Jump to content
Sign in to follow this  
gloria002

buitenverblijf voor de Dutch Treat zo lang Denis in quarantaine zit!

Recommended Posts

gloria002 wrote:

muis wrote:

saskia67 wrote:

Ik word steeds van de site gegooid en moet dan weer inloggen. Bekend fenomeen? Kan mijn password wel dromen nu.

alleen als ik vanuit hier naar "my home" ga...dan moet ik opnieuw inloggen....verder werkt alles perfect....hahahahaha

image

bij mij precies zo Ilona!

al gelezen of nog mensen dat hebben saskia? ga ns ff bij de tech support loeren

Kinderziektes van de nieuwe site zeker

Mail naar tech suport zou inderdaad moeten helpen

Goeienaaf' even bij gelezen hier.. Bij de volgende tour over 4 jaar kan ik denk ik de ontwikkelingen niet meer bijhouden, nu gaat het nog nét.. Papa isbijna 50 he.. jaren gaan tellen, haha.

mooi verhaal Willy, en.. een fan erbij.. heh heh heh ;-))))

Goeienaaf' even bij gelezen hier.. Bij de volgende tour over 4 jaar kan ik denk ik de ontwikkelingen niet meer bijhouden, nu gaat het nog nét.. Papa isbijna 50 he.. jaren gaan tellen, haha.

mooi verhaal Willy, en.. een fan erbij.. heh heh heh ;-))))

't was inmiddels donker geworden. De dranghekken werden bij het troittoir weggehaald en de menigte kon naar voren lopen. Kwamen btw niet in de buurt vanons. Het verkeer werd omgeleid.

Om ong. kwart voor zeven was het zover. Kweet niet wie het was ene Chris kondigde U2 aan en hij vertelde ook dat eea live zou worden uitgezonden.

Tja, jullie hebben het ook inmiddels ook gezien. Ze begonnen met Boots en ik vond het werkelijk fantastisch. Tis echt een 'feest' nummer. Gaby en ikwaren de enigen die het luidkeels stonden mee te bleren. Ik had nou niet echt het idee dat er zoveel U2 fans waren. 't was meer een menigte die op ietsspectaculairs af was gekomen. Vervolgens werd Magnificent gespeeld. En dat was echt magnifique!!!!!

Daarna de meedijner Vertigo! Dat werd en masse meegezongen. En toen was het afgelopen. Ohw nee, er was nog tijd voor één nummer Beautiful day. Wohoooooooooo!!

Ik had al gehoord dat deze 4 nummers ook 's middags in de studio waren gedaan.

Het gevoel om er bijgeweest te zijn is onbeschrijflijk. Eigenlijk dringt het ook nog niet echt tot me door. Ik moet heel dringend die beelden weer zien.Wahaha!!

Kweet wel dat toen we destijds net gehoord of gezien hadden dat U2 in New York onder de Brooklyn Bridge had gespeeld, dat Denis en ik aan het msn-en waren. Wezeiden toen tegen elkaar: Djeeeeezzzzz je zal het meemaken, dat je in Rotjeknor loopt en je maakt zoiets mee.

Nou heb ik het zelf meegemaakt. Het ongeloof dat plaatsmaakt voor realiteit. Echt superrrr!! Ben Tina ook zo dankbaar voor haar sms-je en voor het zoeken naarvluchten. Dikke smakkert meis voor jou. Ook voor Ilona, die altijd klaar staat om me te helpen. XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Btw foto's maken was echt geen doen. Heb er wel een paar, maar zijn het aanzien niet waard. Bedenk dat het gebouw best wel hoog was. Bovendien pikkedonker,Gigantisch veel licht on top of the roof.

aaaaaaaaaaah, wat heerlijk om je verhaal te lezen!! super super!!

enneu ... for the record: Dieder is diegene die eerst met het bericht afkwam. zodra we het lazen zaten we met 4 te zeggen: we moeten Willy verwittigen! enz enz

en al de rest is erg graag gedaan :-)

Cor, maak je geen zorgen. als je iets echt moet weten zullen we wel zorgen dat je 't weet!

Hoi allemaal!

Heb steekproefsgewijs bijgelezen en weet inmiddels dat:

* Onze lieve Denis tijdelijk persona non grata is bij de betaalde 'community' (tja, dat is niet erg community-minded van U2.com)

* Willie en Gaby het 'surprise' concert in Londen hebben meegemaakt - fantastisch voor jullie!!!

* Iedereen maakt zich op voor de aankomende ticket-stress

Dieder wrote:

Mensen die veel succes hebben en het te vaak over goede doelen hebben worden niet meer gewaardeerd in Nederland. Wat een banaan die kerel.

Een echte banaan banana.gifbanana.gifbanana.gifbanana.gifbanana.gifbanana.gifbanana.gifbanana.giftongue.gif

Die 2 vrouwen waarover ik sprak, wisten te vertellen dat zij het vier weken geleden al wisten.

Waren btw geen zootops!

Heb best wel veel mensen aangesproken. Tja een mens moet wat om de tijd te doden!! hihi.

Maar enfin, niemand was lid van u2.com. Zootopia, mens waar heb je het over?? wahaha.

Heb dus niemand ontmoet.

spanish eyes girl wrote:

Het gevoel om er bijgeweest te zijn is onbeschrijflijk. Eigenlijk dringt het ook nog niet echt tot me door. Ik moet heel dringend die beelden weer zien. Wahaha!!

Dit is ook een speciale belevenis en vergeet je echt niet meer snel. Super Willy.

Hoi Debi. je komt op een lekker moment binnen vallen. mooi verhaal te rapen :-)

ik wou zo graag eerst Willy's verhaal horen

maar nu moet ik dringend m'n bedje in. het was vanmorgen 5u25 en ik heb het echt gehad!

morgenavond naar AC DC maar ik kom eerst nog wel ff binnen.

doeg!! slaap lekker!!

Het gaat hier inderdaad hard de laatste dagen. Ongelooflijk hoeveel posts er al zijn geplaatst in viereneenhalve dag; zo'n 2200!!!

Een gemiddelde van tegen de 500 posts per dag, hoe lang zouden we dát volhouden??

Hoi Tina, ja ik zit te genieten van Willy's verhaal. Welterusten, meid!

Juul, heb je inmiddels een pm gestuurd.

Mag die link niet in de Zoo?? Begrijp ik dat goed??

Wat is er allemaal gaande? Begrijp het niet!

Trusten Tina, veel plezier alvast bij AC/DC. Je komt voor die tijd toch nog wel ff hier??

Tina veel plezier bij ACDC. Zou ik ook wel eens willen zien.

gloria002 wrote:

stanneke? waarom zou die 'verbannen' zijn?
las dat in general, vergat het steeds tegen je te zeggen...zelfde "geval" als denis..of is ze al te vinden in belgische draadje???

zullen we over 4 jaar ouwe van dagen U2 forumpje beginnen cor.....???roll.gif

och, och willy.......zo geweldig dat je nou precies op de goede plek was.......

en hey...toeval bestaan niet hé...;-)

we moeten maandag 's ff bellen over vliegtickets willy....

mensen maken me hier nerveus met nu al boeken......eek.gif wat ook massaalgedaan is....

hoi debi!!!:-)

Anyone notice that the bananas are dancing to the same beat as the 'Let me in the sound' bit of GOYB?

spanish eyes girl wrote:

Juul, heb je inmiddels een pm gestuurd.

Mag die link niet in de Zoo?? Begrijp ik dat goed??

Wat is er allemaal gaande? Begrijp het niet!

Trusten Tina, veel plezier alvast bij AC/DC. Je komt voor die tijd toch nog wel ff hier??

Komt goed Willy.

In de oude ZOO kreeg je netjes een knipperend enveloppie te zien. Mis ik wel hier.

Te rusten allemaal.

Morgen moet ik er vroeg uit voor een duurloopje

Blijkbaar mag je maar om de 60sec posten.

JR01 wrote:

Het gaat hier inderdaad hard de laatste dagen. Ongelooflijk hoeveel posts er al zijn geplaatst in viereneenhalve dag; zo'n 2200!!!

Een gemiddelde van tegen de 500 posts per dag, hoe lang zouden we dát volhouden??

vind het vermoeider dan 4,5 jaar geleden......

lijkt wel of alles tegelijk komt.....en dan deze "leuke nieuwe verfrissende" site er nog bij......

ben van plan om na de ticketstress een rustpauze in te lassen.....

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...