Jump to content
Sign in to follow this  
gloria002

buitenverblijf voor de Dutch Treat zo lang Denis in quarantaine zit!

Recommended Posts

muis wrote:

dus waarschijnlijk helpt een U2 concert je van tevoren.....;-)

Precies Ilona happy.gif. Kom maar met dat tourschema, dan kan ik tenminstekijken waar gelijktijdig een marathon wordt gehouden................tongue.gif

waar zal ik beginnen?

kreeg sms-je van tina.

gelijk grote paniek. gig zou om ong. 6 uur volgens de rumour plaatsvinden. mijn vlucht ging om 7 uur. no way dat ik er bij zou kunnen zijn. voelde zo enormkut. net zoiets als een kat die op zijn verjaardag verdronken werd. hihi. veel sms-jes gestuurd en ontvangen van ilona en tina om te kijken of ik een laterevlucht kon krijgen. al gauw bleek dat dat niets zou worden. onder tussen de concierge ingeschakeld van het hotel om te vragen of hij de rumour kon bevestigen.na 10 min. al antwoord, goede nieuws was dat er idd een concert zou gaan plaatsvinden, het slechte nieuws dat het om ong. 7 uur zou zijn.

ook bas onder tussen een sms gestuurd.

donderdagochtend belde bas met de vraag wat ik zou gaan doen. toen hij dat zei, wist ik genoeg. hij vond het dus goed dat ik zou blijven. hij is toen vluchtengaan zoeken voor zaterdag.

ondertussen bij het hotel geinformeerd wat een dag langer zou gaan kosten. kesjeng (of hoe schrijf je dat tina, hihi) 275 pond. omg, das toch best wel veulgeld voor iets wat in mijn ogen nog steeds niet concreet en zeker is.

kreeg ineens het lumineuze idee om een nacht extra te boeken van de hilton puntjes. dus dat probleem was opgelost. plus een vlucht op het oog vanaf heathrow opzaterdag.

vrijdagochtend vroeg gaan kijken bij Langham Place.

Zag bovenop het dak heul veul boxen staan.

Dat zat dus wel snor.

Zag ook al een lange rij. Oops dat voelde minder.

Aangesloten in de rij. Praatje gemaakt. Stug volk hoor die engelsen. Wilde eerst niet zo lukken.

Toen werd eea me duidelijk. Dit was de rij van de gelukkigen van de contest. Die hadden géén idee wat er later op de dag nog op het programma stond. Heb maarwijselijk mijn mond gehouden. De BBC studio's stonden dus op Langham Place. En ze zouden dus op het dak van de BBC gaan spelen. Het kwartje was gevallen.

Buiten de rij van gelukkigen was er niemand te zien.

Dit was rond een uur of 10.

Daarna teruggekeerd naar het hotel om alles te regelen.

Vervolgens rond 12 uur terug naar de studio.

Heb daar gesproken met twee vrouwen. Dat waren de enige aanwezigen op dat moment.

Starbucks gehaald, half uurtje gewacht. Gevraagd of ze onze spot wilde vasthouden. Weer ff gaan shoppen.

Geweldig Willy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! meer meer meer :-))

Geweldig Willy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! meer meer meer :-))

Ook een kunst om 2 postjes tegelijkertijd te posten.

tussenbeiden nog geshopt.......??????? jeeeez......hahahahahahaha

Juul wrote:

hoe doe je dat juul??? roll.gifroll.gifroll.gif

muis wrote:

Juul wrote:

hoe doe je dat juul??? laugh.gif

hebben jullie gezien dat bono bij the lucky ones op schoot ging liggen???

Juul wrote:

muis wrote:

Juul wrote:

hoe doe je dat juul???
imageimageimage

Is het geheim van Juul
image

Bono calls Chris Martin a 'w****r' during live radio broadcast (New Kerala)

U2 frontman Bono reportedly shocked Radio 1 listeners when he called Coldplay singer Chris Martin a 'w****r' during a live programme on February 27.

Bono, real name Paul David Hewson, also called Martin 'a cretin'.

He said that Martin was 'dysfunctional', as the band went on Live Lounge to chat between songs.

DJ Jo Whiley, 43, was shocked herself with the 'Sunday Bloody Sunday' singer's outburst and asked him to apologize, in turn the 48-year-old Irishsinger blamed his language on it being 'early' in the day even though it was almost noon.

The outburst came out after Whiley reminded Bono that he had recently rated Martin, 31, alongside Paul McCartney.

'He's a w****r,' the Sun quoted him as replying.

He was asked to apologize for swearing and he did so, but could not help himself from commenting further.

'Obviously he is a completely dysfunctional character and a cretin but he happens to be a genius melodist,' he added with a giggle.

The BBC last night apologised 'for any offence caused'.

________________________________________________________________________________________

Hawkmoonnl wrote:

Moet je Ilona vertellen, staat ze morgen op 1200 posts
image

En dat kennie :-))

Rond 2 uur weer terug. Niemand erbij gekomen.

Die twee vrouwen waren ook weg.

Naar de Mac gegaan. Op onze spot lekker zitten vreten.

Inmiddels was het drie uur.

Niks, nopes, nada was er veranderd.

Gaby en ik waren de enigen.

Terug naar hotel. Gaby was zo eigenwijs geweest (had haar natuurlijk gewaarschuwd) om alleen een trui aan te hebben. Jas opgehaald. Om vier uur terug. Nogniemand.

Om vijf uur denk ik dat er 100 man rond hing.

Had inmiddels Dallas gezien. Toen hij onze kant opkeek, heel hard zijn naam geroepen. Hij ging uitbundig staan zwaaien. Echt superr leuk. Adam liep ook ronddaar boven. Stond foto's te maken. Hihi.

Opeens Bono on top of the roof. Stond bewegingen te maken, half over de railing hangend, dat we foto's moesten maken. wahahaha. Hij heeft daar denk ik eenminuut of vijf gestaan.

Weg was alle spanning, het zou helemaal goedkomen.

Omdat wij recht tegenover, op een stenen trap van een kerk, van de bbc studio zaten en Regent Street precies achter die kerk in een bocht verder liep, haddenwe geen idee hoeveel mensen er inmiddels zouden staan. Ben een paar keer wezen kijken, maar het waren er echt niet veel.

Durfde op een gegeven moment niet meer te gaan kijken, bang om mijn spot kwijt te raken. We waren express op die trap gaan zitten, omdat de mogelijkheidbestond dat mensen voor die trap op het trottoir zouden gaan staan. Konden we er mooi bovenuit kijken. hihi.

Het was zo ontzettend gaaf om die dubbeldekkers op Regent Street te zien. De mensen in die bussen, keken vol ongeloof naar de menigte mensen. Ze staarden naarboven, maar wisten natuurlijk niet wat er zou gaan gebeuren. En wij maar lachen. Gna, gna!!

Gaby was na het zien van Bono helemaal door het dolle heen.

Kortom een nieuwe U2 fan is geboren.

Hawkmoonnl wrote:

muis wrote:

Juul wrote:

hoe doe je dat juul??? tongue02.gif

muis wrote:

Bono calls Chris Martin a 'w****r' during live radio broadcast (New Kerala)

U2 frontman Bono reportedly shocked Radio 1 listeners when he called Coldplay singer Chris Martin a 'w****r' during a live programme on February 27.

Bono, real name Paul David Hewson, also called Martin 'a cretin'.

He said that Martin was 'dysfunctional', as the band went on Live Lounge to chat between songs.

DJ Jo Whiley, 43, was shocked herself with the 'Sunday Bloody Sunday' singer's outburst and asked him to apologize, in turn the 48-year-old Irish singer blamed his language on it being 'early' in the day even though it was almost noon.

The outburst came out after Whiley reminded Bono that he had recently rated Martin, 31, alongside Paul McCartney.

'He's a w****r,' the Sun quoted him as replying.

He was asked to apologize for swearing and he did so, but could not help himself from commenting further.

'Obviously he is a completely dysfunctional character and a cretin but he happens to be a genius melodist,' he added with a giggle.

The BBC last night apologised 'for any offence caused'.

________________________________________________________________________________________

Bono is gedwongen tot het aanbieden van zijn excuses aan Coldplay zanger Chris Martin tijdens een live radio-uitzending. Bononoemde Chris Martin 'a wanker' (oftewel l*l) tijdens een interview afgelopen vrijdag op de Engelse radio. De DJ stopte de uitzendingonmiddellijk en dwong de ster om zijn excuses aan te bieden aan de luisteraars voor zijn uitbarsting.

Bono bood zijn excuses aan door, "Oeps, sorry, ik ben een voorbeeldfiguur, ik zal niet meer vloeken", te zeggen. Om vervolgens vrolijk verder tegaan. Hij labelde Chris als een niet functionerend karakter en figuur in plaats van l*l.

Toch meldde Bono wel dat hij fan is van Coldplay's muziek, want zijn mening ook mag zijn over Chris als persoon. Hij vindt hem net zo'n goede muzikantals Paul McCartney.

WANKER! LOL. en de BBC schijt gelijk in z'n bekakte broek! lol

hahaha! willy gaan shoppen? schitterend!

nou.....waren best heul veul mensen te zien uiteindelijk willy.....:-)

je weet toch niet wat je overkomt willy....geweldig!!!

spanish eyes girl wrote:

Gaby was na het zien van Bono helemaal door het dolle heen.

Kortom een nieuwe U2 fan is geboren.

Toppie Willy

Ook toppie dat je dit allemaal mee hebt gemaakt thumbsup.gif

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...