

ff kieken....

muis wrote:

cockatoo wrote:

ML13 wrote:

gelukkig maar smokin.gif

O! ze is dus een dagextra gebleven, vanavond om 8u thuis. nog ff geduld, dan :)

tickets. zucht. ik hoop 15 maart!!!!!

de 14de moet ik naar huis komen van skiverlof.

cockatoo wrote:

muis wrote:

2 tickets??

concertje? waar gaan de dames naar toe? moeten we "het plan" inschakelen?
image

de dames zijn in dit geval mijn moeder en ik en dan heeft mijn moeder de hoofdrol: Cliff Richard and the Shadows, 10 nov. in Ahoy!

Ilona: log jij iig even in op msn!

het moeten 2 kaarten 1e ring worden! absoluut geen staanplaatsen iig...

donderdag 12 maart misschien voorverkoop NL???

en zaterdag 14 maart dublin en belgië tegelijk????

15 maart is op een zondag namelijk.....

croke park. zo goed als zeker!!!

hoe dichterbij de ticketverkoop, hoe hopelozer ik het vind worden.....hahaahahahaha....

adje, patries, natasja en tina al vliegtickets voor dublin....en jij denis???

denk dat willy en ik maandag gaan boeken.....hahahahah

Japman002 wrote:

ik durf niet alle cookies en internetgeschiedenis wissen want ik ben niet meer zeker van m'n msn-paswoord!! en dat heb ik binnenkort wel nodig als de tickets in de verkoop gaan. ik zing het wel ff uit

dus willy zit nog in engeland, ilona?

hihihi, bas heeft al van het begin een stevig rondje u2-mania meegemaakt. lol zo ie nog altijd niet mee willen naar dublin? of nu net helemaal niet meer. O_O
:P

bas heeft pech......ik snurk al naast willy!!!! LOL

Japman002 wrote:

O! ze is dus een dagextra gebleven, vanavond om 8u thuis. nog ff geduld, dan
:)

tickets. zucht. ik hoop 15 maart!!!!!

de 14de moet ik naar huis komen van skiverlof.

ik hoop het ook dan! wel heel vlot in ieder geval.... maar heb je wel internet bij het ski-resort waar je heen gaat tina? was het niet zo met de u2.com presaledat die toen plaatsvond op een doordeweekse dag?

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.