Jump to content
Sign in to follow this  
muis

buitenverblijf voor de Dutch Treat zo lang Denis in quarantaine zit! deel 2

Recommended Posts

Ik ga ook mijn bedje opzoeken.

Heb bij zitten lezen in DT.

Ben op pagina 75.

Kom er nog op terug.

Jaaaaaaaa, Ilona I remember!

Leuke opmerking van JR. hihi.

14 maart tickets on sale.

Wanneer dan pre-sale. ik gok op woensdag.

30 euries zou niet gek zijn.

Ik denk ook dat 30 euri kaarten het alleen nog maar lastiger zal gaan maken tijdens de ticketverkoop

JR01 wrote:

Nou, niet alleen Willy herrinnert zich de kont van Robbie Williams. Ik heb jaren tegen die signature van jou aangekeken ("... and I saw his BUTT")

LOL

hahahahaha, dacht dat je 'm altijd uit had staan....roll.gifenook van zanger scissor sisters.....vlak die niet uit.....roll.gif

beterschap irma!

ron heeft ook al zo'n akelige hoest, vooral 's nachts....

maar ff codeine gevraagd bij arts...

schijnt soort van virus te zijn en wel 3 weken te kunnen duren...frown.gif

30 euro......?

zie brussel er niet bij staan btw.......

presale livenation meestal op donderdag.....

hoop 1 ding......dat iedereen zijn presale code tegelijk krijgt..........

muis wrote:

30 euro......?

En dat we dankzij die presale code tickets voor Dublin scoren !!

antwoord op m'n mailtje naar hans:

Prijs cap volgt zsm (even het aantal steken berkenen)

Mijn advies is om t.a.t. te borduren (heeft een mooiere uitstraling)

Cap Detroit of de Slazenger Sandwich cap kan ik van harte aanbevelen

(de Slazenger cap heeft een iets mooiere sluiting en een contrasterende kleur in de cap)

nogmaals even de site:

heb al paar berichten binnen.....maar pm me asap wie er

een petje wil !!!!!!! bij voorbaat dank !!!!!

later!!!

HAHAHAHAHA, schijnbaar heb ik ook het trucje door van 2 keer posten....LOL

trusten allemaal!!

natasja wrote:

muis wrote:

30 euro......?

En dat we dankzij die presale code tickets voor Dublin scoren !!

psies!!!!banana.gif

WELTERUSTEN!
(gekmakend, al die kleuren en font-groottes en dan vooral het "afkappen" van regels...)

natasja wrote:

PieterVR wrote:

Uhhh volgens mij is het gewoon een grap zoals de strijd A'dam - R'dam is. Dus ook met shirtjes. Niets om druk over te maken denk ik...

Wilde dat ook net zeggen !

Net een beetje achtergrond informatie gekregen. Dat van die shirtjes is een geintje van de verslaggever. Deze is groot Sparta supporter. Maar eigenlijk moet jeals verslaggever wel voorzichtig zijn wat je schrijft. Kan altijd anders opgevat worden.

muis wrote:

HAHAHAHAHA, schijnbaar heb ik ook het trucje door van 2 keer posten....LOL

trusten allemaal!!

LOL

Hawkmoonnl wrote:

Dieder wrote:

Hawkmoonnl wrote:

Dieder wrote:

Hawkmoonnl wrote:

Dieder wrote:

Als ik bij een concert in de Arena van U2 kom en mensen hebben Feyenoord of Sparta shirtje aan ga ik ze wel uitlachen. Dat is echt zielig.

Wat is er zo zielig aan als mensen durven uit te komen voor hun liefde? Daar kan ik alleen maar respect voor hebben, ook als de prestaties in dit geval te wensen over laten.

Tuurlijk daar is niks mis mee. Maar als wijze van protest zou ik het wel belachelijk vinden.

Ga je ook 'protesteren' als mensen rondlopen in een shirt waaruit blijkt dat zij een andere sexuele geaardheid uitstralen dan jij (om de context van je 'stelling' maar eens in een ander perspectief te plaatsen) Misschien begrijp je dan hoe ongelukkig je opmerking kan overkomen. Zijn zij daarom 'zielig', minder omdat zij niet tot jouw 'categorie' behoren? Verdienen zij een 'sneer' daarom? Denk het van niet.......

Neem me niet kwalijk maar dit is toch appels met peren vergelijken.

Dat mag jij uiteraard vinden. Jammer dat je geen enkel argument aandraagt om je mening te onderbouwen. Het is mij duidelijk is dat je de kern van verhaal niet kunt of wilt inzien. Laten we het hier maar bij houden.

Nou vooruit ik zal de moeite nemen:

Jij kan de kern van het verhaal niet inzien:

Wat is er zo zielig aan als mensen durven uit te komen voor hun liefde? Daar kan ik alleen maar respect voor hebben, ook alsde prestaties in dit geval te wensen over laten.

Dit gaat helemaal niet over liefde voor hun club. Het gaat over protest dat er in de Arena gespeeld wordt en bijv niet in de Kuip en daarom doen ze (ludiekbedoeld) een Feyenoord shirtje aan. Ik vind het zwak. En ik doelde er op dat protest nergens op slaat.

Ga je ook 'protesteren' als mensen rondlopen in een shirt waaruit blijkt dat zij een andere sexuele geaardheiduitstralen dan jij (om de context van je 'stelling' maar eens in een ander perspectief te plaatsen) Misschien begrijp je dan hoe ongelukkig jeopmerking kan overkomen. Zijn zij daarom 'zielig', minder omdat zij niet tot jouw 'categorie' behoren? Verdienen zij een 'sneer'daarom? Denk het van niet.......

Ik lach ze uit was natuurlijk niet zo hard bedoeld maar ik zal dan wel even kijken van waar slaat dit op.

En deze opmerking slaat werkelijk nergens op. Dit gaat heel ergens over. Ik heb niks tegen (ben zelf hetero) homofielen ofzo. En de overeenkomst met mensen dieeen shirt aandoen dat ze homo zijn (waarom zou je dat doen trouwens, ik doe toch ook geen shirt aan waarop staat dat ik hetero ben, maar dat terzijde) slaatnergens op. Ik lach niet iemand uit als ze voor een andere club zijn. Ik heb zelf vaak genoeg gehad dat ik op school een shirt van Heerenveen aan deed (inGelderland woon ik) en dat ik flauwe opmerkingen om mijn oren kreeg. Maar ik heb ook positieve reacties gehad. En zo behandel ik mensen ook.

Ik bedoelde alleen maar dat ik het echt enorm sukkelig zou vinden als je zo zou willen protesteren tegen een optreden in de Arena.

Nah ik ben niet zo van de petjes. En aangezien ik een U2start shirtje aan zal gaan doen ;-)

No Line On The Horizon gaat live knallen !!!!!!!!!!!!!!!

Goffertpark lijkt me btw niet zo verkeerd. Lekker dichtbij voor mij. En Slane sfeertje.

Downloaden gaat beginnen :-)

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...