Jump to content
Sign in to follow this  
gloria002

buitenverblijf voor de Dutch Treat zo lang Denis in quarantaine zit!

Recommended Posts

Hawkmoonnl wrote:

spanish eyes girl wrote:

Ik moet toch hoognodig wat aan mijn reputatie gaan doen. Ben denk ik nu degene met de minste briggies. Is wel eens anders geweest. haha!!

Juul heeft daar een trucje voor Willy. Ilona gebruikt die dagelijks roll.gif

Ik heb effe geprobeerd om die foto te vergroten Willy, maar omdat het 'slechts' een screenshot is wordt het er alleen maar lelijker op. Helaas.

Wellicht dat binnenkort echte foto's van het gebeuren op internet gaan circuleren?

Hehe, eindelijk kan ik weer normaal online,nou ja normaal zit hier met een laptop uit het jaar kruik,maar hij doet het tenminste. dinsdag gaat de andere pceven naar de pc dokter.

ga bou even hier bij lezen. ben zoooooooooo benieuwd naar de verhalen van Willy

Schrik me net verrot, was even vergeten dat er zo'n raar sirene-geluid komt nadat The Wanderer is afgelopen, haha.

JR01 wrote:

Schrik me net verrot, was even vergeten dat er zo'n raar sirene-geluid komt nadat The Wanderer is afgelopen, haha.

The wanderer = 3e helft JR. Die sla ik traditie getrouw over glasses.gif

Foto van net na het rooftop concert. Zoekplaatje om te kijken of Willy en Gaby hier opstaan...

P.S. Als ik onderaan de foto kijk, net links van het midden, dan zou ik toch zweren dat ik er zelf ook bij was roll.gif

3315130408_f3fe8f6f2f_b.jpg

Stond je hier ergens Willy?

3315132272_248ea4100a.jpg

JR01 wrote:

Ik heb effe geprobeerd om die foto te vergroten Willy, maar omdat het 'slechts' een screenshot is wordt het er alleen maar lelijker op. Helaas.

Wellicht dat binnenkort echte foto's van het gebeuren op internet gaan circuleren?

I hope sooooooooooooo!!

Als je op www.flickr.com een search doet op "U2 bbc roof top", dan krijg je redelijk wat resultaten...

JR01 wrote:

Stond je hier ergens Willy?

3315132272_248ea4100a.jpg

Wij konden Regent Street niet in kijken. Hadden daarom ook geen idee hoeveel mensen er zouden staan. Wel zo en nu en dan ff gechecked natuurlijk. Maar op eengegeven moment durfden we ons stekkie niet meer te verlaten.

JR01 wrote:

Als je op www.flickr.com een search doet op "U2 bbc roof top", dan krijg je redelijk wat resultaten...

Okeeeeeeeee, zal daar eens ff gaan loeren.

JR01 wrote:

Hold your clicks a moment please...

Flickr has the hiccups. We're looking into the problem right now.

Foto's mogen overal vandaan komen hoor Willy, zolang ze maar ergens op internet staan.

Hou er wel rekening mee dat als de foto die je hier plaatst erg breed is, dat de bladzijde dan redelijk onleesbaar wordt omdat de teksten dan aan derechterkant doorlopen over een lichte ondergrond. En dan kun je witte lettertjes dus nauwelijks meer lezen.

Goedemiddag/avond iedereen. Ben je er een dag niet moet je bijna 25 pagina's bijlezen, haha. Gisteren op de fanclubdag was erg gezellig. Leuk om maarten enilona te ontmoeten.

Had er de ltd box gekocht. Wat is ie erg goed!!! Magnificent en Stand Up Comedy en COL zijn toch wel mijn favoriete tracks.

Had gelezen dat je er redelijk lang over gedaan had om weg te komen ilona, klopt dat? Ik stond ook in de garage naast de p60 en was er binnen 10 minuten uit,incl. het wachten in de rij en naar de auto lopen.

Kan niet wachten tot 9 maart.

Vandaag 2 cavia's gekocht. 1 hebben wij Bono genoemd. Voor de andere helaas nog geen naam.

Heb geen gadget gehad, of het moet zijn dat ze de stoffen u2 tas bedoelen die je kreeg bij aankoop van het album.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...