Sign in to follow this  
muis

buitenverblijf voor de Dutch Treat zo lang Denis in quarantaine zit! deel 2

Recommended Posts

Wat heb je dit weer prachtig verwoord Tina!! Geweldig om te lezen!

Maar wat bedoel je nu pcies met die etickets? Op welke link mag je niet meer staan? Kan het maar beter nu helemaal begrijpen dan dat het straks idd evt. foutgaat! Of maar gewoon echte tickets bestellen i.p.v. etickets...

En een goedenavond iedereen!

nu zaterdag? het spijt me verschrikkelijk maar ik zal onderweg zijn naar m'n skiverlof. anders zou ik zeker online gaan om te helpen.

gloria002 wrote:

ben nog niet echt ongerust hoor. ik veronderstel dat het antwoordmailtje van live nation wel één en ander zal verduidelijken. en anders vind ik wel iemand die een account maakt dat ik dan ff kan 'lenen'
:)

als je gelijk hebt zal het nog zo gemakkelijk zijn want dat account bestaat al sinds de hawaii presale.

AC/DC ? hahaha, ah schitterend hé :-)

Moet zeggen, ik was niet al te dolenthousiast om te vertrekken. erg moe. en onderweg hebben we ellenlange files gehad. 't was hier het einde van de krokusvakantie en er moest gigantisch veel volk terug naar huis. we zijn dus van de snelweg (traagweg) gereden en hebben onze weg gezocht langs de gewone wegen om toch maar op tijd in A'pen te geraken. normaal 1,5 uur ... nu 2,5 uur . Eenmaal ginder pinte gepakt en dan naar binnen.

o neen, niet zo snel!

we hadden etickets ontvangen en de link die ik ontvangen had wou eerst niet werken. Na 3 keer proberen heb ik teleticketservice gemaild om te zeggen dat de boel niet marcheerde ... vervolgens kreeg ik een nieuwe link maar de grote computer stond niet aan dus kon ik niet afdrukken. pas na 5 keer de site bezoeken heb ik dus m'n kaartjes afgedrukt en laat dat nou de reden zijn waarom ik bij het betreden van de zaal niet direct binnen mocht. eerst langs de kassa passeren, ID kaart boven halen ... waarop ik gewone tickets afgedrukt kreeg ..; wel fijn :-) maar ... laat het een les zijn voor iedereen hier!!!! als je etickets krijgt, ga niet meer op de link staan want ze kunnen dat dus volgen hoeveel keer je die ticketsite betreedt en als je op die manier uit de queue gehaald wordt op een U2 concert kun je je lekker plaatsje na een dag in de queue wel schudden. zie je 't al gebeuren?

een ervaring rijker zijn we onze plek gaan opzoeken. 2de ring ... hoog en droog zeg maar. en ik dacht allé, wat zal dit geven. ahwel, 't was leuk. echt leuk. ik heb me zitten bedenken dat ik na 26jaar concerten bezoeken dit toch echt nog wel moest meemaken : Angus Young die in z'n schoolpakje over het podium huppelt ... die overbekende riffs ns live horen ... fantastisch jeugdsentiment. toen hij aan z'n halve striptease begon ben ik pas echt beginnen grijnzen (onderbroek met AC/DC op de kont is echt wel lachen) en die grijns is de rest van het concert gebleven. Jeugdsentiment en eindeloze cliches voor een real hard rock show maar 't is toch genieten geblazen. en laat het geweten zijn: Angus mag richting de 60 gaan ... ik weet niet wat hij doet als workout maar z'n conditie is ijzersterk en ik denk niet dat je veel mannen van zijn leeftijd zult tegenkomen die nog zo'n torso hebben.

hahahahaha, de opblaaspop (gonna tel you a story!! 'bout a woman I know ... ) eentje wier voet op de maat meehuppelt. skitterend. lol.

pascal heeft wat foto's gemaakt, ze zijn verduveld goed ondanks de afstand. maar de filmpjes die zijn fenomenaal! ik sta verstomd van hoe goed de klank is, bijna beter dan in de zaal!

o ja, ik heb wel m'n oordoppies ingedaan. niet fanatiek maar toch ... better safe than sorry.

KANONNEN!!!

jaja, die hadden we ook. bij 't einde. LOL

Klinkt geweldig, echt een AC/DC show......en dan te bedenken dat Angus hier in Gelderland ofzo woont.....LOL:-)

Hawkmoonnl wrote:

A.s. zaterdag begint de voorverkoop voor Pinkpop (30 mei Bruce Springsteen). Ga toch maar proberen om een dagkaart voor 30 mei te bemachtigen. Naar het schijnt verkopen ze slechts 10000 dagkaarten, yikes. Kortom, als je zaterdagochtend tussen half tien en pak 'm beet 11 uur niets te doen hebt (en een beetje wil oefenen) dan ben je van harte welkom op de msn groep.

Als ik mij niet vergis gaat Denis ook (maar die wil wellicht een ticket voor alle dagen) en wie weet gaan of willen nog wel meer mensen naar Bruce op Pinkpop!

weer 's verkeerd gelezen van bruce en U2...had toch leuk geweest....;-)

jaaaaah, aanstaande zaterdag!! wil er ook 2, voor m'n broer en mezelf....

nou, gaan we weer lekker oefenen....en niet droog.....roll.gif

hey tinaaaaaaaaaaa!!!

goeie tip idd van de e-ticket gedoe! en wat een heerlijke verslag! ik kijk nu nog meer uit naar 13 maart!!! voor mij is het ook puur jeugdsentiment. ik hebgeloof ik maar een keer naar het nieuwe album geluisterd. hebben ze daar veel van gespeeld?

vwb angus....idd klassiek! maare ff for the record: bruce wordt dit jaar 60 en er is voorlopig nog geen teken dat zijn energiepeil afneemt....ok ok...hij doetgeen striptease (gelukkig) en hij huppelt ook niet als een angus op podium maar toch.....als 38 jarige doe ik het niet na....night after night after nightafter night (<- voor de bruce kenners onder ons hahaha) ;-))

Hawkmoonnl wrote:

A.s. zaterdag begint de voorverkoop voor Pinkpop (30 mei Bruce Springsteen). Ga toch maar proberen om een dagkaart voor 30 mei te bemachtigen. Naar het schijnt verkopen ze slechts 10000 dagkaarten, yikes. Kortom, als je zaterdagochtend tussen half tien en pak 'm beet 11 uur niets te doen hebt (en een beetje wil oefenen) dan ben je van harte welkom op de msn groep.

Als ik mij niet vergis gaat Denis ook (maar die wil wellicht een ticket voor alle dagen) en wie weet gaan of willen nog wel meer mensen naar Bruce op Pinkpop!

10000 maar? oei.....ad vertelde in stairway een paar weken geleden dat er voor PP op bepaalde verkooppunten tickets nog op de oude manier verkocht zullenworden. ik weet alleen niet of dat ook geldt voor dagkaarten.

en gisteren ben ik eruit gekomen. ik ga zelf ook gewoon voor een dagkaart (nou ja....3 dagkaarten dan)

wel een goede oefening in ieder geval!

als je e-tickets krijgt sturen ze je een link naar een webstek van waar ze je kunt afdrukken. en blijkbaar zien ze hoe dikwijls je op die link klikt.

moet er wel bij zeggen: er is in Belgie heel zware controle op zwartverkoop. ze dachten waarschijnlijk dat die kaartjes 5 keer afgedrukt waren en 4 keerdoorverkocht of zo. er is op voorhand gezegd dat een hele reeks kaarten die via ebay verhandeld waren, niet zouden kunnen gebruikt worden. dus: heb je zegekocht, dikke pech, je geraakt de concertzaal niet binnen. ik heb geen dergelijke verhalen gehoord, tot nader order ook niet in de pers en zo maar het feitdat ik even langs de kassa moest passeren maakt wel duidelijk dat de controle streng is.

als dat het geval was geweest had ik geen moment getwijfeld ;-))

ah, dan was het dus toch wat ik dacht... Ilona, hoe vaak heb jij op die link geklikt voor de kaartjes van Cliff? Ik volgens mij maar één keer... En legitimerenheeft voor mij niet eens zin... *fingers crossed dan maar*...

cockatoo wrote:

Hawkmoonnl wrote:

10000 maar? oei.....ad vertelde in stairway een paar weken geleden dat er voor PP op bepaalde verkooppunten tickets nog op de oude manier verkocht zullen worden. ik weet alleen niet of dat ook geldt voor dagkaarten.

en gisteren ben ik eruit gekomen. ik ga zelf ook gewoon voor een dagkaart (nou ja....3 dagkaarten dan)

wel een goede oefening in ieder geval!

Is maar een 'gerucht' dat getal. Aangezien ik Bruce aankomende zomer al 6 keer zie, ga ik niet een nacht buiten liggen voor Pinkpop. Heb die verhalenook gehoord dat bepaalde verkooppunten op de ouderwetse manier de kaarten verkopen aan de kassa.

cockatoo wrote:

..

Dan waren we al onderweg geweest Denis..laugh.gif.

cockatoo wrote:

en een goedenavond marjoleine! :-)

hoi Denis!

nog steeds niets gehoord dus? kan me voorstellen dat de zenuwen nu beginnen toe te slaan... al een dosis extra valiumpillen aangeschaft??

ML13 wrote:

ah, dan was het dus toch wat ik dacht... Ilona, hoe vaak heb jij op die link geklikt voor de kaartjes van Cliff? Ik volgens mij maar één keer... En legitimeren heeft voor mij niet eens zin... *fingers crossed dan maar*...

ik kreeg vandaag trowuens een mail van livenation dat er een extra concert komt van cliff'je.....wie had dat ooit verwacht!

maar we zullen onze vingers kruizen hoor ;-)

Hawkmoonnl wrote:

cockatoo wrote:

..

Dan waren we al onderweg geweest Denis..roll.gifzeker weten ja!!! :-D

ML13 wrote:

ah, dan was het dus toch wat ik dacht... Ilona, hoe vaak heb jij op die link geklikt voor de kaartjes van Cliff? Ik volgens mij maar één keer... En legitimeren heeft voor mij niet eens zin... *fingers crossed dan maar*...

denk maar 1 keer......

zal toch niet..........................ik word echt simpel nu van al die verhalen................frown.gif

wil gewoon tickets per post!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ML13 wrote:

cockatoo wrote:

en een goedenavond marjoleine! :-)

hoi Denis!

nog steeds niets gehoord dus? kan me voorstellen dat de zenuwen nu beginnen toe te slaan... al een dosis extra valiumpillen aangeschaft??

ondertussen heeft de postbode een hernia gekregen.... smokin.gif maar ik ben nuzoooooooooo in m'n easy mood weet je wel weet je niet pimp.gif

blijft internet explorer weeeeeeeeeeeeeeer hangen...

nu maar weer via google chrome opgestart...

hopelijk werkt dat beter...

het nieuwe album? eurm ... tja, ik was nogal druk naar U2 aan het luisteren dus ik heb 'm één keer gehoord. LOL! maar ze spelen een nummer of 3 of 4?zoveel keer denk ik dat ik hem hoorde zeggen: dit is van het nieuwe album. Black ice (uiteraard)

haha, ja Jess, ik weet dat hij in Nederland woont. ben dat te weten gekomen in 1996 toen ik tickets had voor AC/DC en net gedaan had met 3 jaar bestuursrecht(studeren terwijil je voltijds werkt valt tegen) en het plots in m'n kolder kreeg om op reis te gaan naar de dominicaanse ... tickets dan maar verkocht aanm'n broer die overgelukkig was :-) Ik veronderstel dat ie niet in die plunje in z'n tuin rondbanjert. Ik las trouwens dat het zijn zus is die hem datooit aanpraatte, dat het zo'n giga succes was en hij -tig jaar later nog altijd die geschiedenis met zich meedraagt. hihihi. z'n schooltasje liet hijvoor de gelegenheid wel thuis. LOL

Bruce 60?

amai!!

O! er stond een intervieuw met Smasher in het Nieuwblad. blijkt dat hij de telefoon thuis staan heeft die Bono gebruikte tijdens de Zoo-TV tour. foto erbij wasgenoeg bewijs. da's nou ns een aardig souvenirtje :D

hahahahahaha denis!! CoooooooooooooooL MAN!!!!!

gloria002 wrote:

het nieuwe album? eurm ... tja, ik was nogal druk naar U2 aan het luisteren dus ik heb 'm één keer gehoord. LOL! maar ze spelen een nummer of 3 of 4? zoveel keer denk ik dat ik hem hoorde zeggen: dit is van het nieuwe album. Black ice (uiteraard)

haha, ja Jess, ik weet dat hij in Nederland woont. ben dat te weten gekomen in 1996 toen ik tickets had voor AC/DC en net gedaan had met 3 jaar bestuursrecht (studeren terwijil je voltijds werkt valt tegen) en het plots in m'n kolder kreeg om op reis te gaan naar de dominicaanse ... tickets dan maar verkocht aan m'n broer die overgelukkig was :-) Ik veronderstel dat ie niet in die plunje in z'n tuin rondbanjert. Ik las trouwens dat het zijn zus is die hem dat ooit aanpraatte, dat het zo'n giga succes was en hij -tig jaar later nog altijd die geschiedenis met zich meedraagt. hihihi. z'n schooltasje liet hij voor de gelegenheid wel thuis. LOL

Lijkt me niet praktisch om in zo'n muf dorp in die outfit rond te hangen...hahahahah :-)roll.gif

ML13 wrote:

blijft internet explorer weeeeeeeeeeeeeeer hangen...

nu maar weer via google chrome opgestart...

hopelijk werkt dat beter...

oh...google heeft dus ook al een i-browser....wist ik niet eens.

Hello hello!

Denis, begrijp ik het nu goed dat jij ook een dagkaart wilt voor 30 mei (en dus niet een festivalkaart)?

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.