Jump to content
Sign in to follow this  
muis

buitenverblijf voor de Dutch Treat zo lang Denis in quarantaine zit! deel 2

Recommended Posts

veene1 wrote:

Mijn moeder belt net op dat ze goed zijn aan gekomen in Z-Frankrijk, tis er strak blauw en heerlijk warm!

Niet laten afleiden door dit soort lekkernijen Patricia. Nooit aan toegeven! Ook niet door de telefoon. Gewoon altijd zeggen: "Leuk!" "Wijhebben echt Hollands weer, en ik vind het heerlijk"

natasja wrote:

PieterVR wrote:

Let me in the sound Tour ???

Ik denk al een tijdje dat dat hem gaat worden.......we shall see !!
The Horizon Tour 2009

HELLO,HELLO

Goedenavond Allemaal

Nog nieuws op het front?

haha, Pieter! Ben gewoon jaloers op mn ouders hoor, elk voorjaar 6-8 weken in het huis in Frankrijk.

ik wil ook gewoon lekker weer. heb een hele zooi tee's en slippers gekocht in texas en die wil ik eindelijk wel eens aanwink.gif

veene1 wrote:

nee, wim, mijn front is nog steeds hetzelfde
image

Gelukkig Patricia. hoe is het verder?Alles goed thuis.man/kids?

ik zie net op de site van 'Het Gesprek" dat ze afleveringen van david letterman van 10 dagen geleden uit zenden. dat zou dus betekenen dat over 9dagen de aflevering van gisteren wordt uitgezonden smile.gif

ja hoor Wim ,alles gaat hier okidoki. Weet niet of Boudewijn dat zo ook zegt want die komt naar huis van Amsterdam via Utrecht. Er is weer eens iets gebeurdbij Diemen.

Bij jullie ook alles goed?

antwoord van Live Nation

Thank you for your response.

Unfortunately, unless you have a billing and shipping address that is within the United States or Canada, you will be unable to purchase tickets from the LiveNation website, http://www.livenation.com. Since you would like to purchase tickets for the U2 event in New York, I suggest that you contact the venue wherethe U2 event will be held. Occasionally, the venue will allow purchases outside of the United States. If you would like contact information for the particularvenue, please respond to this email with the name of the venue and I can try and locate that information for you.

Please let us know if we can be of further assistance with this or any other inquiry!

Sincerely,

Carter

Live Nation Customer Care

En goedenavond allemaal.

Natas, ik ga het er zo eens met Leon over hebben , die zei van de week dat hij evt. ook mee wil naar Dublin

maar goed het wordt nu tijd om e.e.a te beslissen dus ik zal vanavond enige dwang uitoefenen roll.gif

verder alles goed hier , vandaag een brilletje uitgezocht voor Moontje , ze heeft aan haar "luie oog" een afwijking van +6 , dat word een jampotje.Vind 't wel sneu hoor , een bril is helemaal nix voor zo'n kleintje.

Ik ga me vooralsnog niet druk maken om livenation, heb geen zin in paniekvoetbal. Laat ze eerst maar eens met een aankondiging komen. Hoe, wat, waar enwanneer. Dan blijven er daarna nog wel genoeg dagen over om eventueel actie te ondernemen, indien gewenst.

PieterVR wrote:

Ga ff eten

Ook Breathe van David Letterman staat erop. Klik op "Download sectie"

Tot vanaaf

Ah , mooi ! thanks Piedro !

en bedankt Dieder happy.gif

Wil jij ook naar Dublin Dieder ? of gaat dat niet lukken met school e.d. ?

Tis natuurlijk balen dat we niet bij livenation tickets kunnen kopen voor de usa.

Maar laten we ajb positief blijven. Er wordt immers aangeboden om naar een oplossing te zoeken voor dit probleem.

muis wrote:

When you get another notification in your EMAIL

Scroll down and it will say: "You are receiving this email because you are a member of the U2 community..."

then you will see

"Unsubscribe...."

CLICK there, it will bring you back here and change the setting and then they will take.

B.

nou, dat ik ga ik dan maar gauw doen....:-))

Aha , ik vroeg me al af hoe vaak ik nog alles uit moest vinken voor 't ging werken mad.gif

maar dit zal ik eerst ook eens proberen, thanks Ilona.

nicolleke wrote:

en bedankt Dieder
happy.gif

Wil jij ook naar Dublin Dieder ? of gaat dat niet lukken met school e.d. ?

Zou wel heel graag willen maar ik denk dat ik dat dit jaar niet voor elkaar ga krijgen qua geld.... Ga me vol richten op de concerten hier inNederland. Misschien als ze nog een leg in Europa gaan doen dat ik we dan wel mee ga :)

Natas, leon gaat morgen op z'n werk overleggen of hij vrij kan krijgen.

Het is n.l de week voor onze zomervak. ( en die moet ook nog bevestigd worden op z'n werk. .... kan 2 weken voor bouwvak. zuid t/m 2 weken erna )

Dus morgen weet ik meer !

Ook goedenavond.. Vandaag naar t werk gefietst door de stad met ipodje op, wel en beetje gevaarlijk ja, maar het is goed gegaan, haha. En omdat nog niet alleNLOTH tracks voorbij waren gekomen lekker achter mijn buro nog even doorgeluisterd...mmmm.... twee telefoonoproepen gemist, hihi.

Nog geen wijzigingen in tourdatageruchten?

spanish eyes girl wrote:

Tis natuurlijk balen dat we niet bij livenation tickets kunnen kopen voor de usa.

Maar laten we ajb positief blijven. Er wordt immers aangeboden om naar een oplossing te zoeken voor dit probleem.

Haha, nou ik maak me daar echt niet druk om Willy. Zie het tzt allemaal wel.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...