Jump to content
Sign in to follow this  
gloria002

buitenverblijf voor de Dutch Treat zo lang Denis in quarantaine zit!

Recommended Posts

Hawkmoonnl wrote:

Morgen een duurloop Juul?

Morgen weer de eerste keer lopen na de carnaval. Hoeveel km weet ik niet. Denk ca 15km.

Wesi Black wrote:

cockatoo wrote:

ik zag trouwens net dat jay-z en beyonce bedankt worden in de "thanks to" credits van nloth

de elpee uitvoering is trouwens weer mooi! mooie foto boek d'r bij en op de platenhoezen zijn ook mooie fotos gekozen. kortom: leuke hebbeding. ik moet nog wel opzoek gaan naar goyb op vinyl. straks ook maar ff doen dan

ben nu echt pleitos! tot later!!!

Denis, ik heb mijn exemplaar via Amazon.co.uk besteld. Prijs vanaf £2,75. Komen nog wat verzend kosten bij, maar veel is dat niet. Binnen een week in huis
image

da's idd niet duur irma.....las het tocvh te laat alleen. vinyl singeltje is nu ook binnen. de prijs was €6.50

ben ff bij media markt wezen neuzen ook. aantrekkelijke prijzen daar (€10 gewone cd, €15 deluxe cd, €30 boek versie(zoiets dacht ik althans), €40 voor de boxen vinyl hadden ze daar ook (ik heb de prijs alleen niet gezien)

JR01 wrote:

Met andere woorden:

we gaan naar Rotterdam cockatoe.

(Hoi Denis!)

hahaha roll.gif

hoi jr! deze cockatoo gaat ook zo naar Rotterdam cockatoe

Wesi Black wrote:

Hihi, ik heb zojuist een tweede credit-card aangevraagd.

1 keer raden waar ik die voor ga gebruiken.......

ik heb geen idee eigenlijk..... tongue.gif

een ding alleen voor mensen die een 2e account hebben of willen nemen. ik meen ergens gelezen te hebben dat er op namen/addressen gecontroleerd zou kunnenworden (ik zal dat wel in de t&c gelezen hebben).

waar het zo'n beetje op neerkomt is dat u2.com het recht reserveert om evt mensen met dubbele accounts te verwijderen... ik heb deze gratis accountaangemaakt (cockatoo) vanwege de problemen natuurlijk maar eigenlijk ben ik ook in overtreding. en ik wilde een 2e betaalde account aanmaken met mijn amexmaar ja....die staat natuurlijk ook op mijn naam (alhoewel ook op naam van het werk.....geen idee of amex eigenlijk geaccepteerd wordt). hoe dan ook, 2eaccount lijkt me geen probleem als de CC maar op verschillende namen staan....misschien ben ik een beetje para maar het zou natuurlijk zonde zijn als ze strenggaan controleren.

Wesi Black wrote:

Om de rekening die je hebt op laten schrijven in het cafe tijdens de carnaval te betalen?

advanloon wrote:

Denis!!!!!!!!!

hoi adjeeeee!! jij ook hier! gezellig!

heb idd maar ff aan gratis account aangemaakt anders zou ik helemaal niet hier kunnen posten

Juul wrote:

Wesi Black wrote:

Om de rekening die je hebt op laten schrijven in het cafe tijdens de carnaval te betalen?

roll.giflaugh.gifroll.gif

PieterVR wrote:

godsamme, ik heb van pag 102 zitten nalezen, gaan we terecht even een uitstapje maken, ook alweer 12 pagina's.

Nou, die maar niet!

Waar moet ik nu reageren wat ik allemaal gelezen had?!?!

Uhhh, 90 pages...nou laat maar ff om alles terug gte halen!

valt me eigenlijk wel een beetje tegen pieter....had wel verwacht dat je alles terug ging lezen en uitgebreid verslag zou doen! tongue.gif

cockatoo wrote:

Wesi Black wrote:

ik heb geen idee eigenlijk.....
image

een ding alleen voor mensen die een 2e account hebben of willen nemen. ik meen ergens gelezen te hebben dat er op namen/addressen gecontroleerd zou kunnen worden (ik zal dat wel in de t&c gelezen hebben).

waar het zo'n beetje op neerkomt is dat u2.com het recht reserveert om evt mensen met dubbele accounts te verwijderen... ik heb deze gratis account aangemaakt (cockatoo) vanwege de problemen natuurlijk maar eigenlijk ben ik ook in overtreding. en ik wilde een 2e betaalde account aanmaken met mijn amex maar ja....die staat natuurlijk ook op mijn naam (alhoewel ook op naam van het werk.....geen idee of amex eigenlijk geaccepteerd wordt). hoe dan ook, 2e account lijkt me geen probleem als de CC maar op verschillende namen staan....misschien ben ik een beetje para maar het zou natuurlijk zonde zijn als ze streng gaan controleren.

O jee, hier heb ik echt geen seconde bij nagedacht.........

Misschien in het vervolg toch maar beter de t&c lezen........

Ach ja, de kaart is in ieder geval het eerste jaar gratis en misschien komt hij nog wel van pas als we in Hawaii weer in een hotel belanden waar ze geenMastercard accepteren.

cockatoo wrote:

Juul wrote:

Wesi Black wrote:

tongue.gifhappy.giftongue.gifhappy.gif

Juul wrote:

Hawkmoonnl wrote:

Morgen een duurloop Juul?

Morgen weer de eerste keer lopen na de carnaval. Hoeveel km weet ik niet. Denk ca 15km.

22 maart komt snel dichterbij Juul! Een halve marathon, pff nu nog even niet voor deze jongen. Morgen naar Leeuwarden voor 10km, heel misschien een 10EM.

����

Leuke filmpjes altijd. Zo had de marathon van Rotterdam er ook één toen ik die liep. Goh, wat heb ik van te voren vaak bekeken.

22 maart komt snel dichterbij Juul! Een halve marathon, pff nu nog even niet voor deze jongen. Morgen naar Leeuwarden voor 10km, heel misschien een 10EM.

Is er morgen in Leeuwarden een loopfestijn??? Leuk, zit je heel dicht bij! Wie is er vandaag naar de fanclubdag?

Had niet veel zin om het hele eind te rijden, wel voor andere U2 gelegenheden uiteraard!

Ikke naar koers gekeken. Extreem rare tactiek van die Nederlandse ploeg (rabobank) gezien.

En nu als de bliksem de tv weer uit. Heb hier een ceedeetje liggen die nog niet grijs gespeeld is. ;-) (of hoe noemt men dat in cd-termen?)

In het kader van 'bijbelse' verhalen:

LONDEN (ANP) - Een zakenman die zijn mobiele telefoon was kwijtgeraakt op het strand, was stomverbaasd toen het toestel opdook in een kabeljauw. Datberichtte het Britse dagblad The Sun vrijdag.

De 45-jarige Andrew Cheatle vertelde dat hij een week eerder met zijn hond aan het dollen was. ,,De telefoon moet uit mijn zak zijn gevallen en meegesleurddoor een golf.''

Toen Andrew winkelde voor een nieuwe telefoon, werd zijn 33-jarige vriendin gebeld. ,,Je oude mobiel belt mij'', aldus Rita Smith. Een visservertelde haar dat hij de telefoon die ochtend had gevonden in de maag van een flinke kabeljauw. Eerst had het mobieltje het niet gedaan, maar toen de visserzijn eigen simkaart erin stak wel.

De zakenman kon het verhaal niet geloven, maar ging toch kijken. ,,Mijn telefoon deed het na een week gewoon nog, hij stonk alleen een beetje en was watbeschadigd.'' Andrew heeft geen nieuwe telefoon gekocht.

JessLS wrote:

Is er morgen in Leeuwarden een loopfestijn??? Leuk, zit je heel dicht bij! Wie is er vandaag naar de fanclubdag?

Had niet veel zin om het hele eind te rijden, wel voor andere U2 gelegenheden uiteraard!

Die zijn er wel vaker in Leeuwarden. Morgen is weer zo'n dag en aangezien het wel een leuk loopweertje lijkt te worden......

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...