Sign in to follow this  
muis

buitenverblijf voor de Dutch Treat zo lang Denis in quarantaine zit! deel 2

Recommended Posts

Tina wrote:

ik kreeg ook een mail. van Live Nation

Ik wou me gisteren aanmelding bij Livenation.com met het oog op tickets voor US Shows en dat lukte niet. ik kreeg alleen US en CAnada als mogelijke landen waar je woont. ff mailtje gestuurd, kreeg ik dit antwoord

Thank you for contacting Live Nation Customer Support with your inquiry!

At this time, LiveNation.com is available for use by patrons in the United States and Canada. Patrons outside of the United States and Canada will be unable to register for a My Tickets account or purchase tickets from LiveNation.com. If you are looking to purchase tickets from Live Nation to an event that is listed outside of the United States or Canada, please visit our Live Nation International website:

We apologize for any inconvenience and please let us know if you are in need of further assistance with this or any other inquiry!

Sincerely,

Carter

Live Nation Customer Care

WAAR MOET IK DAN TICKETS KOPEN VOOR U2 IN NEW YORK ???????

Even vanuit het 'oude' draadje hierheen gehaald. Lijkt mij wel belangrijk.

Ik verwacht overigens niet dat de presale een chaos zal worden. Het zal druk zijn op U2.com en de site van ticketmaster.ie zal bijvoorbeeld wel vollopen maarverder verwacht ik eerlijk gezegd geen chaos. Ben er eerder een beetje bang voor dat de vraag voor concerten zoals in Dublin en NY het aanbod bij de presalezal overstijgen. Zijn er stiekem toch veel lid geworden de laatste tijd. Op het liveforum was nog een discussie op mensen die lang lid zijn van U2.com voorrangmoeten krijgen boven ' nieuwelingen'. Lastig punt vindt ik dat. Waar trek je dan namelijk de grens. Ach ja, we will see.

Raar dat je via livenation usa geen kaartjes kan bestellen vanuit Europa. Echter verwacht ik ook hier geen probleem. Ik verwacht dat de verkoop zelf in de usawel via ticketmaster.com zal lopen (namens livenation). Meestal is dat het geval, in ieder geval hier in europa wel (eventim, telticketservice,ticketmaster.co.uk, ect)

Poeh, ik schrok in draadje 1 ook wel even toen ik net geen reply mogelijkheden zag...

Is toch raar hoe snel je aan dit mooie witte vak genaamd quick reply gewend raakt.

natasja, wil je ff je vluchtgegevens enzo doorgeven via pm????

willy en ik moeten nog boeken.....zal ook wel niet lang meer duren......hahahahaha

en zo goedkoop mogelijk....ben me net de t*ring geschrokken van de WOZ belasting......slik.......

thanks voor het filmpje pieter, lekkerder plakken dan plaatjes en foto's...;-))))

huh adje, wat voor criminele felicitatie had je dan voor me???? hahahahahaha!! nou ja zeg.....

big sister still watching.....;-)

goedenavond btw!!!

ff bol.com betalen.....dacht, uren na het uitpakken van de box...zit niet eens een rekening bij...

gelukkig lag het stuk karton nog op tafel.....;-)

veel plezier vanavond natasja en dion!!!

ja tina....hoewast??

had vanmiddag eerst een hele andere achtergrond......grijs met zwarte letters...en bredere kolom....

moet zeggen....stuk relaxter voor m'n oogies.....:-)

lichte paniek....idd niet pieter.....GROTE PANIEK!!!!

wilde bitache al pmmen.....hahahahahaha

tot zo

muis wrote:

ff bol.com betalen.....dacht, uren na het uitpakken van de box...zit niet eens een rekening bij...

gelukkig lag het stuk karton nog op tafel.....;-)

Ohwwww jee!

Volgens mij is dat stuk karton allang ergens in een grijs afvalcontainer beland.

spanish eyes girl wrote:

FJ, Hoe heb jij dan destijds tickets besteld voor NY??

Voor 2 shows via de presale van u2.com en de overige 3 shows via ticketmaster (links lag destijds een stapel valiumpillen en rechts 2 lege asbakken happy.gif).

Overigens verwacht ik dat de verkoop van tickets in amerika ook deze keer via ticketmaster zal lopen. Livenation verkoopt kaarten via eventim (tenminste ineuropa). Voor zover ik weet heeft ticketmaster in amerika een monopolie positie op dat gebied. Want..........................

als je via livenation.com (de amerikaanse site) een kaartje besteld kom je uiteindelijk gewoon op de site van ticketmaster terecht.

Dus dames, jullie kunnen vannacht weer met een gerust hart gaan slapen.

Hawkmoonnl wrote:

spanish eyes girl wrote:

FJ, Hoe heb jij dan destijds tickets besteld voor NY??

Voor 2 shows via de presale van u2.com en de overige 3 shows via ticketmaster (links lag destijds een stapel valiumpillen en rechts 2 lege asbakken
image
).

Overigens verwacht ik dat de verkoop van tickets in amerika ook deze keer via ticketmaster zal lopen. Livenation verkoopt kaarten via eventim (tenminste in europa). Voor zover ik weet heeft ticketmaster in amerika een monopolie positie op dat gebied. Want..........................

als je via livenation.com (de amerikaanse site) een kaartje besteld kom je uiteindelijk gewoon op de site van ticketmaster terecht.

Dus dames, jullie kunnen vannacht weer met een gerust hart gaan slapen.

Dat wilde ik van je horen FJ!! thkx!!

pieter! bedankt voor het filmpje! ik was nog niet aan otegekomen om linaer te kijken. maar mooi nummer idd. meneertje op de motor is alleen wel keihard gezakt!hij kijkt niet eens goed naar links of rechts als hij van baan veranderd ....LOL

verder wel heel vaag van livenation USA......zou het een idee zijn om een account aan te maken met een US adres anders?

en natasja is dus naar de nieuwe luxor...ben benieuwd welke show ze gaat zien...les mis? en vwb kalm blijven....ondertussen word ik eerlijk gezegd minder kalm.lijkt wel of ik tegen een muur praat....of in dit geval tegen een muur pm & post.....

adje: erg flauw van bistache hoor.....ipv dat ze mijn pm beantwoord valt ze jou lastig met onbenullige berichtjes....(ben trouwens wel benieuwd wat er nou zo"crimineel" was zaols ilona dat hartelijk beschrijft :-))

enne.....ilona.....rekening bolletje....hahaha....gelukkig had je de verpakking nog idd :-)

pieter: oei......verpakking weg gegooid al? :-/

Let vooral even op de voorverkoop datum voor de show van U2

Bruce Springsteen and U2 to play massive summer gigs at Hampden

THE Boss and Bono are hitting Scotland for two spectacular gigs this

summer.

We can reveal Bruce Springsteen And The E Street Band will headline

Hampden Park in Glasgow on Tuesday, July 14.

It's the US superstar's first gig in Scotland with his group for 28

years.

U2 will follow him to the national stadium to play a massive show - on

Tuesday, August 18 - to promote new album No Line On The Horizon.

The Boss's date is only the fifth time he's appeared in Scotland and

follows weeks of secret negotiations.

Last month he topped the charts with brilliant album Working On A

Dream and was confirmed as headline act for Glastonbury Festival in

June.

His E Street Band - featuring guitarists Miami Steve Van Zandt and

Nils Lofgren and saxophone star Clarence Clemons - are one of rock's

greatest live acts.

They showed why when they wowed 73,000 fans - plus millions watching

on TV around the world - at Hampden - and now it's official.

Scotland was the first rock territory - outside their native Ireland -

to be conquered by Bono, The Edge, Adam Clayton and Larry Mullen Jr.

And they're promising their greatest stadium show yet.

Bono said: "What we've planned for outdoors has never been done

before. It's a feat of engineering genius."

The supergroup are riding high with new single Get On Your Boots from

their 12th studio album No Line On The Horizon.

It was produced by the studio dream team of Daniel Lanois, Brian Eno

and Steve Lillywhite in Morocco, Dublin and London.

U2 wowed Barack Obama and two million fans when they played at his

inauguration gig.

For Springsteen tickets, call Live Nation on 0844 576 5483 and 0844

481 5880 or use www.gigsinscotland.

com, www.livenation.co.uk, or

ww.secxtra.com from 9am on March 6. U2 details to come.

THE BOSS

WHEN: July 14

WHERE: Hampden

TICKETS: £55 and £47.50 on sale 9am, Friday March 6.

U2

WHEN: August 18

WHERE: Hampden

TICKETS: On sale from March 20. Prices to be confirmed.

@ fj......tripje glasgow dan ook maar doen? haha (vrees dat mijn concertenbudget tegen aardig richting de nul is...)

maare....20 maart dus......

wiiiiiiiiiiii...........denk dus gelijk dat ticketverkoop voor europa niet lang na bekendmaking tourdata is.....

maar jemig.....bruce én U2......ook niet gek!!!

grapje zeker pieter...;-)

natasja is naar slagerij van kampen las ik denis....

ben nog niet echt ongerust hoor. ik veronderstel dat het antwoordmailtje van live nation wel één en ander zal verduidelijken. en anders vind ik wel iemand dieeen account maakt dat ik dan ff kan 'lenen' :)

als je gelijk hebt zal het nog zo gemakkelijk zijn want dat account bestaat al sinds de hawaii presale.

AC/DC ? hahaha, ah schitterend hé :-)

Moet zeggen, ik was niet al te dolenthousiast om te vertrekken. erg moe. en onderweg hebben we ellenlange files gehad. 't was hier het einde van dekrokusvakantie en er moest gigantisch veel volk terug naar huis. we zijn dus van de snelweg (traagweg) gereden en hebben onze weg gezocht langs de gewone wegenom toch maar op tijd in A'pen te geraken. normaal 1,5 uur ... nu 2,5 uur . Eenmaal ginder pinte gepakt en dan naar binnen.

o neen, niet zo snel!

we hadden etickets ontvangen en de link die ik ontvangen had wou eerst niet werken. Na 3 keer proberen heb ik teleticketservice gemaild om te zeggen dat deboel niet marcheerde ... vervolgens kreeg ik een nieuwe link maar de grote computer stond niet aan dus kon ik niet afdrukken. pas na 5 keer de site bezoekenheb ik dus m'n kaartjes afgedrukt en laat dat nou de reden zijn waarom ik bij het betreden van de zaal niet direct binnen mocht. eerst langs de kassapasseren, ID kaart boven halen ... waarop ik gewone tickets afgedrukt kreeg ..; wel fijn :-) maar ... laat het een les zijn voor iedereen hier!!!! als jeetickets krijgt, ga niet meer op de link staan want ze kunnen dat dus volgen hoeveel keer je die ticketsite betreedt en als je op die manier uit de queuegehaald wordt op een U2 concert kun je je lekker plaatsje na een dag in de queue wel schudden. zie je 't al gebeuren?

een ervaring rijker zijn we onze plek gaan opzoeken. 2de ring ... hoog en droog zeg maar. en ik dacht allé, wat zal dit geven. ahwel, 't was leuk. echtleuk. ik heb me zitten bedenken dat ik na 26jaar concerten bezoeken dit toch echt nog wel moest meemaken : Angus Young die in z'n schoolpakje over hetpodium huppelt ... die overbekende riffs ns live horen ... fantastisch jeugdsentiment. toen hij aan z'n halve striptease begon ben ik pas echt beginnengrijnzen (onderbroek met AC/DC op de kont is echt wel lachen) en die grijns is de rest van het concert gebleven. Jeugdsentiment en eindeloze cliches voor eenreal hard rock show maar 't is toch genieten geblazen. en laat het geweten zijn: Angus mag richting de 60 gaan ... ik weet niet wat hij doet als workoutmaar z'n conditie is ijzersterk en ik denk niet dat je veel mannen van zijn leeftijd zult tegenkomen die nog zo'n torso hebben.

hahahahaha, de opblaaspop (gonna tel you a story!! 'bout a woman I know ... ) eentje wier voet op de maat meehuppelt. skitterend. lol.

pascal heeft wat foto's gemaakt, ze zijn verduveld goed ondanks de afstand. maar de filmpjes die zijn fenomenaal! ik sta verstomd van hoe goed de klank is,bijna beter dan in de zaal!

o ja, ik heb wel m'n oordoppies ingedaan. niet fanatiek maar toch ... better safe than sorry.

KANONNEN!!!

jaja, die hadden we ook. bij 't einde. LOL

denis, lijkt me ook dat je inmiddels helemaal simpel ben van al dat gedoe.....pffffffffffffffffffffffff......

weet niet wat ik zou doen....denk laptoppie uit het raam gooien......

en oooh....ze moeten het zo snel weten, wie er niet op kan komen....enz....

en dan nog niets horen.....van de zotte....

cockatoo wrote:

@ fj......tripje glasgow dan ook maar doen? haha (vrees dat mijn concertenbudget tegen aardig richting de nul is...)

maare....20 maart dus......

Ik zal eens kijken naar een goedkoop vliegreisje......pimp.gif

muis wrote:

wiiiiiiiiiiii...........denk dus gelijk dat ticketverkoop voor europa niet lang na bekendmaking tourdata is.....

maar jemig.....bruce én U2......ook niet gek!!!

Is niet op dezelfde dag Ilona....helaas....

A.s. zaterdag begint de voorverkoop voor Pinkpop (30 mei Bruce Springsteen). Ga toch maar proberen om een dagkaart voor 30 mei te bemachtigen. Naar het schijntverkopen ze slechts 10000 dagkaarten, yikes. Kortom, als je zaterdagochtend tussen half tien en pak 'm beet 11 uur niets te doen hebt (en een beetje wiloefenen) dan ben je van harte welkom op de msn groep.

Als ik mij niet vergis gaat Denis ook (maar die wil wellicht een ticket voor alle dagen) en wie weet gaan of willen nog wel meer mensen naar Bruce op Pinkpop!

kanonnen....hahahahaha!!!

wat een reis tina...maar gelukkig de moeite waard voor de AC/DC gabbers....:-))

en etickets....nou, wil je niet meemaken!!!!:-(((

en welkom corina!!!

lekker drankje lijkt me...;-)

Evening y'all.....allemaal al aan het boeken voor Dublin...ik weet nog niet of ik de 22 of 23 weg wil...kan zijn dat Amsterdam op 22 ste wordtgepland.....dan ga ik de 23ste. Enne, hotelprijzen in Dublin zijn bij sommige hotels al 3 keer opgeschroefd. Hebben jullie al iets geboekt???? Heb er 2 op hetoog, heb al gemaild, kan nog geboekt worden gelukkig......ook vluchten zijn er nu nog, maar niet lang meer denk ik. Hebben jullie die ook al geboekt????

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.