Jump to content
Sign in to follow this  
gloria002

buitenverblijf voor de Dutch Treat zo lang Denis in quarantaine zit!

Recommended Posts

Wat leuk Cor, zoveel Volvo 480 liefhebbers bij elkaar. Veel plezier alvast !

Ik ga morgen op kraamvisite bij een kleine meid die 14 februari had moeten komen maar al 2 december besloot geboren te worden. Sinds 3 weken is ze lekker thuisen gaat het goed dus hoogste tijd om haar te gaan bewonderen. 's Ochtends ga ik eerst nog naar de bioscoop met Anouk naar Bolt ofzoiets wink.gif

Ik vind Winter eigenlijk wel een heel mooi nummer. Geeft me hetzelfde gevoel als Promenade. Ik weet, ik weet, ik mag niet vergelijken maar het heeft datsfeertje. Lekkerrrrrrrr.

Natas, als het op ons beider werk te realiseren is dan zouden wij ook de 23ste gaan maar we zouden wel een dag eerder terug gaan denk ik.

Jacqueline wrote:

Ik vind Winter eigenlijk wel een heel mooi nummer. Geeft me hetzelfde gevoel als Promenade. Ik weet, ik weet, ik mag niet vergelijken maar het heeft dat sfeertje. Lekkerrrrrrrr.

Hey Jaqueline,

Veel nummers op NLOTH doen mij denken aan de sfeer van dat soort nummers.....Eno/Lanois sausje....erg lekker...

Hoe gaat het verder met jou?

natasja wrote:

's Ochtends ga ik eerst nog naar de bioscoop met Anouk naar Bolt ofzoiets
wink.gif

Is erg leuk, Mika wilde meteen weer een keer gaan kijken :-) Zelf blijf ik deze films ook super vinden......veel plezier!

natasja wrote:

Duseh.....wie zijn er allemaal van plan om 23 juli naar Dublin te gaan en 26 juli weer terug ?

Ik geloof ik maar dan terug naar Bristol.

Madsm wrote:

natasja wrote:

Duseh.....wie zijn er allemaal van plan om 23 juli naar Dublin te gaan en 26 juli weer terug ?

Ik geloof ik maar dan terug naar Bristol.

Tja, dan wordt samen reizen best lastig wink.gif

Willy

Willy

Willy

Willy

Willy

Willy

Willy

Willy

Willy

Willy

Willy

Willy

Willy

Willy

Willy

Als in Amsterdam feest is op 20 en 21 juli (volgens de geruchten), dan kan deze Amsterdamse niet. sick.gifsick.gif

Maar Brussel lijkt me ook heel fijn. Of Barcelona! happy.gif

advanloon wrote:

Daar kan Willy niet omheen Juul!

Zou ik ook denken en de koffers uitpakken doet Willy morgen maar yay.gif

Inderdaad. Die koffers zijn niet belangrijk!

Wat heeft VVV overigens gedaan. Wij 1-1 tegen MVV. Wel met heel veel geluk nog 1-1 gemaakt. Nog steeds hopen op de periode (we staan nog 1e).

Mijn huidige favoriet van het Album is echt wel Magnificant. Heerlijk nummer. gaat zeker een hit worden. En een echt nummer om live te performen.

advanloon wrote:

Inderdaad. Die koffers zijn niet belangrijk!

Wat heeft VVV overigens gedaan. Wij 1-1 tegen MVV. Wel met heel veel geluk nog 1-1 gemaakt. Nog steeds hopen op de periode (we staan nog 1e).

Ook 1-1 maar het is dat rkc ook gelijk heeft gespeeld. VVV is helemaal uit zijn doen. Het is standaard rond de carnavalsperiode maar als het zo doorgaat wordenze echt geen kampioen. Moet ik wel erbij zeggen dat ze gisteren eigenlijk met een halve 2e elftal moesten spelen. Net heb ik top gezien op tv maar ze hadden delaatste 20 minuten echt dik kunnen winnen van mvv.

Magnificent is ook een lekker nummer. Andere nummers worden ook steeds beter. Yippieeeeeee.

Zijn jullie al vluchten naar en van dublin aan het boeken? Jullie vertrouwen die data? (24, 25 en 27/7) ...

Zou het dan kunnen dat ze op 29/7 in Brussel staan?

smile.gifzo, ookweer thuis van weg geweest.....

ULTRAmuis......nou jaaaah....roll.gifen nee, geen familie, niet dat weet in elkgeval...

zal ff verslagje maken van vanmiddag....

nog niet iedereen reggy!

ik vertrouw die dat data wel...ook die van brussel....:-)

Bericht van Willy!! Ze gaat eerst de koffers uitpakken, wasje draaien, douchen, eten koken, afwas doen, de hond uitlaten, was ophangen, buren bellen endaarna zal ze z.s.m. online komen smokin.gif

muis wrote:

smile.gif
zo,
ook weer thuis van weg geweest.....

ULTRAmuis......nou jaaaah....
roll.gif
en nee, geen familie, niet dat weet in elk geval...

zal ff verslagje maken van vanmiddag....

nog niet iedereen reggy!

ik vertrouw die dat data wel...ook die van brussel....:-)

Als de data kloppen ga ik niet in Dublin blijven tot na het laatste concert, anders wordt het nog hurry hurry naar Brussel. Misschien dat ik danenkel het eerste of het tweede concert ga (afhankelijk van de tix die te bemachtigen zijn).

En als het inderdaad zo zit moet ik mijn belofte nakomen en zal ik in Brussel een zitplaats hebben. Ik heb aan Jana (dochter van 8) beloofd dat als brusselniet mijn eerste concert van deze tour is, dat ze dan mee mag. Maar ik kan haar niet meenemen in GA, daar heeft zij (en wij dus ook) niets aan.

Hawkmoonnl wrote:

Bericht van Willy!! Ze gaat eerst de koffers uitpakken, wasje draaien, douchen, eten koken, afwas doen, de hond uitlaten, was ophangen, buren bellen en daarna zal ze z.s.m. online komen
smokin.gif

Achter 10 minuten dus? roll.gifroll.gif

Hawkmoonnl wrote:

Bericht van Willy!! Ze gaat eerst de koffers uitpakken, wasje draaien, douchen, eten koken, afwas doen, de hond uitlaten, was ophangen, buren bellen en daarna zal ze z.s.m. online komen laugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.gifroll.gif

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...