Sign in to follow this  
muis

buitenverblijf voor de Dutch Treat zo lang Denis in quarantaine zit! deel 2

Recommended Posts

bored.gif
EVEN LICHTEPANIEK NIET QUOTEN GEEN REPLY?????????

DEEL 2..................................................

Schijnt dat de mensen die NLOTH pre-ordered hebben bij Itunes VS/ UK alleen NLOTH-2 hebben gekregen. Vind ik toch misleidend.

Dieder wrote:

Schijnt dat de mensen die NLOTH pre-ordered hebben bij Itunes VS/ UK alleen NLOTH-2 hebben gekregen. Vind ik toch misleidend.

Dat wa toch bekend Dieder? Dat alleen die als bonus erbij werd gegeven.

Ik had Winter naar YouTube geupload. Ging helemaal goed, tot en met verifiëren. Mag niet...tssss

eens kijken of ik het anders op kan lossen... eek.gif

huh? hebben ze deel 1 nu al gelocked? vaaaaaaaaaaag!!

kom alleen heel snel buurten hoor.... ik had gisteren een pm naar baja gestuurd (ik was volgens haar lijstje een G case dus ik mocht haar pm-men met mijnprobleem). ik heb nog niks gehoord in ieder geval dus een oplossing is er nog niet. ik begrijp dat tom met dezelfde probleem zit... ik hoop toch echt dat hetprobleem voor 9 maart (of in iede rgeval voor de codes verstuurd worden) opgelost is

enne....ik las hier en daar wat over "winter"...is dat nou een bonus nummer ofzo?

ik heb verder nog niks terug kunnen lezen maar ik ben heel benieuwd hoe tina het gisteren heeft gehad bij ac/dc.....

moet gelijk weer vandoor....tot gauw!

doei doei!

Lichte paniek ???? Nou het was wel meer dan dat hoor roll.gif

Maar goed....we kunnen weer verder !!!

Hey Denis!

Winter staat op de DVD Linear. Lekker liedje wel.

Tja, ik vind het van de zotte dat jouw (en van nog vele anderen) probleem niet opgelost is / kan worden

Linkje komt straks van Winter... hihi

Vanavond naar Slagerij van Kampen....hebben we eigenlijk allebei geen puf voor maar als we er eenmaal zitten komt het vast wel goed !

Jeumig Denis......nog steeds geen oplossing. Het is echt belachelijk. Hoe moeilijk is het om de namen die niet mogelijk zijn om te zetten naar andere namen! Ik vind dat je er nog best kalm onder blijft wink.gif

natasja wrote:

Vanavond naar Slagerij van Kampen....hebben we eigenlijk allebei geen puf voor maar als we er eenmaal zitten komt het vast wel goed !

En daarna krijg je weer energie!

http://www.u2gigs.com/show1546.html

Wordt bij ons uitgezonden via Het Gesprek. Tenminste, dit optreden is toch bij talkshow van Letterman? En dan moet het ook nog een rechtstreekse uitzendingzijn...

Ja netzo als in de good old days Willy. Rond d e100 en draadje wordt geblokkeerd.

Some things never change...

Ik hoop wel dat de pre-sale niet ook weer zo'n chaos gaat worden als toen...

Nu weg!

Byeeeeee

PieterVR wrote:

Ik hoop wel dat de pre-sale niet ook weer zo'n chaos gaat worden als toen...

Daar ben ik ook best wel bang voor. Heb gevoelsmatig nog geen aanwijzingen dat het deze keer anders/beter zal gaan. Maar ja....afwachten maar he!!

Is er nog iemand die van plan is de 23ste richting Dublin te gaan (ik heb ff terug gelezen en zag dat Patricia en Ad de 22ste al erheen gaan) ?

Vind het wel fijn om met iemand van hier samen te kunnen reizen en ik krijg zo zoetjes aan ernstig de behoefte om de vliegtickets ook maar geregeld te hebben

Nou....ff opfrissen en dan gaan we zo richting nieuwe luxor.

Fijne avond allemaal !!

Ik heb vandaag ook wat heen en weer ge-pm-d met Baja over Evelien haar account, maar hij werkt nog steeds niet op het forum.

Maar WTH, als we maar een presale code krijgen.

Madsm wrote:

Ik heb vandaag ook wat heen en weer ge-pm-d met Baja over Evelien haar account, maar hij werkt nog steeds niet op het forum.

Maar WTH, als we maar een presale code krijgen.

Lijkt me inderdaad het belangrijkste wink.gif

Weer een nieuw draadje dus.

Ik heb vandaag trouwens nog een persoonlijke mail van de GROENE DAME gehad. Die stelde mijn persoonlijke felicitatie van 400 posts richting Ilona niet zo opprijs, haha. Ze houd hier dus alles in de gaten!

Van meneer You Tube mag het niet, maar van De wel edel gestrenge meneer Daily Motion is het toegstaan. Uhhh, zolang het duurt waarschijnlijk!

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.