Jump to content
Sign in to follow this  
gloria002

buitenverblijf voor de Dutch Treat zo lang Denis in quarantaine zit!

Recommended Posts

Ja, Magnificient is inderdaad magnificient.....mooi, mooi, mooi. Moet zeggen dat ik Boots live ook wel steeds lekkerder vind gaan of lijkt dat maar zo ?

Goeiemorgen FJ,

tja, het is al 3 dagen achter elkaar ongeveer 2 uur geworden voordat het bedtijd was. Ik had vandaag best even nog een uurtje langer willen slapen hahahaha

spanish eyes girl wrote:

JR, heb net je roof top foto's bekeken.

Eerste foto, beneden, tussen twee pilaren (links), daar zaten wij.

Dat is inderdaad een mooi plekkie. Begin je al te beseffen dat je er echt bij was ? wink.gif

Kreeg gisteren tijdens downloaden wel weer wat foutmeldingen maar uiteindelijk heb ik de culture show lange versie ook binnen smile.gif

Die foutmeldingen zijn wel irritant. Hij stopt dus met downloaden omdat de file ergens anders in gebruik is. Heb ik eerder gehad en toen wat instellingen vanGoogle Desktop aangepast en toen was het in orde. Blijkbaar draait er inmiddels weer software die op de achtergrond files checkt...........maar ja welkesoftware, ik heb het nog niet kunnen ontdekken ohwell.gif

natasja wrote:

spanish eyes girl wrote:

Dat is inderdaad een mooi plekkie. Begin je al te beseffen dat je er echt bij was ? roll.gif

natasja wrote:

Die foutmeldingen zijn wel irritant. Hij stopt dus met downloaden omdat de file ergens anders in gebruik is. Heb ik eerder gehad en toen wat instellingen van Google Desktop aangepast en toen was het in orde. Blijkbaar draait er inmiddels weer software die op de achtergrond files checkt...........maar ja welke software, ik heb het nog niet kunnen ontdekken
image

Ik zou het niet weten Natasja. Misschien een ander torrent plugje installeren?

Hawkmoonnl wrote:

natasja wrote:

spanish eyes girl wrote:

Dat is inderdaad een mooi plekkie. Begin je al te beseffen dat je er echt bij was ? roll.gif

Hawkmoonnl wrote:

natasja wrote:

Die foutmeldingen zijn wel irritant. Hij stopt dus met downloaden omdat de file ergens anders in gebruik is. Heb ik eerder gehad en toen wat instellingen van Google Desktop aangepast en toen was het in orde. Blijkbaar draait er inmiddels weer software die op de achtergrond files checkt...........maar ja welke software, ik heb het nog niet kunnen ontdekken
image

Daar zat ik al aan te denken.....maar welke is dan ook goed, makkelijk, snel (ik heb nu azureus) ?

natasja wrote:

Hawkmoonnl wrote:

natasja wrote:

spanish eyes girl wrote:

Dat is inderdaad een mooi plekkie. Begin je al te beseffen dat je er echt bij was ? grin.gif

natasja wrote:

Hawkmoonnl wrote:

natasja wrote:

image

Daar zat ik al aan te denken.....maar welke is dan ook goed, makkelijk, snel (ik heb nu azureus) ?

Geen idee Natasja. Ik gebruik al eeuwen bittorrent en zolang die normaal blijft functioneren voel ik niet de behoefte om eens 'op onderzoek' uit tegaan......

Ik zal een beetje gaan googlen om te kijken wat er allemaal nog meer is (en gebruiksvriendelijk natuurlijk smile.gif)

We hebben hier eigenlijk ook alweer aardig wat bij elkaar gel*ld zeg hahahahaha. Wat zijn we allemaal toch eigenlijk een stelletje zotten roll.gif

Maar Ad en Patricia....jullie gaan dus 23 t/m 26 juli ook !!? Ik dacht gelezen te hebben dat jullie 22 juli al gingen (tja...ben ook niet zo oplettend als ikff snel bijlees)......hoe laat vliegen jullie dan ook alweer ?

Zo, gedoucht en al. Over een half uurtje richting Leeuwarden. Wat hebben 'we' er een zin in haha.

Hawkmoonnl wrote:

Zo, gedoucht en al. Over een half uurtje richting Leeuwarden. Wat hebben 'we' er een zin in haha.

That's the spirit wink.gif !!

Ga zo ook maar eens ff douchen.....misschien word ik dan wakker laugh.gif

Goodmorning all!!

Vandaag is het hier in vlaanderen de dag dat velen naar ac/dc gaan, maar ook is vandaag de prerelease van NLOTH in een Ierse pub in Gent.

Ik vind het uiteraard niet erg, maar ik snap niet hoe het komt dat hier NLOTH sinds vrijdag al in de winkel ligt terwijl die toch aangekondigd was voor 2 of 3maart. Iemand daar een verklaring voor? Ik vind het vooral jammer voor Patrick Foley, de Ier die de stunt wou doen vandaag "al" de cd te kunnenuitdelen. Gratis dan nog wel.

Ik denk dat ik maar eens utorrent ga proberen. Dat schijnt momenteel de populairste te zien en heeft ook de minste invloed op de snelheid van je pc.....das ookwel lekker smile.gif

reggy wrote:

Goodmorning all!!

Vandaag is het hier in vlaanderen de dag dat velen naar ac/dc gaan, maar ook is vandaag de prerelease van NLOTH in een Ierse pub in Gent.

Ik vind het uiteraard niet erg, maar ik snap niet hoe het komt dat hier NLOTH sinds vrijdag al in de winkel ligt terwijl die toch aangekondigd was voor 2 of 3 maart. Iemand daar een verklaring voor? Ik vind het vooral jammer voor Patrick Foley, de Ier die de stunt wou doen vandaag "al" de cd te kunnen uitdelen. Gratis dan nog wel.

Dat is voor die Patrick inderdaad wel lullig. Hier was dankzij bol.com al snel duidelijk dat de release 27 februari was maar hoe dat verder zit weet ik ookniet

Goedemorgen!!!

Willy, bedankt voor je verslag (al ben je nog een beetje van slag waarschijnlijk... wink.gif). Super dat je het hebt kunnen meemaken!!!

S***, krijg net een mailtje van U2.com dat ik opnieuw moet subscriben....... HELP!!! Ikdacht dat ik dat niet meer hoefde te doen... Alleen een paar keer mijn e-mail moeten bevestigen... Weet iemand waar ik mijn renewal date kannakijken?????

En nu is de helft van mijn post ook al niet meer geplaatst... Duidt dit op een voortijdige afsluiting van mijn lidmaatschap??

Weet iemand waar ik mijn renewal date kan vinden???? Of hoe ik anders kan renewen?

ML13 wrote:

Goedemorgen!!!

Willy, bedankt voor je verslag (al ben je nog een beetje van slag waarschijnlijk...
wink.gif
). Super dat je het hebt kunnen meemaken!!!

S***, krijg net een mailtje van U2.com dat ik opnieuw moet subscriben.......
HELP!!!
Ik dacht dat ik dat niet meer hoefde te doen... Alleen een paar keer mijn e-mail moeten bevestigen... Weet iemand waar ik mijn renewal date kan nakijken?????

Staat dat er letterlijk in dat jij "moet" subscriben? Ik had vandaag ook (voor het eerst btw) zo'n mail dat ik kan renewen, maar ik heb datdinsdagmorgen al gedaan en alles liep (gelukkig) perfect. Ook de datum tot wanneer mijn lidmaatschap geldig is staat op 2 maart 2010. Met andere woorden, iknegeer die mail gewoon want alles werkt en lijkt in orde. Ik had dinsdag ook een bevestigingsmail én een mail om m'n mailadres te bevestigen. In nog eenandere mail stond de code om opnieuw van een korting te genieten in de shop.

oh, ok, misschien moet ik niet gelijk in paniek raken...

maar ik ook niet gerenewed, omdat ik begin november mijn lidmaatschap al had verlengd. maar waar kan jij zien dat je lidmaatschap geldig is tot 2 maart 2010?

ML13 wrote:

En nu is de helft van mijn post ook al niet meer geplaatst... Duidt dit op een voortijdige afsluiting van mijn lidmaatschap??

Weet iemand waar ik mijn renewal date kan vinden???? Of hoe ik anders kan renewen?

Bovenaan (rects) bij "Profile", daar kan ik van mij dit lezen:

Your subscription is set to expire on : 02 March 2010

* Login Name: reggy

* Display Name (Your Community Name) : reggy

ML13 wrote:

oh, ok, misschien moet ik niet gelijk in paniek raken...

maar ik ook niet gerenewed, omdat ik begin november mijn lidmaatschap al had verlengd. maar waar kan jij zien dat je lidmaatschap geldig is tot 2 maart 2010?

Gevonden? Bovenaan rechts staat PROFILE - WEBMAIL - SIGN OUT - HELP

Daar dus op PROFILE

In het scherm dat je dan krijgt staat rechts al jou gegevens die je eventueel kan aanvullen of verbeteren (zo stond de geboortedatum bij bijna iedereen ergensin 18honderd-en-zoveel)

Links daarvan zie je dan de info die ik in m'n vorige post geplakt had.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...