Jump to content
Sign in to follow this  
gloria002

buitenverblijf voor de Dutch Treat zo lang Denis in quarantaine zit!

Recommended Posts

Nou Denis.... laten we hopen dat je mailtje wat effect gaan hebben en ze er wat meer spoed achter zetten om je te helpen. Dit duurt toch echt belachelijk lang!

Ben inmiddels weer terug van 'Bolt'. leuke film hoor. Anouk vond het ook helemaal leuk en vroeg gelijk toen het afgelopen was of ik hem even wildedownloaden.....kuch,kuch......zou ik toch nooooooooit doen hahahaha. Ze zal nog even geduld moeten hebben

Haaaaaaaaaaai , sjonge wat een thuiskomst ;-)

Maar ik heb jullie gevonden en m'n lidmaatschap vernieuwd ( bedankt Iloon !!!!!!!!!!!! )

en nog bedankt voor de 107 mailtjes ;-))

Nu eerst maar even uitpakken en dan vanavond de site ontdekken en heul veul bijlezen.

Ik hoop dat alles oke is met jullie !! , onze vakantie was supergaaf !

Ga nu naar de stad. Doei, jongens, tot straks!

Hee Nicole,

Fijn dat je weer heelhuids terug bent. Je hebt aardig wat bij te lezen wink.gif

Maar om gelijk met de deur in huis te vallen.Ik ben van plan 23 juli t/m 26 juli in Dublin te zijn en ga zonder Dion dus ik heb dan een plekkie in dehotelkamer over ! (Heb voorlopig nog gereserveerd van 22 juli t/m 27 juli geloof ik)

quote ; Willie wat een topbelevenis moet dat geweest zijn zeg, dat zijn toch echt wel de snoepies op de taart hoor zulke dingen, being at the right place entime...........je moet een geluksengeltje op je schouder hebben gehad. Maar het is je hardstikke gegund hoor!!!

eek.gifeek.gifeek.gifeek.gif

Ben nu wel heeeeeeeeeeel benieuwd naar dit verhaal

Willy heeft the boys LIVE gezien ? holy griezels

Arie, welkom hier.

Leuk dat er toch steeds meer hier een berichtje achter laten wink.gif !

cockatoo wrote:
D2601 wrote:
cockatoo wrote:
hahaha...wat een plaatje ook dieder!

hey idee: zullen we allemaal met oogschaduw op naar de concerten gaan???? laugh.gif

het NU2F met guyliner en mandals. ooit blijf ik er nog ns in denk ik tongue.gif

natasja wrote:
Hee Nicole,

Fijn dat je weer heelhuids terug bent. Je hebt aardig wat bij te lezen eek.gifhappy.gif

want ik wil heeeel graag en ben helemaal nerveus nu er zoveel gebeurd is tijdens m'n vakantie.

maar eh , jou bedje is vol embarassed.gifhappy.gif

nicolleke wrote:

quote ; Willie wat een topbelevenis moet dat geweest zijn zeg, dat zijn toch echt wel de snoepies op de taart hoor zulke dingen, being at the right place en time...........je moet een geluksengeltje op je schouder hebben gehad. Maar het is je hardstikke gegund hoor!!!

imageimageimageimage

Ben nu wel heeeeeeeeeeel benieuwd naar dit verhaal

Willy heeft the boys LIVE gezien ? holy griezels

Jep, op een dak in Londen !! Ergens in de buurt van blz. 20 kan je haar verslag lezen.

Super he !!!!!

nicolleke wrote:
quote ; Willie wat een topbelevenis moet dat geweest zijn zeg, dat zijn toch echt wel de snoepies op de taart hoor zulke dingen, being at the right place en time...........je moet een geluksengeltje op je schouder hebben gehad. Maar het is je hardstikke gegund hoor!!!

happy.gif

maar idd Willy is in Londen bijgeweest.

het verhaal staat volgens mij ergens bij pagina 21/22.... voorlopig nog ff doorlezen dus wink.gif

nicolleke wrote:
natasja wrote:
Hee Nicole,

Fijn dat je weer heelhuids terug bent. Je hebt aardig wat bij te lezen wink.gif (Ik heb nog geen vliegtickets geboekt btw.....enneh de meestenwillen 27juli concert ook nog meepikken (laatste is speciaal schijnt hahaha) maar ik wil ook weer niet te lang weg zijn van m'n gezinnetje. We hebben heter snel over in ieder geval !

Als het dus voor jou nodig is lukt het vast om een dagje extra te boeken bij het hotel (waar we dus met zo'n beetje het hele NU2F zitten LOL)

natasja wrote:

Nou Denis.... laten we hopen dat je mailtje wat effect gaan hebben en ze er wat meer spoed achter zetten om je te helpen. Dit duurt toch echt belachelijk lang !

dat het lang duurt is idd een feit maar dat vind ik niet eens zo heel erg. het gaat mij gewoon om dat er totaal geen teken van leven is van de techies of wiedan ook waarin op z'n minst gewoon een indicatie gegeven wordt.....

oh en ik probeerde van de week de internationale service nummer te bellen maar het nummer was niet eens in gebruik. toen heb ik naar de VS gebeld maar na 30minuten stond ik nog in de wacht en moest ik ervandoor....

ze zullen het wel druk hebben en ik wil best geloven dat ze bezig zijn met de problemen maar ja...ondertussen is er nog geen solution on the horizon....

Lekker dat ze zo onbereibaar zijn. Maar dat niet reageren op mailtjes en je niet op de hoogte houden is toch gewoon belachelijk. Ook al hebben ze het nog zodruk.....beetje service mag je toch wel verwachten maar aan de andere kant is het wat dat betreft nog nooit anders geweest hier natuurlijk.

Hoi Nicole,

Fijn dat je weer terugbent en het leuk hebt gehad! Nu lekker stressen met zijn allen om de ticketkaartjes:-)

en nu moet ik echt naar buiten:-)

Yra66 wrote:

Hoi mijn naam is Yvonne:-) en als we naar het buiteland gaan dan wordt het toch dublin, na 87 de Kuip, 2001 Gelredome en 2005 Arena lijkt het me gewoon Super!!! Maar ja nog ff twijfelen dus.!! Ben trouwens al lid van U2.com vanaf 2002 maar nog nooit zo heel aktief geweest op het forum:-) lijkt wel of met het komen van de

jaren je steeds gestresster wordt van de ticketverkoop
wink.gif

hoi yvonne! happy.gif aangenaam!

komend jaar zal het idd anders worden met de ticketverkoop...ik ben daar zelf ook heeeeeeeeel benieuwd naar.

en u2 in rotjeknor....op de brug? helemaal toppie! en als ze nou bij hotel new york beginnen dan pak ik gewoon een liftje mee vanaf mijn werk :-)))) (you candream so dream out loud wink.gif)

Hoi Nicole! welkom terug uit de sneeuw!

veel gebeurd tijdens je verlof maar niks drastisch gemist hoor.

regel eerst dublin maar ff

en dan hoop ik straks reisverhalen te horen!

nou ja, mssn niet straks, om 5u vertrekken we naar AC DC. geen nood, ik zal het rustig houden. Wat denken jullie eigenlijk van me??!??

:P

Arie! welkom

Yvonne, je hebt gelijk, het wordt met elke tour moeilijker om tickets te scoren. Vertigo heeft heksentoeren gekost en ik verwacht deze keer nog erger. rustigblijven, we krijgen presales en zijn dan al voor een stuk gered.

Irma!! ik begrijp je stress over de 14de volkomen!

wij mogen in ons appartement blijven tot 10u 's morgens. ik heb de laptop mee (en nog een tweede voor 't geval de mijne uitvalt - ja hallo, stel jevoor!) en we hebben wifi maar ... zodra ik meer weet ga ik regelen met de receptie dat ik in noodgeval daar mag zitten (of eender waar ik op de wifi kaninpikken) zodat ik meer dan 2u heb om tickets te kopen. Ik hoop erop dat niet alles tegelijk in de verkoop kan gaan EN dat we presales krijgen. Een Europesepresale moet tickets opleveren binnen het uur, ook in de Franse Alpen. (ik mag het werkelijk hopen * zucht *). Maar bon, nog niet panikeren, het is nog zoverniet.

En laat het een troost zijn: voor elk concert waar ik de vorige tour heen wou, heb ik vroeg of laat tickets gevonden. Voor Brussel nog frontzone tickets aannormale prijs een week voor het concert.

Ook ik heb nog steeds de vurige hoop dat ik naar Dublin kan gaan. En dan wil ik natuurlijk ook in het Ardmore met de rest van de familie zitten.

Ik zie dat er nog steeds kamers beschikbaar zijn in de periode 23 / 28 juli. Wat was ook alweer de reserveringssite voor die gratis-te-annuleren-optie?

spanish eyes girl wrote:

't was inmiddels donker geworden. De dranghekken werden bij het troittoir weggehaald en de menigte kon naar voren lopen. Kwamen btw niet in de buurt van ons. Het verkeer werd omgeleid.

Om ong. kwart voor zeven was het zover. Kweet niet wie het was ene Chris kondigde U2 aan en hij vertelde ook dat eea live zou worden uitgezonden.

Tja, jullie hebben het ook inmiddels ook gezien. Ze begonnen met Boots en ik vond het werkelijk fantastisch. Tis echt een 'feest' nummer. Gaby en ik waren de enigen die het luidkeels stonden mee te bleren. Ik had nou niet echt het idee dat er zoveel U2 fans waren. 't was meer een menigte die op iets spectaculairs af was gekomen. Vervolgens werd Magnificent gespeeld. En dat was echt magnifique!!!!!

Daarna de meedijner Vertigo! Dat werd en masse meegezongen. En toen was het afgelopen. Ohw nee, er was nog tijd voor één nummer Beautiful day. Wohoooooooooo!!

Ik had al gehoord dat deze 4 nummers ook 's middags in de studio waren gedaan.

Het gevoel om er bijgeweest te zijn is onbeschrijflijk. Eigenlijk dringt het ook nog niet echt tot me door. Ik moet heel dringend die beelden weer zien. Wahaha!!

Kweet wel dat toen we destijds net gehoord of gezien hadden dat U2 in New York onder de Brooklyn Bridge had gespeeld, dat Denis en ik aan het msn-en waren. We zeiden toen tegen elkaar: Djeeeeezzzzz je zal het meemaken, dat je in Rotjeknor loopt en je maakt zoiets mee.

Nou heb ik het zelf meegemaakt. Het ongeloof dat plaatsmaakt voor realiteit. Echt superrrr!! Ben Tina ook zo dankbaar voor haar sms-je en voor het zoeken naar vluchten. Dikke smakkert meis voor jou. Ook voor Ilona, die altijd klaar staat om me te helpen. XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Btw foto's maken was echt geen doen. Heb er wel een paar, maar zijn het aanzien niet waard. Bedenk dat het gebouw best wel hoog was. Bovendien pikkedonker, Gigantisch veel licht on top of the roof.

Wat gaaaaaaaaaaaaaf Willy .... OMG eek.gif

JR01 wrote:

Ook ik heb nog steeds de vurige hoop dat ik naar Dublin kan gaan. En dan wil ik natuurlijk ook in het Ardmore met de rest van de familie zitten.

Ik zie dat er nog steeds kamers beschikbaar zijn in de periode 23 / 28 juli. Wat was ook alweer de reserveringssite voor die gratis-te-annuleren-optie?

Hey JR !,

Nou , anders kun je altijd nog op een luchtbedje happy.gif

En nu nog tickets .. pfff .. spannend.

Ga nu echt maar eens alles uitpakken , ben erg moe na een hele nacht autorijden.

Tot later,

Ook weer thuis. Gisteren 12 km en vandaag 16,1 km achter de kiezen. Tijden interesseren me even niet, ben al lang blij dat ik weer een beetje fatsoenlijk kantrainen na alle ellende. De heren van "nu2f" hebben zich weer kranig verweerd de afgelopen dagen haha.

JR, booking.com moet je hebben. wel ff kijken, er staat een optie tussen die je niet kunt wijzigen. zorg dat je de juiste vast hebt!

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...