Jump to content
Sign in to follow this  
gloria002

buitenverblijf voor de Dutch Treat zo lang Denis in quarantaine zit!

Recommended Posts

btw, ik heb gisteren al naar JR's ontwerp zitten staren. ik wil het wel proberen om het om te zetten in een borduurontwerp,voor op een topje of tee,maar...............dat programma staat op 'die andere' pc.........dus nog eventjes geduld!

dit kreeg ik net per mail.

If you intend to take advantage of the reduced annual fee of $32, this still gives you time to renew your subscription and take part in the tour ticketpresale, the details of which will be announced on March 9th.

Hallo Allemaal,

Ben nieuw sinds gisteren, maar volgens mij moet je heel de dag online blijven om alles te volgen, er zijn alweer 32 pagina`s voorbij sinds gisteren, wel leukdat er zoveel fans online zijn heel de dag.

Vraagje mijn webmail werkt al dagen niet meer, hebben jullie daar ook last van?

Nog een vraag ik lees overal dat je een presale code moet hebben voor de presale, waar vind ik deze of hoe kom ik eraan(ben lid van U2.com)?

Alvast bedankt medefans.

Juul wrote:

U2 heeft het nog steeds

door Ruben Eg

Geplaatst op maandag 2 maart 2009 om 10:36

'Beste band ter wereld' ontregelt spitsuur in Londen met verrassingsconcert

Ik dacht waar gaat dit heen. Ik ken Ruben Eg. Heeft ooit MusicMinded opgericht, soort van muziekblad. Echter door tegenvallende verkoopcijfers werd het al sneleen krantje, en is volgens mij nu helemaal ter ziele. Is ook een Disc Jockey in Hippolytushoef (geweest).

Daar heb ik ook een tijdje mijn hobby (1997-2004) uitgeoefend

Wel leuk om die naam dan weer 's tegen te komen

Secondly, as we now have a new system in place, previous log-in names that had a space or invalid characters (such as !, @, #) are no longer allowed.

Dacht al zoiets dat het probleem van Denis hiermee te maken zou hebben.

Tja, Denis, wie kiest er dan ook zo'n naam!! haha!!

Nee hoor, geintje, zit maar te dollen, vind het hartstikke sneu dat je niet in DT kan komen.

Hallo U2 4ever

Je vraag heb ik gisteren ook voorbij zien komen. Als jou webmail het niet doet, is die van ons ook niet werkende. Daar is geen verschil in hoor :D

en als je onlangs lid bent geworden, dan heb je mailtje ontvangen met daarin een coupon. Deze wordt mogelijk ook je pre-sale code.

Anders, mocht dit niet zo zijn, krijg je vast wel een mailtje met daarin deze code. 9 maart wordt tourschema bekend gemaakt.

Mocht je emailadres voor dit soort zaken je U2.com adres zijn, zou ik die even wijzigen. Dat kun je in je profiel doen!

Succes!

spanish eyes girl wrote:

If you intend to take advantage of the reduced annual fee of $32, this still gives you time to renew your subscription and take part in the tour ticket presale, the details of which will be announced on March 9th.

Ken je Jochem Myjer? Die zei in een conference: "Ik snap er niks van"

Ik vind de antwoorden meestal dubbel. Het kan zijn dat je er voordeel aan hebt, kan ook betekenen dat je dan alleen pre-sale ontvangt. En dus opnieuw moetbetalen...

Of niet?

veene1 wrote:

en natuurlijk ook voor alle anderen. artikel uit het AD van vandaag:

en daarin staat te lezen...

Eerder op de dag poogt de frontman de zweem van inhaligheid al te verdrijven. In de radiostudio van de BBC kondigt hij aan dat de kaartjes voor de komende U2-wereldtournee goedkoper worden. ,,Vanwege de recessie.''

Bedankt voor linkie Patricia

U2 4ever wrote:

Hallo Allemaal,

Ben nieuw sinds gisteren, maar volgens mij moet je heel de dag online blijven om alles te volgen, er zijn alweer 32 pagina`s voorbij sinds gisteren, wel leuk dat er zoveel fans online zijn heel de dag.

Het kan nog gekker dan 32 pagina's hoor. No worries. haha!!

1232605196_big.jpgIk heb zojuist de CDaangeschaft van NLOTH. Dit is een single case en dus ff makkelijker in gebruik. Auto etc, en songteksten... Voor slechts €10,99 en gratis thuis bezorgd! BijCD-wow

Hallo Pieter,

Hier Arie(U2 4ever), bedankt voor de info. Ben lid sinds de Vertigotour, maar net na presale van toen maar dat was toen niet zo`n succes, hoop maar dat dezekeer wel lukt! De mail met de coupon heb ik nog dus dat wordt afwachten.

En idd had gister de zelfde vraag gesteld maar er werdt toen zoveel gepost, dat ik waarschijnlijk niet ben opgevallen.

Mzzl, Arie(U2 4ever).

En idd had gister de zelfde vraag gesteld maar er werdt toen zoveel gepost, dat ik waarschijnlijk niet ben opgevallen.

Wij hebben inmiddels allemaal wel zo'n beetje geleerd dat er veel ons opvalt. We tetteren wat af! Ook op feestjes...Er ontgaat ons weinig Arie!

Zou dit draadje ook gesloten worden als we rond de 100 pagina's zitten? Netzo dat dit het geval was bij de DUTCH TREATS in International...

PieterVR wrote:

1232605196_big.jpg
Ik heb zojuist de CD aangeschaft van NLOTH. Dit is een single case en dus ff makkelijker in gebruik. Auto etc, en songteksten... Voor slechts €10,99 en gratis thuis bezorgd! Bij

Ik emigreer naar Nederland. In België 14,50 euro bij MM. Bij de andere cd-winkels kostte hij rond de 17euro.

PieterVR wrote:

Zou dit draadje ook gesloten worden als we rond de 100 pagina's zitten? Netzo dat dit het geval was bij de DUTCH TREATS in International...

En dan gewoon terug opnieuw beginnen

F*CK

ik kreeg ook een mail. van Live Nation

Ik wou me gisteren aanmelding bij Livenation.com met het oog op tickets voor US Shows en dat lukte niet. ik kreeg alleen US en CAnada als mogelijke landen waarje woont. ff mailtje gestuurd, kreeg ik dit antwoord

Thank you for contacting Live Nation Customer Support with your inquiry!

At this time, LiveNation.com is available for use by patrons in the United States and Canada. Patrons outside of the United States and Canada will be unable toregister for a My Tickets account or purchase tickets from LiveNation.com. If you are looking to purchase tickets from Live Nation to an event that is listedoutside of the United States or Canada, please visit our Live Nation International website:

http://www.livenationinternational.com/Home/Index.asp

We apologize for any inconvenience and please let us know if you are in need of further assistance with this or any other inquiry!

Sincerely,

Carter

Live Nation Customer Care

WAAR MOET IK DAN TICKETS KOPEN VOOR U2 IN NEW YORK ???????

PieterVR wrote:

spanish eyes girl wrote:

If you intend to take advantage of the reduced annual fee of $32, this still gives you time to renew your subscription and take part in the tour ticket presale, the details of which will be announced on March 9th.

Ken je Jochem Myjer? Die zei in een conference: "Ik snap er niks van"

Ik vind de antwoorden meestal dubbel. Het kan zijn dat je er voordeel aan hebt, kan ook betekenen dat je dan alleen pre-sale ontvangt. En dus opnieuw moet betalen...

Of niet?

Lievertie, ik moet vernieuwen. Staat in mijn profiel dat ik maar lid bent tot vandaag.

nope. er staat dat het nu haar laatste kans is om aan 32 dollar lid te blijven en wie lid is krijgt toegang tot de presale. (dat zetten ze erbij als lokkertje,niet om aan te duiden dat iemand die morgen lid wordt niet meer mag deelnemen aan de presales). Lidmaatschap laten verlopen en morgen opnieuw lid worden zou 50dollar kosten.

heb live nation ff gevraagd waar ze denken dat ik dan tickets zal moeten kopen voor U2 in NY. benieuwd naar het antwoord. en al zoekend naar een oplossingnatuurlijk, waar zitten m'n amerikaanse vriendjes? :-)

@Willy, ohwwww, ik dacht in een antwoord op die van Ilona. Vandaar de verwarring...

@Tina, ai! Da's wel sip zeg...zo wordt het je idd lastig gemaakt de band elders te kunnen bijwonen. Of heel veel abbo's nemen!

@Rubert, ik heb de CD gewoon via Internet gekocht hoor. CD-Wow is alleen een internetwinkel

gloria002 wrote:

heb live nation ff gevraagd waar ze denken dat ik dan tickets zal moeten kopen voor U2 in NY. benieuwd naar het antwoord.

Ah! Wij ook... laugh.gif

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...