Jump to content
Sign in to follow this  
gloria002

buitenverblijf voor de Dutch Treat zo lang Denis in quarantaine zit!

Recommended Posts

Hawkmoonnl wrote:

Juul wrote:

Hawkmoonnl wrote:

Morgen een duurloop Juul?

Morgen weer de eerste keer lopen na de carnaval. Hoeveel km weet ik niet. Denk ca 15km.

22 maart komt snel dichterbij Juul! Een halve marathon, pff nu nog even niet voor deze jongen. Morgen naar Leeuwarden voor 10km, heel misschien een 10EM.
Ik kreeg net een mailtje van de sportschool en ja morgen 15 km op het programma.

Hawkmoonnl wrote:

In het kader van 'bijbelse' verhalen:

LONDEN (ANP) - Een zakenman die zijn mobiele telefoon was kwijtgeraakt op het strand, was stomverbaasd toen het toestel opdook in een kabeljauw. Dat berichtte het Britse dagblad The Sun vrijdag.

De 45-jarige Andrew Cheatle vertelde dat hij een week eerder met zijn hond aan het dollen was. ,,De telefoon moet uit mijn zak zijn gevallen en meegesleurd door een golf.''

Toen Andrew winkelde voor een nieuwe telefoon, werd zijn 33-jarige vriendin gebeld. ,,Je oude mobiel belt mij'', aldus Rita Smith. Een visser vertelde haar dat hij de telefoon die ochtend had gevonden in de maag van een flinke kabeljauw. Eerst had het mobieltje het niet gedaan, maar toen de visser zijn eigen simkaart erin stak wel.

De zakenman kon het verhaal niet geloven, maar ging toch kijken. ,,Mijn telefoon deed het na een week gewoon nog, hij stonk alleen een beetje en was wat beschadigd.'' Andrew heeft geen nieuwe telefoon gekocht.

LOL...had gewild dat die van mij het nog deed nadat half Leeuwarden erover heen was gereden.....:-( Ben al mijn nummers kwijt!

Hawkmoonnl wrote:

�
�
�
�

Leuke filmpjes altijd. Zo had de marathon van Rotterdam er ook één toen ik die liep. Goh, wat heb ik van te voren vaak bekeken.

Op 50 seconden begint mijn straatje en op 54 seconden aan de linkerkant mijn winkeltje en na 60 seconden weg straatje.

En nu ff die duitsers de winkel uit sturen. Is al 5 uur geweest en u2 staat voor mij te wachten.

Hoiiiiii !! Fijn om zo weer met Denis erbij te kunnen kletsen.

Duurt wel lang he, de problemen oplossen.

Ik hoop dat Willy vanavond snel online komt om zo ons te kunnen laten smullen van haar verhaal smile.gif

muis wrote:

potjandoosie.........had arena kunnen wezen......voor marjoleine....

hoop niet dat ze erg terleurgesteld is.....

ze zei het al op smn....maar toen zat ik al op de betaalpagina........

:-((((((((((((((

nee hoor, vind ik niet erg... weet niet of je dan erg omhoog moet kijken naar het podium...

gelukkig is ahoy niet zo groot, dus we zullen het best wel zien allemaal. neem wel een verrekijkertje mee, oogjes gaan op die leeftijd natuurlijk ook watachteruit... wink.gif

natasja wrote:

Ik hoop dat Willy vanavond snel online komt om zo ons te kunnen laten smullen van haar verhaal
image

jaaaaa, ik wil Willy d'r verhaal ook heel erg graag horen! moet wel een uitgebreid verslag worden hoor, ook al duurde het misschien maar effe... weeteigenlijk niet hoe lang ze heeft staan wachten daar voordat het begon...

Ik ga ff m'n konijnenhokkie schoonmaken voordat het weer donker is.

Tot zo !!

ik kom net terug van de fiets- en wandelbeurs. lekker afleiding gezocht in zonnige bestemmingen voor oktober/ november als er dan nog wat geld over is na tour,verhuizing etc.......

schoonmaak ze Natasja...

ik ga effe wat eten in de pan gooien!

muis wrote:

Madsm wrote:

muis wrote:

Volgens mij wou ze perse zitplaatsen. Of zit iedereen bij Cliff?

ja, allemaal zit....maar ik zag niet dat je via plattegrond kon bestellen......stommmmm

zie je vanmiddag maarten en rick!!

ik had ook niet gezien dat je via een plattegrond kon bestellen... maar het is goed zo hoor...

zou je bij alle concerten via een plattegrond kunnen bestellen???

ML13 wrote:

muis wrote:

Madsm wrote:

muis wrote:

Volgens mij wou ze perse zitplaatsen. Of zit iedereen bij Cliff?

ja, allemaal zit....maar ik zag niet dat je via plattegrond kon bestellen......stommmmm

zie je vanmiddag maarten en rick!!

ik had ook niet gezien dat je via een plattegrond kon bestellen... maar het is goed zo hoor...

zou je bij alle concerten via een plattegrond kunnen bestellen???

Bij eventim.de is dat al jaren gewoonlijk. De nederlandstalige site gaat daar klaarblijkelijk niet van afwijken. Persoonlijk vind ik het een uitstekendsysteem.

Aha hier zijn jullie. Ik heb veel gemist zeker...klopt dat een aantal van jullie al tickets naar Dublin hebben geboekt? Wow!

Volgens Ilona heb ik ook al vliegtickets maar dat is nog niet zo hoor :-) Ik ga in m'n uppie dus zou het prettig vinden om met iemand van hier tegelijk tekunnen vliegen (wel zo gezellig) dus vandaar dat ik nog heel ff wacht

Ik hoop dat er snel meer zekerheid over de tourdata komt. Ik vrees nogal dat het precies in mijn vakantie gaat vallen allemaal... frown.gif Wij komen de 25e terug uit Azie.

Duseh.....wie zijn er allemaal van plan om 23 juli naar Dublin te gaan en 26 juli weer terug ?

Op de BBc is nu de rugbywedstrijd Ierland-Engeland vanuit Croke park...zucht......

De inleiding voor dewedstrijd was erg mooi. Zag je eerst in beeld: If rugby was music, then it would be rock 'n roll.

Vervolgens hoorde je GOYB met beelden van het rugby EN U2 op de BBC rooftop. Het eindigde met Bono en Edge die fanatiek het Ierse team aanmoedigen!!!!

LEUK!!!!!!!!

natasja wrote:

Duseh.....wie zijn er allemaal van plan om 23 juli naar Dublin te gaan en 26 juli weer terug ?

Naahh...ik dus niet eek.gif

saskia67 wrote:

natasja wrote:

Naahh...ik dus niet
eek.gif

Ikke hoop van wel! Vliegtuig is geen probleem, misschien maar even onze ouwe trouwe B&B bellen....:-) Nu nog de centjes....

saskia67 wrote:

natasja wrote:

Naahh...ik dus niet
image

Blijf ook lekker thuis.

Ik denk dat het toch wel kiezen wordt voor veel fans, ook qua fondsen....kaartjes zullen niet goedkoop zijn helaas:-(

hoi hoi, ik heb ut ook gevonden hier.. Vooralsnog heb ik het hotel in dublin ook geboekt van 22 tot 27 juli.. Dat zou betekenen dat ik het laatste concert van27 niet meemaak ( als alle data idd zo zouden zijn) maar dat vind ik niet zo erg? Ik heb nog geen vlucht geboekt trouwens...

Nog geen verslag van Willy ??

Morgen overdag ben ik er niet, heb een meeting met mede Volvo 480 eigenaren; er komen er een stuk of 35 en zoveel heb ik er nooit bijelkaar gezien. Zal welgeinig zijn.. Het is in ieder geval droog morgen.. Ga nu iets te eten zoeken. Later..

hoi hoi, ik heb ut ook gevonden hier.. Vooralsnog heb ik het hotel in dublin ook geboekt van 22 tot 27 juli.. Dat zou betekenen dat ik het laatste concert van27 niet meemaak ( als alle data idd zo zouden zijn) maar dat vind ik niet zo erg? Ik heb nog geen vlucht geboekt trouwens...

Nog geen verslag van Willy ??

Morgen overdag ben ik er niet, heb een meeting met mede Volvo 480 eigenaren; er komen er een stuk of 35 en zoveel heb ik er nooit bijelkaar gezien. Zal welgeinig zijn.. Het is in ieder geval droog morgen.. Ga nu iets te eten zoeken. Later..

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...