Jump to content
Sign in to follow this  
gloria002

buitenverblijf voor de Dutch Treat zo lang Denis in quarantaine zit!

Recommended Posts

You don't know how beautiful

You don't know how beautiful you are

You don't know, and you don't get it, do you?

You don't know how beautiful you are

Hey sexy teeth...

Get on your teeth, yeah

Not right now

Bossy teeth

mannen_40.gif

Ik zit toch niet hier op dit draadje en Willy is aan posten in Dutch Treat?

Wondering what the rest of the world would think of this topic... but what ever this one's about... U2 rules and we won't never have any boundariesholding us back nor down!!

De horizon is tenslotte geen lijn die ons begrensd... maar de plek waar de toekomst begint!

Here's to the future my friends... see you around in sound ;-)

The Bee

I was born, I was born to be with you

I was born, I was born to sing for you

Justified till we die, you and I will magnify

algemeen_1.gif

'k ging iets later weg dan de bedoeling was, want ron moest nog van zijn werk thuiskomen...

ipodje in auto en op weg.....op een gegeven moment had ik NLOTH, truus en filemeldingen geluiden.....indifferent.gif

na ruim een half uurtje rijden parkeergarage in....

"ff goed onthouden waar ie staat en hoe ik er straks weer in moet komen.."dacht ik bij mezelf...

wat een doolhof....maar goed, uitgang gevonden en er tegenover zag ik P60....

het was druk........maarten vertelde later dat er een dikke rij was om 13.00 uur al....

ruimte waar je van alles kon kopen, tshirts, speciaal gemaakt voor ned.fanclub, het btw kaartje van die

persoon....dus als we nog allemaal dezelfde tshirts willen hebben???? zonder BTW.....wink.gif

ook alle uitvoeringen van NLOTH, andere ouwe U2 meuk....

een losse cd kostte daar 18 euro....an me hoela.........wink.gif

liep verder en kwam in een grote zaal, zag er gezellig uit....bar, podium, rookhol boven....smokin.gif

hoe moest ik maarten nu vinden....U2 muziek hard aan, dus maar ff terug gelopen en maarten gebeld..

en ja hoor....hij was er....

nu nog rick vinden...rondje zaal en ja, maarten vond 'm!

hoe vond je het rick???

tussendoor nog foto van loek gemaakt...waarom zei ie, voor wie...???

voor ONZE juul.....

nou, juul, hij was helemaal blij met je hoor!!!happy.gif

niets dan lof.....bovendien heb je gezegd tegen loek dat iedereen maar carnaval moest komen vieren

in venlo volgend jaar......en wij dan???roll.gif

eerste optreden......acoustisch, nah, half denk ik....heo ze heten ben ik vergeten...zelf zeiden ze rick en simon....laugh.gif

maar...was best te pruimen......lekker meelallen altijd lekker....

daarna toespraakje loek...parijs gaat 100% door zei ie....georganiseerd....

verder waren ze bezig voor tickets NL...business to business...live nation......

ik denk dat we daar ons ook sterk voor moeten gaan maken......

willy is er al een beetje mee bezig geweest....wordt vervolgd denk ik zo.......

daarna het de beurt aan PRIDE.......moet zeggen......best goed!!!

het was pas hun derde optreden....maar klonk alsof ze het al jaren deden....

maarten moest helaas al eerder weg....nadat hij LP in een NLOTH tasje had gescoord....:-)

weer ff rookhol in.....gesproken met diegene van de tshirts.....

krijg zin in de tour na al die (ouwe) U2 nummers....konden waarschijnlijk nog geen NLOTH nummers

spelen helaas....

dacht, ga zo huis....rick gedag gezegd, nog ff aan de bar gehangen en in gesprek gekomen

met de gasten die ook in stairway waren (jr, juul en denis weten wel wie....wink.gif, waarbij denis

toen over zijn nek ging in de oude gracht...sick.gif)

kon met deze of gene nog mee ergens eten en/of stappen...maar nee, laat ik dat maar ff niet doen....grin.gif

nog zo'n gratis postertje gescoord en op huis aan, nadat ik eindelijk m'n auto had gevonden....pwieeuw....eyes.gif

zal ff wat, waarschijnlijk blurry, foto's uploaden......

reggy:

ook beetje mijn idee.....laatste dublin niet en wel brussel meepakken......

je prioriteiten stellen willy!!! hahahahaha

Hi Bee

We're a bunch of people who ran into each other in the Zoo in 2005 and we've become very good friends. For 4 years, we have spent our time in Zootopiain a thread called the Dutch Treat in the club section in the subscribed part of the zoo. But one of our friends, Denis, has a problem with his ac count and hecan't acces the subscribers section. In order for him to be able to be part of our conversations, we have set up this 'holiday residence' in thefree section until his acc ount is sorted out and he can come back with us.

muis wrote:

niets dan lof.....bovendien heb je gezegd tegen loek dat iedereen maar carnaval moest komen vieren

in venlo volgend jaar......en wij dan???
image
Heb ik dat gezegd?? Dag ut van nie maar jullie zijn ten alle tijd welkom !!!!!!!!!!!

, nog ff aan de bar gehangen en in gesprek gekomen

met de gasten die ook in stairway waren (jr, juul en denis weten wel wie....
image
, waarbij denis

toen over zijn nek ging in de oude gracht...
image
)

kon met deze of gene nog mee ergens eten en/of stappen...maar nee, laat ik dat maar ff niet doen....
image
De vrienden/kennissen van Antoni?

muis wrote:

reggy:

ook beetje mijn idee.....laatste dublin niet en wel brussel meepakken......

je prioriteiten stellen willy!!! hahahahaha

Als je de laatste show in Dublin laat lopen voor Brussel verklaar ik je voor kierewiet.

Hawkmoonnl wrote:

Kortom, je hebt het naar je zin gehad dus. Blurry foto's? Toch stiekem aan de drank zeker lol.

stiekem?

voor iemand die elke vrijdagavond een andere uitvoering van Smirnoff neergooit op dit forum?

hahaha!

ik laat om de dooie dood de laatste show in dublin NIET lopen voor Brussel!

gloria002 wrote:

ik laat om de dooie dood de laatste show in dublin NIET lopen voor Brussel!

Heel verstandig Tina. Het is de meest domme zet die je kunt maken om Dublin 3 te laten liggen voor Brussel.

Ik wil Dublin 3 absoluut ook mee maken !!!!!!!!!!!!!

is het nu zoveel specialer, laatste show in een land?????

ligt er ook maar aan waar je staat....vind ik....

En 3e concert is altijd specialer !!!!!!!! Denk maar terug aan Amsterdam 3 :-))))))) Heerlijk.

vooral als er 3 shows gespeeld worden is de laatste normaal gezien de speciaalste, zo leert de ervaring.

Dublin 3, Amsterdam 3 ... heel speciale avonden met sterk afwijkende setlisten, pareltjes en gekkigheden ...

Precies Tina, geen twijfel over mogelijk.

In Indonesië is een nieuwe vissoort ontdekt: de histiophryne psychedelica, een voelsprietvis.

Net als andere voelsprietvissen kan hij op zijn vinnen lopen. Hij zwemt een beetje vreemd, omdat zijn staartvin scheef zit.

Maar de manier waarop hij zwemt maakt hem ook uniek. Hij verplaatst zich door met zijn kiewen water weg te spuiten. De histiophryne psychedelica heeft eensoort van jetski-aandrijving.

De nieuwontdekte vis is perzikkleurig en net als een zebra helemaal gestreept. Hij heeft de grootte van een vuist.

gloria002 wrote:

vooral als er 3 shows gespeeld worden is de laatste normaal gezien de speciaalste, zo leert de ervaring.

Dublin 3, Amsterdam 3 ... heel speciale avonden met sterk afwijkende setlisten, pareltjes en gekkigheden ...

Geen speld tussen te krijgen. Laat ik het voorzichtig zeggen, laat je Dublin 3 schieten omdat je anders hurry up naar Brussel moet dan kun je je Dublin tripmaar beter helemaal op een laag vuurtje zetten (lees annuleren). Kortom Ilona, luister naar deze oude rotten laugh.gif

hello sweeties!

kom even snel langs, zit nog steeds op de pc van de jongens want die van my doet nog steeds erg raar. ik ga morgen een laptop bij mn broertje op halen, dus solong!

stiekum hoop ik dat de jongens nog gaan stappen want dan kan ik nog even hierlangs komen wink.gif

Juul wrote:

In Indonesië is een nieuwe vissoort ontdekt: de histiophryne psychedelica, een voelsprietvis.

Net als andere voelsprietvissen kan hij op zijn vinnen lopen. Hij zwemt een beetje vreemd, omdat zijn staartvin scheef zit.

Maar de manier waarop hij zwemt maakt hem ook uniek. Hij verplaatst zich door met zijn kiewen water weg te spuiten. De histiophryne psychedelica heeft een soort van jetski-aandrijving.

De nieuwontdekte vis is perzikkleurig en net als een zebra helemaal gestreept. Hij heeft de grootte van een vuist.

heh??

lol!

vanwaar die plotse interesse voor vissen?

Juul wrote:

Maar de manier waarop hij zwemt maakt hem ook uniek. Hij verplaatst zich door met zijn kiewen water weg te spuiten. De histiophryne psychedelica heeft een soort van jetski-aandrijving.

Zag de beelden voorbijkomen in het Journaal lol.

Was nog anders nieuws als u2 nieuws Tina ;-)))))))

Juul wrote:
muis wrote:

in venlo volgend jaar......en wij dan???wink.gif

de joshua tree werd niet verloot btw....

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...