Jump to content
Sign in to follow this  
gloria002

buitenverblijf voor de Dutch Treat zo lang Denis in quarantaine zit!

Recommended Posts

muis wrote:

het net.nl..........

niet goed????

nee, die check ik nooit... wil je ze effe naar mijn gmail sturen? (is het adres uit de maillijst...)

Madsm wrote:

Zo mijn 21 km van vandaag zitten er weer op. Begin een goed gevoel te krijgen over City-Pier-City-loop over 2 weken.

De gemiddelde snelheid gaat elke week omhoog.

EN de rest van de dag lekker door zweten in de sauna.

Laters!

Voor mij 15,7 km in de halve marathon snelheid. Dus best redelijk. En dat voor de eerste keer na de carnaval.

owh.....pm ook ff, weet ik zeker dat ik de goeie heb.....:-)

heb alleen .net van je marjoleine.....

knap hoor maarten en juul........petje af!

Vraagje,

Onder mijn naam staat NUMB, hoe kom ik hier aan en kan ik dit veranderen?

muis wrote:

owh.....pm ook ff, weet ik zeker dat ik de goeie heb.....:-)

ok, zal het effe proberen...

sinds de nieuwe site 1 keer geprobeerd te pm-men, maar toen liep ik helemaal vast...

U2 4ever wrote:

Vraagje,

Onder mijn naam staat NUMB, hoe kom ik hier aan en kan ik dit veranderen?

alleen door heeeeeeel veel te posten happy.gif

U2.Com has been redesigned and relaunched to mark the release of the band's new album

'No Line On The Horizon' - and there's a great new offer for Subscribers to the site.

Not only do you get a copy of the limited edition double-CD 'U2, Medium, Rare and Remastered' there's also the opportunity to enter a pre-sale fortickets when the new tour is announced.

Visit the site now and watch the groundbreaking video for the new single 'Get On Your Boots.

From Monday, you can listen to the other ten tracks on the new album on our brand new media player.

Catch up with the news of the band's performances in Europe in the last few days - and stay tuned as they head to the US this coming week.

Watch our exclusive videos on the the making of the album in:

Morocco and Dublin, New York and London.

All the information on a U2.com subscription is right here.

SUBSCRIBE TO U2.COM!

And, if you haven't got your copy of No Line on the Horizon yet order it

from Amazon UK

from Amazon US

from Ireland

from iTunes US

from iTunes UK

best wishes,

The U2.Com Team

hoihoi,

zo hee, moet geloof ik wel iets van 80 pagina's bijlezen... dus dat laat ik maar ff geloof ik!

vind het nieuwe album super!!! was het wachten wel waard! mn ouders waren er gisteren even en bij het eerste nummer zijn mijn vader: "wow ik krijghelemaal kippenvel, zo mooi! dat had ik niet verwacht."

favorieten zijn tot nu toe NLOTH, Magnificent, MOS, UC, Fez, Breathe, Cedars

lijkt me gaaf als ze opkomen tijdens het intro van Fez en de band begint te spelen en dan Bono: OOOOOOH!

en what's new here? denis nog steeds niet de ingang gevonden? ;-)

en heeft willy al haar verslag gepost! waaaauw, vind het zoooo gaaf dat jij er bij was willy!

zijn er verder nog dingen bekend geworden over de tour, data, presale enz.?

en hoe kun je hier PMen?

heel wat vragen, sorry :-D

hoop het nu weer wat bij te kunnen houden hier, ga nu ff de tuin in met op mn mp3.... :-D

doeiii

rond blzz 20 ongeveer verslag willy marian!!

via interact kun je ook pmmen, zie bij post, van iemand anders, links onder.....

9 maart aankondiging tour!!!

als het moet kun je het wel marjoleine....

ga ze ff mailen naar je nu....

pm is verzonden als het goed is Ilona :-)

ik ga me nu toch maar eens fatsoeneren en dan naar de stad...

tot laters!

done....3 stuks als het goed is marjoleine.....

later !!!!! cute.gif

oké tenx voor de info ilona.

zal ff op zoek gaan naar het verslag en ben er dan weer vandoor.... doeiii!

p.s.: eerst was er de spanning voor het nieuwe album, maar ben nu al ZOOOO zenuwachtig voor de kaartverkoop en aankondiging concertdata!

Juul wrote:

Madsm wrote:

Zo mijn 21 km van vandaag zitten er weer op. Begin een goed gevoel te krijgen over City-Pier-City-loop over 2 weken.

Laters!

Voor mij 15,7 km in de halve marathon snelheid. Dus best redelijk. En dat voor de eerste keer na de carnaval.

Zowel bij mezelf als bij mijn trainingsmaat draaide het van geen kanten. Na 1u5 de training gestaakt.

HELLO,HELLO

Goedemorgen Allemaal

Zo dat was ff lezen, ben kapot.....lol

Arie welkom in de Zoo

Willy, super leuk verslag en schiterend om dit mee te maken denk ik

Goeiesmiddags!!!!

Zo, voor het eerst sinds de carnaval heb ik behoorlijk door kunnen slapen zonder al te veel hoestbuien. Ik voel me gelijk weer een stukje fitter.

Vanmiddag gaan we de laatste details bespreken voor de wintersport. Een stel gaat met de auto en de rest met het vliegtuig. Eens zien hoe vol we de auto kunnenproppen smile.gif

Ik heb nog even de vliegtijden nageken en we vliegen 14 maart om 14.20 uur. Dat betekend dat als de kaartverkoop inderdaad op 14 maart is, dat ik dan 2 lutteleuurtjes achter de computer kan zitten voordat ik weg moet. frown.gif

Zal ik maar om voorrang gaan vragen bij Livenation........

U2 4ever wrote:

Goedemorgen allemaal,

Ik ben Arie en nieuw hier, maar niet een nieuwe U2 fan, al sinds 1984.

Ik lees vaak met jullie mee en dacht laat ik ook eens een berichtje sturen.

Eindelijk gaan de mannen weer touren.

I Can`t Wait Any Longer!

hoi arie! welkom!

ff een vraag....je bent toch niet heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel toevallig de arie die bij vertigo vooraan stond (linker b-stage) bij de maffe mexicanen?

Hey Denis! Ben idd weer aanwezig en niet voor maar eventjes. Heb nu meer tijd voor leuke dingen. Hoe gaat het met jou?

Welkom Arie!

marian wrote:

hoihoi,

zo hee, moet geloof ik wel iets van 80 pagina's bijlezen... dus dat laat ik maar ff geloof ik!

vind het nieuwe album super!!! was het wachten wel waard! mn ouders waren er gisteren even en bij het eerste nummer zijn mijn vader: "wow ik krijg helemaal kippenvel, zo mooi! dat had ik niet verwacht."

favorieten zijn tot nu toe NLOTH, Magnificent, MOS, UC, Fez, Breathe, Cedars

lijkt me gaaf als ze opkomen tijdens het intro van Fez en de band begint te spelen en dan Bono: OOOOOOH!

en what's new here? denis nog steeds niet de ingang gevonden? ;-)

en heeft willy al haar verslag gepost! waaaauw, vind het zoooo gaaf dat jij er bij was willy!

zijn er verder nog dingen bekend geworden over de tour, data, presale enz.?

en hoe kun je hier PMen?

heel wat vragen, sorry :-D

hoop het nu weer wat bij te kunnen houden hier, ga nu ff de tuin in met op mn mp3.... :-D

doeiii

hoi marian!

ik was idd benieuwd wat je van het nieuwe album vindt....nu weet ik het ;-) ik merk dat velen hier UC liefhebbers zijn....ik moet zelf eigenlijk zeggen dat ikdat toch een van de mindere nummers op het album vindt maar goed...smaken veschillen gelukkig :-)

vwb ingang tot "beneden"....helaas....nog altijd niks :'-( volgende week dan toch maar gaan spammen in de prob thread en nog een paar officieleberichten versturen via "help" .....maar.....ik vind het super tof dat de nu2f ook "vakantie" komt vieren met mij happy.gif

Juul wrote:

Madsm wrote:

Laters!

knap hoor heren!! ik doe het je niet na maar ik wil toch best wel een sprintje met jullie trekken in dublin, a'dam en/of brussel tongue.gif

D2601 wrote:

Hey Denis! Ben idd weer aanwezig en niet voor maar eventjes. Heb nu meer tijd voor leuke dingen. Hoe gaat het met jou?

Welkom Arie!

hoi debi!! leukkkkk dat je er weer bent!! zo druk geweest joh? binnenkort toch weer stressen en druk hier hoor maar gelukkig is dat leuke drukte en stresssmile.gif

al een idee waar je allemaal naartoe ga (of wilt?)

verder gaat ie goed hoor. drukkie druk met van alles en nog wat en heel erg uitziend naar bruce en u2 deze zomer! gaat echt geweldig worden! :-)

Wesi Black wrote:

Joepie!!

Ik heb eindelijk mijn e-mail adres kunnen verifieren. Lukte steeds maar niet.....

mooi mooi! :-)

volgens mij is dat ook niet echt gelukt....kwam wel op de site maar als ik op verify (of zoiets) klikte bleef ie maar op dezelfde pagina hangen.

maar ik heb vandaag ook het mailtje van u2.com ontvangen. had er al over gelezen in de prob thread maar bij mij staat de renewal datum er gewoon goed in en hadde bevestigen e.d. ook gelijk in m'n mailbox toen ik verlengde afgelopen maandag.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...