Jump to content
Sign in to follow this  
muis

buitenverblijf voor de Dutch Treat zo lang Denis in quarantaine zit! deel 2

Recommended Posts

:-) Ben ook aan het werk, maar aangezien het heeeeeeeeeeeeel rustig is "mag" ik ongestoord internetten van mijn baas:-)

Iemand enige voorspelling wanneer de voorverkoop begint? ben 17/18/19 mrt weg wordt een beetje trickie denk ik. Maar voor U2 voorverkoop gaat alles door. Wijhebben in het gezin 2 accounts, weet iemand of je dan ook 2 accounts bij eventim en ticketmaster moet hebben?

Dieder wrote:

wordt zondag bekend gemaakt.

:-) Kan ook lezen hoor:-) maar dacht heeeeeeeeeeeeeeel misschien heeft iemand een gokje wanneer de pre-sale

begint.......

Dieder wrote:

9 maart is toch maandag ?!

Yra66 wrote:

Dieder wrote:

:-) Kan ook lezen hoor:-) maar dacht heeeeeeeeeeeeeeel misschien heeft iemand een gokje wanneer de pre-sale

begint.......

Tja, maar een gokje blijft slechts een gokje he !

natasja wrote:

Dieder wrote:

9 maart is toch maandag ?!

Yep. Dus maandag bekendmaking data.

Rumour was ticket verkoop rond de 13e.

Dan zal de presale voor subscribers toch daar ergens tussenin moeten plaatsvinden??

Ik gok op volgende week woensdag/donderdag!

Mijn gokje is ook binnen enkele dagen aangezien er gezegd wordt dat de normale verkoop vanaf 13 of 14 maart gaat beginnen......ik gok donderdag !

Yra66 wrote:

Geloof dat ik nu accuut vrij ga nemen die dagen

Dat doe ik sowieso en m'n baas weet daarvan. Hij vind het erg grappig hoe gepassioneerd ik ben als het over U2 gaat hahahaha.

Ben trouwens blij dat hier ook nog eens wat kapot gaat wat wél in de garantie zit.......maw ik ben even naar het postkantoor om m'n philips sonicare(klinkt leuker dan elektrische tandenborstel hahaha) terug te sturen !!

Dieder wrote:

ticket verkoop 13e? das wel erg vroeg....

Was vorige keer volgens mij ook dat de eerste verkoop binnen een week ofzoiets begon !

Dieder wrote:

ticket verkoop 13e? das wel erg vroeg....

Er is ook wel enige haast bij geboden, lijkt me zo, als de tour eind juni van start gaat.

Normaliter, koop je al maanden van te voren tickets.

oh oke. naja hoe eerder je zekerheid hebt van kaartjes hoe beter natuurlijk.

Iedereen in de Zoo, pardon Community, weet toch wel wat ze te wachten staat.

De presale komt niet ineens uit de lucht vallen. Er hoeft dus geen lange tijd te verstrijken tussen aankondiging tour en presale.

spanish eyes girl wrote:

Iedereen in de Zoo, pardon Community, weet toch wel wat ze te wachten staat.

De presale komt niet ineens uit de lucht vallen. Er hoeft dus geen lange tijd te verstrijken tussen aankondiging tour en presale.

Precies ! Van mij mag maandag dan de aankondiging en dinsdag de presale zijn......hebben we dat maar gehad wink.gif

Nou, ff richting postkantoor dus.....

Laters !!!!

Oh ja....en dan de 14de dus gelijk de normale verkoop voor Nederland, hebben we maar 1 week flinke stress (als het goed is en we uiteindelijk allemaal eenkaartje hebben natuurlijk wink.gif)

Moet eerlijk zeggen dat de vorige pre-sale mij niet is tegengevallen, kaartjes voor de tour in Nederland waren toen

zomaar geregeld. Ben benieuwd hoe het nu gaat. Aangezien onze kachel het vandaag heeft begeven....gaan mijn zuurverdiende centjes eerst daarheen:-( ipvbuitenlandse concerten.

Maar ja shit happens:-)

Exclusive: Paul McGuinness on U2's World Tour

04 Mar 2009

Paul McGuinness has been talking to Hot Press about the imminent announcement of U2's world tour, which is likely to include three Croke Park stop-offs inJuly.

"This is going to be a very big tour, the biggest shows we've ever done," he reveals. "We're going to play stadiums only. Footballstadiums. That excludes, for instance, baseball stadiums because the production that we've designed is 360º. It's a stage with the audience on allsides."

Will the stage be in the centre of the arena?

"Not quite in the centre, it will be towards one end of the field in a typical football stadium, so the places we're playing will be tiered footballstadiums; no flat fields, no festivals, no baseball stadiums. Only big, tiered stadiums."

As with previous U2 productions, there's a heavy emphasis on new technology.

"Well, yeah. I mean the engineering to do this, obviously it has to be a freestanding structure that has to support sound, lighting and video. Andthat's never been done before. Some people have performed in the middle of a field or maybe in a stadium on a one-off basis, but this is a touringproduction designed by Mark Fischer and Willie Williams, as usual. We've been talking about it for years, and this is the time we're going to do it. Itwill be necessary to tell people a bit about the production before the tickets go on sale because otherwise they're going to say, 'hold on, that seatis behind the stage'. Now, it's not behind the stage. There is no behind. So we'll be playing to very large capacities and that gives us anopportunity, or we think it's an opportunity, to scale the house in quite a radical way. So I think, when the tour is announced, which will probably be onMarch 9th, certainly we are going to start in Europe, and basically do six weeks in Europe, take a logistical break and then six weeks in North America. Thelarge capacities give us an opportunity to scale the house and have some seats at very low prices, and there will be higher prices as well. But the breadth ofthe scaling will be wider than anyone has ever done in our business. That's kinda news."

Asked about all the Croke Park speculation, McGuinness says: "It's always best to know when you are going to announce it, because there are so manythings affected by this, like hotels and airlines, and there's speculation on those commodities which have nothing to do with us. So we try to bedisciplined about it, otherwise there can be unforeseen circumstances. Also, sometimes with sports facilities that we are looking to use around the world, wehave to wait for sports leagues to resolve. Sometimes if a team loses, such-and-such a stadium becomes available. And all those things are a part of theplanning so it's better to build up to it."

It's Hot Press' understanding that U2 will initially announce two Croke Park shows on July 24 and 25, with the option of a third on July 27 if, asexpected, those sell-out.

Fans hoping for something a little more intimate will be heartened by McGuiness' observation that: "The new O² in Dublin is not what I would call anarena, it's an amphitheatre in layout, but it has the same capacity as an arena, and it's an amazing facility. And this tour is exclusively outdoors,there will be no indoor shows, but I look forward to a tour when we will be indoors again."

The Hot Press Newsdesk

Yra66 wrote:

Moet eerlijk zeggen dat de vorige pre-sale mij niet is tegengevallen, kaartjes voor de tour in Nederland waren toen

zomaar geregeld. Ben benieuwd hoe het nu gaat. Aangezien onze kachel het vandaag heeft begeven....gaan mijn zuurverdiende centjes eerst daarheen:-( ipv buitenlandse concerten.

Maar ja shit happens:-)

Nou dan heb je geluk gehad bij de presale.

Bij menigeen hier verliep het niet zo vlot! Ik werd van de site afgeknikkerd en was bovendien daarna mijn presale code kwijt. Heeft veel moeite gekost om eearecht te zetten.

Oeff kachel kaduuk?? Getver, kan je er net ff niet bijhebben!

AC/DC concert 3 maart afgelast. Info met betrekking terugbetaling of omruiling tickets

AC/DC zag zich gisteren genoodzaakt hun concert in het Sportpaleis op het laatste moment af te gelasten. Zanger Brian Johnson was namelijk niet in staat op tetreden ten gevolge van een plotse griepaanval. Johnson rekent er op weer hersteld te zijn voor het komende concert van de groep in Leipzig nu donderdag. Geziende tournee van de groep heel strak gepland is, kan er echter geen vervangconcert worden ingepland in Antwerpen. De fans die een kaartje voor het geannuleerdeconcert op zak hadden, kunnen ofwel hun ticket laten terugbetalen ofwel -en dat is mooi nieuws- naar het concert van AC/DC in de Amsterdam Arena op dinsdag 23juni. De ticketprijzen voor het concert in Amsterdam zijn hoger dan degene die geldend waren voor de Sportpaleis-concerten. De groep heeft echter beslist dat,wie dit wenst, het Sportpaleis-ticket van het afgelaste concert zonder enige extra kost kan omruilen voor een gelijkwaardig ticket in de Arena.

Belangrijk is, zowel in het geval van terugbetaling als van omruiling van het ticket, dat de juiste procedures daartoe worden gevolgd.

Yra66 wrote:

mooi bericht Willy

Nee een nieuwe verwarmingsketel zit je echt niet op te wachten, maar ja wat moet dat moet, slaat wel een zeg maar

gerust KRATER in het concert budget, maar goed er zijn dingen in de wereld die veel erger zijn en Nederland gaat altijd lukken.

Hoop dat de frontman van AC/DC in juni weer helemaal fit is:-) dan gaan zoon en man heen

Sneu voor al die fans trouwens! Lijkt me echt mijn worst nightmare!!

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...